Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forudsigelse: MLM vil dø i 2011

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Relevant: Lasse Burholt ligner Bjarne Riis.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:46

tony:

Relevant: Lasse Burholt ligner Bjarne Riis.

Go´ lir, Tony ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 09:13

Lasse Burholt:

Provisionslønnet er jo en del af afregningsformen - men så allligevel lidt på afveje, da termen som regel betegnes "bonus"... men med risiko for at trække Allan I, Stripper-Michael og LR-Martin ud i en lang fight på hvem der sagde hvad - og der misforstår hvem - så jo, jo, lad os da bare bruge provisionslønnet...

Men, hvor kom den lige fra, Keld?

Hmmm ja hvor kom det fra... ? Det var for at finde et andet ord for mlm som bygger på bonus af omsætningen eller også provition af omsætning. Ergo er man provisionslønnet.

Men det er jo ikke helt en tittel. Hvis man siger ''Jeg er provisionslønnet'' så kommer spørgsmålet hvad laver du. På samme måde som hvis man sagde '' Jeg er timelønnet''

Man vil sige ''jeg er timelønnet Smed'' eller hvad man nu laver.

Jeg tror ikke helt man kan fjerne et ord bare ved at sige det hedder noget andet uden at ænder baggrunden.

Men hvis man siger ''jeg er provitionslønnet selvstændig (PS) '' eller  ''jeg er provitionslønnet marketingsformidler (PM) '' eller ''jeg er provitionslønnet xxx dit forslag xxxx'' Så tror jeg vi kan ændre folks opfattelse.

Det kan godt være vi skal over i engelsk men hvad hedder provitionslønnet på engelsk? ''Provitionspaid'' ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)