Jeg søger en partner som har mod på at bruge en del af sin tid på at opdatere et mobilsite med mobilpriser. Der er programmeret følgende funktioner. Grupper -> Til eksempelvis skærm, batteri, kamera Felter -> Rediger forskellige felter i grupper. F.eks under Skærm: Pixels, opløsning m.m. Producenter -> Rediger producenter ex. Nokia, Apple, Forhandlere -> Rediger forhandlere ex. 3, telmore Abonnementer -> Opret abonnementer under de forskellige forhandlere Telefoner -> Rediger telefoner, tilknyt billede. Priser -> Tilknyt priser (abonnement) til en telefon. Opdatering af priser -> Semi automatisk opdateringsmodul. Priser kan opdateres uden brug af mus til at skifte mellemvinduer. Et gæt er det vil tage ca. 2-5sekunder pr. pris. Et billede kan måske give en lidt bedre ide om hvad det handler om
Min ide er vi begge stiller med 40.000 DKK hver og opretter et ApS. En del af de 80.000 bliver brugt på et rigtig lækkert layout. En anden del benyttes til annoncering. Selskaberne afregner typisk mellem 200 - 600 kr pr solgt telefon med abonnement, og det er sådan overskudet skal skabes. Hvis det ikke lykkedes mig at finde en partner, så vil et salg af hele scriptet også være interessant. I kan læse mere og mig og min virksomhed, samt de sider jeg allerede driver på www.ioosinternet.dk Ja kontakt mig endelig på tlf 61 72 61 61 eller e-mail: info@ioosinternet.dk Med venlig hilsen
|
Felter / grupper er naturligvis noget som er tilknyttet telefonen, det fremgik vidst ikke lige :-).