Hej Thomas
Jeg vil tilslutte mig Nick omkring MarketMan - de er utrolig professionelle og sætter sig ganske fornuftigt ind i din virksomhed og dine produkter - jeg kan varmt anbefale dem, de er faktisk ret gode indenfor IT og TELE.
Jeg selv har med professionelle telefoni løsninger at gøre til daglig og har brugt dem med stor succes.
Du efterlyser nogle der ikke er for dyre..... men hvad er for dyrt og i forhold til hvad ?
Du sælger jo garanteret nogle professionelle løsninger og vil også gerne betragtes professionelt og det kan derfor tit være dyrt at købe for billigt.
Der er utrolig mange på markedet som tilbyder møde booking til Kr. 500,-
pr. møde, men jeg tør næsten godt garantere dig at du i de fleste tilfælde går ud af mødet og siger til dig selv....her burde jeg ikke have været. De presser simpelthen møder igennem, da de jo bliver honoreret udfra antal møder de booker.
Marketman derimod siger....ok hvor mange møder vil du have ? du siger eksempelvis 20 over 1 måned - de ved så af erfaring hvor mange kald de skal lave, for at kunne booke 20 møder og det skal der eksempelvis bruges 4-5 arbejdsdage på - det er så dermed prisen du betaler - altså løn, inkl. fortjeneste for den person der booker dine møder.
derfor kan et møde godt rende op i Kr. 1500 - 2000,- pr. stk - så det er jo helt sikkert der du skal vægte om der er forretning i det for dig, alt efter hvad det er du sælger.
Det jeg sælger er tit løsninger til 400 - 700.000,- så jeg vil naturligvis gerne give kr. 2000,- for mødet, fordi i min verden er et møde en halv ordre, så det hænger bestemt sammen.
Jeg tror det er vigtigt du tænker lidt over om du vil have kvantitet eller kvalitet ?
personligt vil jeg helst have 5 kvalitets møder til X antal tusinde kr. fremfor 20 møder der bare spilder min og kundernes tid.
Det var bare mit lille input - held og lykke i jagten :-)
Michael