Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Karsten.

Ja, jeg kan godt se, at hun skriver uden opstartsgebyrer af nogen art, men timeprisen er til gengæld rimeligt heftig. 750 kr. + moms i timen er det højeste, jeg kan huske at have set for telemarketingydelser. Hos Mødebooker får man 2 timer for samme pris

Men hvad - det er jo i bund og grund ligegyldigt, hvis bare outcome er større end indput.
Bare lige lidt salgsgas herfra - dejligt at høre, at du har fået noget ud af telemarketing.

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Tilmeldt 7. Jul 06
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:50
Hej,

Nu har jeg siddet og læst lidt om priser på opkald hos de forskellige telemarketingbureauer.

Jeg er en smule rystet! Hvordan kan et firma tage 18.500 for at ringe 200 emner igennem? Jeg selv har arbejdet med salg i mange år, og har stillet krav til mine sælgere om at de skal lave min. 100 opkald per dag. 200 emner kan således let ringes igennem på 1-2 dage. Er det ikke en lidt heftig pris at betale.

Jeg har tidligere skrevet om det herinde, men jeg mener altså at det eneste rigtige er selv at booke møderne - det gør en rigtig sælger altså! At booke møder er utrolig let, hvis man gør det på den rigtige måde. Også kvalitetsmøder!

Jeg vil uden problemer kunne booke 5 kvalitets møder på en dag, og 10 mere eller mindre gode møder.

Er du opstarter/selvstændig, så tag det sure med det søde. Lad være med at sætte dig i hovedet at det ikke er sjovt at booke møder. Det kan være hårdt, men det kan altså bedre betale sig medmindre du naturligvis har en daglig indkomst på 18.500 kroner - og det er det jo desværre sjældent man har som iværksætter.

Lån nogle gode bøger om mødebooking på biblioteket, bliv klogere og vær en dygtig sælger!

Vil du have et kursus i mødebooking, så skal jeg nok lære dig at spare mange penge. Og jeg giver dig gerne et dagskursus for 18.500 - en god investering set i forhold til hvad det kan give dig på sigt:-)))

Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 11:13

Er der nogen der har erfaringer med en form for "joint venture" med et telemarketing-firma hvis man er helt nyopstartet. Altså noget i retning af 10% af det fakturerede beløb på alle opagver der er direkte udledt af et møde booket af telemarketing-firmaet?

- Det kunne jo blive en god forretning for begge parter, og formentlig noget der gør at flere ville prøve mødebooking af?

Nogen erfaringer? Problemer jeg ikke ser?

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 11:22
Hej Morten

Jeg arbejder på den måde i et par spændende partnerskaber, men jeg ved faktsik ikke hvor normalt det er.

Een ting, som du må regne med er, at du sikkert ikke får en mødebooker til at lægge 37 timer om ugen i projektet. Det er en type opgave, som man som mødebooker investerer tid i ud over den tid man bruger på andre opgaver, som løbende giver brød på bordet.
Jeg er selv fuldt booket lang tid fremad, så jeg kan desværre ikke hjælpe dig med selve opgaven.

God jagt!
Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Oct 05
Skrevet kl. 11:43
Super - tak for svar - jeg mente det at det måtte kunne lade sig gøre!

Nu er vi et lille konsulentfirma med kun 3 partnere, så det vil også være begrænset hvor mange vi ville kunne tage ind ved siden af de opgaver der skal løses. Så det er måske ikke så dumt med et samarbejde med et firma, der så kan "putte" os ind i evt. huller i deres kalender. Men mon ikke det ville være en god idé at sikre sig et minimum antal opkald/emnekontakt om ugen/mrd. for ikke at komme til at stå helt uden noget?

De bedste hilsener/ Best regards Morten Ove Partner Chokoladefabrikken Klostergade 34, 3. sal DK-8000 Aarhus C moa@changepilot.dk www.changepilot.dk mobil: +45 31266039 KEEP THE CHANGE!
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 12:09
Morten, det er svært at sige om det er en god idé med et minimumsantal. Primært handler det om at sørge for at mødebookeren er motiveret for opgaven ved at der er penge at tjene og ved at I holder tæt kontakt, hjælper hinanden osv.

Hvis bookeren ikke tjener nok og der er et minimum i aftalen, ja så afbryder han/hun vel bare samarbejdet. Der er jo tale om en sideforretning for personen ved et sådan setup. (og der er rigtigt mange om budet til de kvalificerede bookere)

Husk at der skal være guld for enden af buen ved et sådan partnerskab. Det som mødebookeren leder efter er en mulighed for at investere lidt tid og tage risikoen sammen med jer for til gengæld at kunne hente et stort afkast (og som helst skal fortsætte så længe I har kunden).

Hilsen Anders

Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 19. Oct 05
Skrevet kl. 13:39
Hmmm, det er en god pointe - det er klart at der må være en god gulerod for phoneren hvis han/hun skal være med til at tage en risiko...

Men det er svært at definere hvad den rette gulerodsstørrelse skal være - men mon ikke man kan aftale en testperiode hvor mange prøver tingene af i fællesskab.

Kan du anbefale nogen der kunne være gode at tage kontakt til, som både er dygtige og "sultne" nok til at være med på en ligende ordning?

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Skrevet kl. 13:57
Morten, på det punkt, kan jeg desværre ikke hjælpe. Der er rift om mødebookere for tiden! :)

Men prøv at slå et samarbejde på på tavlen hér på Amino og prøv også at slå på tråden til modebooker.dk (Jesper) og pbmarketing.com (Peter). De er begge med hér på amino, og kan sikkert byde på opgaven. Jeg ved dog ikke om de er interesserede i den omtalte type vilkår, men der er jo også mange andre gode måder at handle på.

Tilmeldt 19. Oct 05
Skrevet kl. 13:59
Jeps, det vil jeg gøre. Tak for gode inputs!
Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 13:19
Hej Morten.

På mandag er vi hos Mødebooker tilbage på kontoret efter 2 ugers ferie. Så er du velkommen til at ringe til mig og få en snak om, hvordan vi arbejder med telemarketing hos os og hvad vi evt. kan hjælpe dig med. God weekend! 

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)