Hej Carsten Resulterede møderne også i salg?
Har du noget kontaktinfo på IDC, og hvad kostede det iøvrigt?
Mvh.
Thomas :) |
Du kan evt. kontakte Lars Møller ved IDG og hilse fra mig
Du kan evt. kontakte Lars Møller ved IDG og hilse fra mig |
Goddaw mand økseskaft... Jeg mente også IDG og det er også Lars Møller vi har snakket med.
Ja, vi har fået det første (lille) salg og nogle seriøse tilbud ude til seriøse emner, to steder kom vi decideret ind og er nu betragtning to steder, som næsten havde skrevet under hos nogle konkurrenter....
|
Hehe, sådan kan det jo gå |
Hej alle. Jeg lovede en status efter de første møder.
Vi har nu holdt møder med ca. 18 kunder.
Vi har ikke tabt én eneste endnu.
Vi har et samlet tilbudsbeløb på 180.000 -> 1.000.000 pr uge. (afhænger af størrelsen)
Så vi kan ikke få armene ned!
Vi har så stor success, at vi arbejder på at starte en afdeling på Sjælland. Vi snakker desuden med et firma omkring et partnerskab, og vil i den sammenhæng lade mødebooker (og deres partner) ringe og booke møder til sjælland også.
MEN jeg tror ikke andre kan forvente samme success. Vores produkt kræver at vi sidder overfor en person og viser/fortæller om det - det er meget svært at sælge et møde på det. Derfor er der et større frafald i telefonopkaldet, end ved møderne.
Generelt vil jeg anbefale folk at de sidder sig ned og skriver deres forventninger ned.
- Hvor aggresive skal telefon manden være ?
- Vil i tage alle møder (selv dem der bare lige vil høre om jeres produkt) ?
- Hvilket informationsniveau vil i have tilbage (det er meget vitalt for os at få hvorfor folk siger nej til et møde med os).
Derudover har vi som krav
- At det er samme phoner vi bruger
- At phoneren har et overfladisk, men fornuftigt, kendskab til produktet (Carsten ringer jævnligt med spørgsmål som han husker til næste gang)
- At de møder vi kommer ud til, ikke er booket på et forkert grundlag.
- og praktisk - vi har delt elektronisk kalender hvori Carsten skriver alle noter om kunden. Den har jeg med i bilen når jeg kører ud til kunden, og derfor virker det meget sammenkørt.
Med venlig hilsen
- René R. Nygaard
SLA rapporter er mere end oppetider og svartider....
|
Hej Rene Det lyder jo herligt, og tak for responsen!
De 18 møder, ud af hvor mange emner er det?
Mvh.
Thomas :) |
Jeg mener der ialt var 2-300 emner - men jeg er ikke helt sikker. Med venlig hilsen
- René R. Nygaard
Overvågning og diagnosticering af server. Vi finder dine flaskehalse - med garanti |
Lige en uddybning. Ud af de 2-300 emner har de booket møder til slutningen af marts, og det er således ikke kun 18 møder ud af 2-300 emner.
Som nævnt et sted ringer de 1½ dag for os, og booker ca. 5 møder om ugen på det.
Med venlig hilsen
- René R. Nygaard
Røgalarm - eller vil du hellere helt undgå branden ? Vi sikrer din it drift inden den giver problemer |
Til information: Jeg syntes det er på tide lige at afklare nogle bestemte forhold.
Jeg havde på et tidspunkt de første møder med Jesper fra Mødebooker.
Jeg har kun respekt og ros til Jesper som jeg syntes fungerer meget proffesionel.
MEN - i forløbet indså Jesper at han ikke i sit firma kunne løfte vores opgave, og "overflyttede" opgaven til 4-b her i Aalborg.
Vores phoner er således Carsten fra 4-B. (www.4-b.dk)
Primær kontakt er Dennis Blome fra 4-B.
Jeg har ikke nævnt dette tidligere fordi det er sket igennem Jesper, og jeg syntes stadigvæk han har kørt et helt igennem proffesionel forløb med os, og han at han har et samarbejde med andre firmaer for at kunne yde en bedre service, er vel kun bedre for os kunder....
Med venlig hilsen
- René R. Nygaard
Fjernovervågning, integration, overblik er kun få nøgleord til vores overvågningsprogram.
|
Nu har jeg også været ude og købe noget mødebooking/telemarketing til et fyraftensmøde jeg holder og jeg er positivt overrasket over hvor gode resultate det har givet. Så mine varmeste anbefalinger går til Express Mødebooking og til Dorthe som har stået for kontakten. Så vidt jeg kan se er deres priser også noget mere opstartsvenlige end så mange af konkurrenterne ![]() |