Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har der hvor jeg arbejder benyttet mig af forskellige telemarketingbureauer til mødebooking, og med meget varierende resultater.
Er der nogen her der kan anbefale nogen (og ikke for dyre) i forbindelse med salg af IT-ydelser?

Mvh.
Thomas :)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:29
I hvilken del af landet bor du?

mvh Carsten
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:03

Vi har brugt NCom i Silkeborg med "rimelig" resultat.

Faktisk er det så godt at vi ansætter vores egen telemarketing fyr.
Hvordan finder man en god telemarketing fyr ? Jeg fik et opkald omkring salg af et produkt, og syntes han brændte igennem på telefonen - jeg tilbød ham en samtale, og han starter snarest

Fordelen med NCom er at de har en kick-starter til 11.000. Det inkluderer et møde hvor de præsenteres for dig og dine ydelser. De har en person med til mødet som står for opkaldene, men som stadig er teknisk stærk.
Personen har sålede et "rimelig" kendskab til jer og jeres produkter.
Vi modtager hver aften en liste med møder, og liste med personer der ønsker kontakt asap.
Efter endt seance (de ringer til 200-400 firmaer) får vi den totale liste af alle virksomheder indenfor målgruppen, samt resultat på de enkle som de nåede.

Ulempel - generelt. Vi ønskede at bruge dette som et markedsundersøgelse, men vi har idag ikke rigtig en viden om hvad de enkle firmaer svarede konkret, og derfor ønsker vi selv at ansætte en.

Vi har også erkendt at telemarketing er en speciel branche - og vi kan ikke brænde igennem på telefonen som de kan...

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Diagnosticering, Overvågning og optimering. ROI på under 1 år
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 10:09

Jeg glemte at sige vores resultat:

De kørte meget hårdt på i 4½ dag
Vi fik et møde booket om dagen
Vi fik ca. 5 kontakt asap om dagen
Vi fik derudover ca 10 med kontakt senere.

Og dette med en ikke helt skarp profil på vores produkt, og en halvdårlig hjemmeside.

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
Tilmeldt 26. Jul 05
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 11:23

Hej

Tak for svarene!

Det er til mødebooking i Storkøbenhavnsområdet, og som sagt i forbindelse med IT-ydelser.
Som sagt har resultaterne med dem vi har brugt hidtil været svingene (nogen gange ingen møder, andre gange en del møder, men ikke særligt givende).
Nogen anbefalinger?

Mvh.
Thomas :)
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 11:24
Hi!

Jeg har tidligere arbejdet hos McPhone i Silkeborg, hvor vi bookede rigtig mange møder, jeg kan varmt anbefale dig at bruge dem - mht. prisen vil jeg dog tro at de er i den lidt dyrere ende. http://www.mcphone.dk

mvh. RENEGADE
KRAAB CLOTHING // STREETWEAR

Med venlig hilsen
René Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33
Hej Thomas.

Jeg driver telemarketingfirmaet MØDEBOOKER, der er en mindre virksomhed beliggende i Vestjylland. Vi har tidligere med fornuftige resultater booket møder for bl.a. 4 forskellige softwarefirmaer og har pt. faste aftaler med 3 forskellige IT-firmaer:

1. Et firma, der sælger CMS-løsninger
2. Et IT-konsulentfirma, der lever af serviceaftaler
3. Et softwarefirma, der sælger foreningssystemer

Jeg vil gerne høre lidt mere om opgaven og tilbudsgive den for dig. Jeg kan se af de kommentarer, der er skrevet, at vi er billigere end Ncom og McPhone. Vi har et meget populært MØDEBOOKER BASIS forløb, som jeg tror vil være en god løsning for dig til at starte med. Så har du mulighed for at prøve os, inden du binder dig til en fast aftale.

Er du interesseret i at læse mere er du meget velkommen til at ringe til mig på tlf. 759277773 eller besøge vores hjemmeside www.modebooker.dk

Måske tales vi ved :-)

Mvh Jesper Christiansen
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:06
Hej igen.
Undskyld...kan se at jeg var lidt hurtig med mit telefonnumer og fik et 7-tal for meget på. Det korrekte nummer er: 75927773 :-)

Just in case...

Mvh Jesper
Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:58

Hej Allesammen, jeg var ikke sikker på hvor jeg skulle placerer denne her skrivelse, men frem skulle den.

Vi skulle for første gang finde et bureau der kunne booke nogle møder til os, og vi valgte Market Mann til dette.

Efter kun en uges tid har det givet utrolig gode resultater.
Målgruppen er ramt, og kontaktpersonen der er booket møde med er de rigtige.
Hertil kommer at man bliver godt informeret om hvad der er blevet talt om i samtlaen med virksomheden samt hvad virksomhedens behov er.
Det gør at man er godt udrustet til mødet...eller...klædt på til mødet må jeg hellere skrive...

Det var lidt ros jeg gerne vil give vores fremtidige partner efter kun en uges samarbejde.

Godt gået.

Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:19

Hej Thomas

Jeg vil tilslutte mig Nick omkring MarketMan - de er utrolig professionelle og sætter sig ganske fornuftigt ind i din virksomhed og dine produkter - jeg kan varmt anbefale dem, de er faktisk ret gode indenfor IT og TELE.

Jeg selv har med professionelle telefoni løsninger at gøre til daglig og har brugt dem med stor succes.

Du efterlyser nogle der ikke er for dyre..... men hvad er for dyrt og i forhold til hvad ?

Du sælger jo garanteret nogle professionelle løsninger og vil også gerne betragtes professionelt og det kan derfor tit være dyrt at købe for billigt.
Der er utrolig mange på markedet som tilbyder møde booking til Kr. 500,- pr. møde, men jeg tør næsten godt garantere dig at du i de fleste tilfælde går ud af mødet og siger til dig selv....her burde jeg ikke have været. De presser simpelthen møder igennem, da de jo bliver honoreret udfra antal møder de booker.

Marketman derimod siger....ok hvor mange møder vil du have ? du siger eksempelvis 20 over 1 måned - de ved så af erfaring hvor mange kald de skal lave, for at kunne booke 20 møder og det skal der eksempelvis bruges 4-5 arbejdsdage på - det er så dermed prisen du betaler - altså løn, inkl. fortjeneste for den person der booker dine møder.
derfor kan et møde godt rende op i Kr. 1500 - 2000,- pr. stk - så det er jo helt sikkert der du skal vægte om der er forretning i det for dig, alt efter hvad det er du sælger.

Det jeg sælger er tit løsninger til 400 - 700.000,- så jeg vil naturligvis gerne give kr. 2000,- for mødet, fordi i min verden er et møde en halv ordre, så det hænger bestemt sammen.

Jeg tror det er vigtigt du tænker lidt over om du vil have kvantitet eller kvalitet ?

personligt vil jeg helst have 5 kvalitets møder til X antal tusinde kr. fremfor 20 møder der bare spilder min og kundernes tid.

Det var bare mit lille input - held og lykke i jagten :-)

Michael

Side 1 ud af 5 (42 indlæg)