Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 18 ud af 46 (460 indlæg)
Fra Vamdrup
Tilmeldt 27. Jun 09
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sender selv pakker med GLS og de bliver afleveret ved kundens dør..

Tilmeldt 15. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:19

Hej Frank

De kommer skam og henter pakkerne hos os, ligesom Post Danmark :-)

Bedste hilsner

Susanne

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 15:21

Helle - houseofkids.dk:
Har du overvejet eller bestemt dig for om du vil ændre noget? og evt hvordan? Og hvordan vil dine nye leveringspriser blive ud til kunderne?

Har du snakket med GLS... der system med levering via diverse lokale butikker fungere rigtig fint - og prislejet er meget lavere end PostDanmark...

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Toftlund
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Net2Skilte.dk Skrevet kl. 15:32

PostDanmark,s mand der har siddet og regnet på de nye takst priser - ja han kan umulligt være ansat i firmaet når der er gået et år !

Der vil alt andet lige komme en rimelig stor kundeflugt til alternativer som GLS, der efterhånden har fået opbygget et godt distributionsnet.

På pakker op til 20 kg, går den da nogenlunde endnu, men kommer pakken over 20 kg og forsendelsen er til en privatkunde, så går den helt galt.

Vi har fået opsat shoppen nu, så en privatkunde kan pakken sendt til fx sin arbejdsplads og dermed er det en ervervspakke til en billigere pris.

mvh

Hans

Net2Skilte.dk & Top-Salg.dk

Hans Meyer
https://net2skilte.dk - Alt i gadeskilte, roll-up, klaprammer, messediske, brochureholdere

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:35

Lasse Burholt:

Helle - houseofkids.dk:
Har du overvejet eller bestemt dig for om du vil ændre noget? og evt hvordan? Og hvordan vil dine nye leveringspriser blive ud til kunderne?

Har du snakket med GLS... der system med levering via diverse lokale butikker fungere rigtig fint - og prislejet er meget lavere end PostDanmark...

Lasse Burholt

Jeg spurgte vores kunder på facebook i går aftes hvad de synes om GLS som alternativ - og de fleste var faktisk meget begejstrede. Det havde jeg ikke regnet med. Så nu har jeg lavet et møde med GLS på fredag - og er lidt spændt på hvad de kan tilbyde.

Dog stadig lidt usikker på om de er stabile nok. Vores postmand Albert - han er bare klasse - kommer altid til tiden, og en dag havde han endda kage med til os ;·) men nu er han desværre blevet fyret sammen med en masse andre pga nedskæringer fordi de ikke sender breve nok mere.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 15:42

stinevestergaard:

Men overvejer helt klar også GLS, men er lidt i tvivl om hvordan det fungerer for der er jo både pakkeshops og alm. udbringning til døren.

Jeg sælger Stabilo tudser til kr. 9,95 og sådan en enkelt en vil jeg normalt sende som maxibrev med Post DK.

Som en lille AMINO service til dem der gerne vil se fra kundens synspunkt hvordan GLS systemet fungerer fra bestilling til levering, har jeg oprettet en tuds og sat vægten til 250gram, så vælger shoppen at den skal sendes med GLS. På den måde kan i for en udgift på kr. 48,95 inkl. moms ved selvsyn konstatere ihvertfald hvordan JEG har gjort det, der er selvfølgelig masser andre muligheder.

Husk IKKE at udfylde feltet "firmanavn" så ser det nemlig anderledes ud. Du kan evt. skrive firmanavnet i rubrikken "Fornavn" og dit eget navn i rubrikken "Efternavn"

Tudsen finder du her:

http://www.techmaster.dk/producentkatalog-avery-c-1566_1888.html

Du er selvfølgelig også velkommen til at bestille andre ting, hvis du vil have lidt mere for dine kr. 39 i fragtudgifter Smile

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren Larsen:

Jeg vil påstå at både varens pris og fragten er billigere på tyske sites i 95% af tiden, også selvom vi korrigerer for den ekstra moms, som de teoretisk burde opkræve fra danskere, hvis de sælger for mere end 280.000 om året til Danmark.

Ja det vil du påstå, men hvorfor vil du ikke svare på mit spøgsmål ? Var hele leverancen billigere ved levering fra Tysk webshop ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Oct 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:07

Vi bruger GLS som pakke løsning, det bliver implement i vores Web shop løsning med soft vare (gratis) stillet til rådighed af GLS. det koster 42,- kr. pr colli op til 25,- kr. Volume pakker er jeg ikke helt klar over.

Happy hunting

Tina Mikkelsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:41

Frank Eskelund Christensen:

Måske vi alle skulle spørge dem på deres egen blog.

Stiller dem i hvert spørgsmålet, hvorfor c2c er billigere end b2c

Frank

Hej Frank, har stillet det spørgsmål flere gange på postens blog, bliver totalt ignoreret, kommer aldrig på siden :-)

Iøvrigt en dødsynd at igonorere kritiske indlæg. Kan man ikke tåle kritik må man lade være at have en sådan blog :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 17:04

Der er desværre rigeligt med paragraffer de dækker sig ind under.

F.eks:

Vi udtaler os ikke om verserende sager, som vi behandler eller er part i.....

Webloggen kan ikke anvendes til:

At indsende spørgsmål til en konkret sag......

Bloggen er ikke et sted hvor vi løser dine konkrete, praktiske postbehov eller klager – hvor gerne vi end ville. I stedet kan du ringe til vores kundeservice på tlf. 80 20 70 30 .....

http://blog.post-danmark.dk/?page_id=4

Så måske de skulle have et kald på 80 20 70 30?

Spændende at høre hvad de svarer.

Venlig hilsen,

Christian

Side 18 ud af 46 (460 indlæg)