Sæt et stort banner ind øverst på siden hvor du skriver noget ala' "Hvormange andre venner redder dig i 99/100 tilfælde?" Skriv en "Facts om kondomer" på siden hvor du skriver alt muligt - bla. at det ikke altid virker.
Evt. skriv det ind i dine forretningsbetingelser også.
Kan vitterligt' ikke forestille mig i min vildeste fantasi der nogensinde skulle opstå et problem så !
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Du er ikke myndig, så Du kan ikke skrive dig ud af nogetsomhelst.
Det er ikke korrekt. Betingelser for brug af et website eller køb i en online shop er absolut ikke ugyldige, blot fordi ejeren er 15 år, såfremt de i øvrigt lever op til gældende lovgivning.
Det er ikke korrekt. Betingelser for brug af et website eller køb i en online shop er absolut ikke ugyldige, blot fordi ejeren er 15 år, såfremt de i øvrigt lever op til gældende lovgivning.
Okay, så jeg kan godt skrive at jeg intet ansvar tager, med hvad der evt kan forekomme af skader på personen.
Og på den måde sikre at jeg ikke stå til ansvar på nogen måde?
Okay, så jeg kan godt skrive at jeg intet ansvar tager, med hvad der evt kan forekomme af skader på personen.
Nej, så enkelt er det ikke. Du kommer ikke udenom, at betale en advokat for at hjælpe dig med at få dine handelsbetingelser på plads hvis du vil være sikker på at de følger gældende dansk lovgivning. Og det vil jeg bestemt anbefale at du gør, for konsekvenserne af at skrive handelsbetingelser som ikke følger dansk lovgivning kan være dyrt.
Du kan IKKE på et åbent forum som dette får den rådgivning, der skal til at udforme dine færdige handelsbetingelser. Det du kan få her er lidt gode råd, tips til ting du skal være opmærksom på osv.
Nej, så enkelt er det ikke. Du kommer ikke udenom, at betale en advokat for at hjælpe dig med at få dine handelsbetingelser på plads hvis du vil være sikker på at de følger gældende dansk lovgivning. Og det vil jeg bestemt anbefale at du gør, for konsekvenserne af at skrive handelsbetingelser som ikke følger dansk lovgivning kan være dyrt.
Du kan IKKE på et åbent forum som dette får den rådgivning, der skal til at udforme dine færdige handelsbetingelser. Det du kan få her er lidt gode råd, tips til ting du skal være opmærksom på osv.
En online debat kan IKKE erstatte en god "håndværker" - det være sig revisor, advokat, tekstforfatter, grafiker, programmør osv. osv.
Så du mener en 15 årig der har en webshop er juridisk ansvarlig for produkter der sælges til en forbruger der køber ind via en webshop?