Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til mobilside

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en partner som har mod på at bruge en del af sin tid på at opdatere et mobilsite med mobilpriser. Der er programmeret følgende funktioner.

Grupper -> Til eksempelvis skærm, batteri, kamera

Felter -> Rediger forskellige felter i grupper. F.eks under Skærm: Pixels, opløsning m.m.

Producenter -> Rediger producenter ex. Nokia, Apple,

Forhandlere -> Rediger forhandlere ex. 3, telmore

Abonnementer -> Opret abonnementer under de forskellige forhandlere

Telefoner -> Rediger telefoner, tilknyt billede.

Priser -> Tilknyt priser (abonnement) til en telefon.

Opdatering af priser -> Semi automatisk opdateringsmodul. Priser kan opdateres uden brug af mus til at skifte mellemvinduer. Et gæt er det vil tage ca. 2-5sekunder pr. pris.

Et billede kan måske give en lidt bedre ide om hvad det handler om

Min ide er vi begge stiller med 40.000 DKK hver og opretter et ApS. En del af de 80.000 bliver brugt på et rigtig lækkert layout. En anden del benyttes til annoncering.
Ud over dette ligger jeg min tid i det, og får det programmeret færdigt - du ligger omvendt en del tid i det, på at få opbygget databasen, samt opdateret priser.

Selskaberne afregner typisk mellem 200 - 600 kr pr solgt telefon med abonnement, og det er sådan overskudet skal skabes.

Hvis det ikke lykkedes mig at finde en partner, så vil et salg af hele scriptet også være interessant. I kan læse mere og mig og min virksomhed, samt de sider jeg allerede driver på www.ioosinternet.dk

Ja kontakt mig endelig på tlf 61 72 61 61 eller e-mail: info@ioosinternet.dk

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:06

Felter / grupper er naturligvis noget som er tilknyttet telefonen, det fremgik vidst ikke lige :-).

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:30
Et ApS er ikke alfa omega men der kræves lidt kapital til sådan en side pga det cash flow der er .
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:32

hej Casper :)

Som du ved vil jeg gerne være behjælpelig.
kan gøre dette mod et meget lille beløb - send en privat besked 

.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:56

Jo tak. Det kan også være det bliver aktuelt.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:17

Da jeg ikke har fået så mange henvendelser som jeg havde håbet, så smider jeg lidt mere information op her. 

Der er topmenuen hvor der vælges producent. Yderst til højre er en select boks hvor alle telefoner kan tilgås. I Prissammenligningsskemaet kan udvidet information fåes ved at holde musen over en pris, f.eks at ud af de 599 kr. det koster om måneden, betaler man 200 kr i afbetaling på telefonen.

Ved at holde musen over abonnement navn åbner sig en boks med alle deltajer om dette abonnement. Via de farvede bokse kan man se hvilke telefon-farver denne forhandler har.

Det er muligt at skrive en længere anmeldelse af telefonen, samt tilknytte en youtube-demostration.

I bunden af siden kan brugeren de specifikationer på telefonen. På samme side har brugeren også mulighed for at sammenligne med en anden telefon.

Vedrørende administrationen så har jeg lavet nogle beregninger og tests, hvor det skulle være realistisk at opdatere 6.000 pris på 6 timer ca. Det kan sagtens gøres over eksempelvis 5 dage, da systemet selv husker hvilke pris som sidst er blevet opdateret.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 23:29

Sitet er rigtig godt lavet, tror bare problemet ligger i at folk ikke har/vil smide 40.000kr i projektet. Hvis jeg havde pengene, kunne jeg godt tænke mig at være en del af det, men desværre :(

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:35

Ja... jeg kunne godt forestille mig det var akillessenen. Jeg mener dog det optimale vil være at få stiftet et ApS, primært fordi at det kræver lidt startkapital at starte PPC annoncering op, men også for at kunne holde projektet ude af andre ting. Desuden ryger der hurtigt nogle tusind kroner til noget layout, bannermateriale m.m.

Jeg stiller naturligvis også med 40.000 kr også, systemet og den viden jeg har. Timemæssigt vil jeg ligge lige så mange timer i det som en partner.

I takt med siden skaber mere salg vil der også komme større indtjening pr. salg. Se eksempelvis TDCs kommissions struktur

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 00:16
Hej Casper , Kan ikke sende dig pb? Ved ikke om det har noget at gøre med, at jeg kigger med fra en iPhone. Jeg har i hvertfald interesse i dit projekt. Sender dig en mail i morgen. Dannie
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 07:14

Hej Dannie,

Jeg har slået PB fra. Det sker alt for ofte jeg glemmer at få svaret på en, så jeg forsøger at få alt skriftlig kommunikation kørt igennem min e-mail: info@ioosinternet.dk

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit 

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)