http://www.web-siden.dk/group.asp?group=25 3500 butikker med dette system er det virkelig rigtig ? |
Det ligner godt nok sådan en scam side. Den virker i hvert fald ikke særlig troværdig! =)
http://www.web-siden.dk/group.asp?group=25 3500 butikker med dette system er det virkelig rigtig ? |
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Det ligner godt nok sådan en scam side. Den virker i hvert fald ikke særlig troværdig! =) |
Hvor kan man finde oplysninger omkring hvor mange e-shop´s der findes i DK ?
|
Mine hjemmesider: Fodboldtøj - Tryk på t-shirts
Hejsa |
Hvad skulle problemet være? Du kan jo evt. kontakte nogle af referencerne og spørge om de er tilfredse. Så vidt jeg kan se skjuler de ikke noget som helst. |
Hvad tænker du på? Om der er marked for e-shop salg? Overdrevet markedsføring? Jeg har solgt 35 shops til Aminomedlemmer på tre måneder i et "marked" hvor du kan få artikler til en 50,- logo til 99,- og unikke hjemmesider til 500,- . Hovedparten af de aktive Aminomedlemmer er endda på "lommepenge" stadiet. MEN, - læg mærke til antallet af visninger (læste indlæg) og listen´med hyperaktive Aminoer og du vil finde et KÆMPE potentiale af kundeemner som bare ikke skriver. Der er mere end 600 Plusmedlemmer, men vel omkring 60 aktive Plus debattører osv. Hvis Web-siden er lige så opfindsom som jeg er på Amino når det gælder et potientielt marked, og Websiden boltrer sig i hele Danmark, så hvorfor ikke 3500 shops? Det kan godt være at det er et benhårdt marked, - men det er let at konkurrere når 80% af konkurrenterne forsøger at imponere hinanden, frem for kunderne |
Det må jeg nok sige. Vi rundede 20 for nogle måneder siden men vi har pt også været igang i halvandet år. Jeg ville være meget interesseret i at høre hvordan du sælger disse shops (hvis du vil dele ud af dine guldkorn til en konkurrent). Du skilter jo ikke ligefrem med at du laver shops. Der står ikke noget i din signatur og på din hjemmeside står der "... men vi laver ikke særlige funktionaliteter som betalingsløsninger, webshops eller lignende". Så hvordan hulen kommer du I kontakt med dine potentielle kunder? Til den oprindelige trådstarter, så ja, der er tale om Scannet løsninger, men det er nok ikke antallet som lige denne leverandør har lavet |
Hej Rasmus Jeg laver ikke shops mere, - det er du jo meget bedre til. Jeg har nemlig fundet ud af, - husk på min korte erfaring i branchen - at jeg kan lave 4 komplette sider til 5.000 på samme tid som en shop til 10.000 kr. - og på shoppen er der rigtigt meget support efterfølgende mens hjemmesider opdateres mere sjældent, - og når det sker er det mig der "roder" i systemet. (Der er ikke CMS tilknyttet min hjemmeside-målgruppe). Så derfor har jeg skåret det mindre lønsomme fra, - og overladt det til fagfolk der er dygtigere end mig til at få en business ud af webshops. Dertil kommer at, at selskaber som Nets (PBS) kan bringe mig i affekt Hvad jeg derimod er rigtig god til, - hvis jeg selv skal sige det - er at bruge de muligheder som ikke er så oplagte. Guldkorn? Jo da F.eks undrer det jo mig lidt, at min mailserver ikke er brudt ned med henvendelser fra dig/jer som ville benytte min mailsignatur, til at tilbyde jeres kunder en kampagne for deres shop. Det havde været et smart fif til aftersale. Det er jo ikke mig der uploader, tiilbuddet er reference og reklamefrit, og du/i kunne jo kontrollere kvaliteten ved et testeksempel. I får jo udleveret filerne, incl scripts og licens. Det er ikke sket, og der har du en del af forklaringen på hvorfor jeg har "fået" flere kunder end dig. Nu sletter jeg signaturen, den larmer lidt og skal være mere diskret, - men nu har jeg forklaret sammenhængen. |
Der er jo ingen der siger at det kun er til danske shops. Jeg kan se at bl.a. erikak.se benytter dem. |
Tror du ikke bare de Reseller Scannet løsninger. Så passer det vist meget fint! |