Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt program til regnskab, skat, moms osv.?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er! 

Jeg overvejer at starte en enmandsvirksomhed op, som laver wordpress-hjemmesider til små virksomheder. Det gør jo, som i ved, at man skal lave regnskab, betale skat og moms osv. 
Er der nogle gode programmer, som gør det mere overskueligt? og som ikke koster helt vildt meget, da jeg ikke forventer en indtægt på mere end 2000 kroner hver måned i de første mange måneder. 

Og på forhånd: Undskyld hvis det her emne har været oppe hundrede tusinde gange. Jeg er helt ny herinde!

VH Andreas Linde 

Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:47
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 21:51

Onlineblog.dk -:

E-conomic? :)

Ja, de er i hvert fald gode til at reklamere med sig selv. Men jeg vil gerne høre hvorfor, hvor godt det er, og hvor meget det kan bruges. Og om det overhovedet er det værd, hvis jeg kun regner med en omsætning på ca. 2000-3000 kroner. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:07

Hej.

Der er også SummaSummarum, hvor du betaler en engangsudgift på 1500-2000 kr.

MvH

Peter

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:30

Andreas Linde:

Ja, de er i hvert fald gode til at reklamere med sig selv. Men jeg vil gerne høre hvorfor, hvor godt det er, og hvor meget det kan bruges. Og om det overhovedet er det værd, hvis jeg kun regner med en omsætning på ca. 2000-3000 kroner. 

Jeg har brugt RIGTIG MANGE TIMER de sidste par måneder, på at surfe efter regnskabsprogrammer, fakturaprogrammer etc., da jeg skal starte en lille fritidsvirksomhed.

Mit valg er faldet på SALDI.dk af flere årsager:

1) Det er gratis indtil de første 300 posteringer - kommer man over koster det kun kr. 51,- om måneden.

2) Man kan udsende fakturaer

3) Der er mulighed for lagerstyring, og oprettelse af varer (hvilket gør det nemmere at udstede fakturaer)

3) Jeg har tænkt mig at bruge inloco.dk / regnskabsskolen.dk som bogholder, og de både underviser i, og arbejder med Saldi.

Det eneste minus for mit vedkommende er, at jeg så er nødt til at sætte mig ind i dobbelt bogholderi, men det kan jo aldrig skade at få det lært. Wink

Jeg er ikke i tvivl om, at E-conomic kan klare ærterne for langt de fleste, men jeg synes det er dyrt, hvis man ikke decideret har behovet for et forkromet system.

Som alternativ hører man også rigtig tit godt om Summa Summarum og E-moms.dk kunne også være et bud. (lidt billigere end E-conomic)

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 22:47

Allan I:

Andreas Linde:

Jeg har brugt RIGTIG MANGE TIMER de sidste par måneder, på at surfe efter regnskabsprogrammer, fakturaprogrammer etc., da jeg skal starte en lille fritidsvirksomhed.

Mit valg er faldet på SALDI.dk af flere årsager:

1) Det er gratis indtil de første 300 posteringer - kommer man over koster det kun kr. 51,- om måneden.

2) Man kan udsende fakturaer

3) Der er mulighed for lagerstyring, og oprettelse af varer (hvilket gør det nemmere at udstede fakturaer)

3) Jeg har tænkt mig at bruge inloco.dk / regnskabsskolen.dk som bogholder, og de både underviser i, og arbejder med Saldi.

Det eneste minus for mit vedkommende er, at jeg så er nødt til at sætte mig ind i dobbelt bogholderi, men det kan jo aldrig skade at få det lært. Wink

Jeg er ikke i tvivl om, at E-conomic kan klare ærterne for langt de fleste, men jeg synes det er dyrt, hvis man ikke decideret har behovet for et forkromet system.

Som alternativ hører man også rigtig tit godt om Summa Summarum og E-moms.dk kunne også være et bud. (lidt billigere end E-conomic)

Mange tak for et godt og hurtigt svar! Jeg vil tjekke Saldi, og se om det kan klare mine behov. E-conomic virker umiddelbart som et godt system, men som du selv siger, så er det jo dyrere end Saldi. Jeg må lige gå i tænkeboksen :=).

VH Andreas Linde 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:00

Saldi lyder som et godt system, men tror i at 300 posteringer er for lidt, hvis man skal have en webshop?:)

Jeg mangler nemlig også selv et system;)

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 00:18

Hej Andreas,

Tag og kig på e-moms.dk også, så snyder du ihvertfald ikke dig selv for en potentiel god oplevelse :)

Og her betaler du iøvrigt ikke for posteringer eller fakturaer. Alt er ubegrænset til en fast lav pris.

God vind med projekterne!

Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Fra  Linde-media Skrevet kl. 00:41

Det ser super fornuftigt ud. Især fordi jeg kan bruge det på min mac computer.
Super god hjemmeside og hvis man har undersøgt markedet mere end jeg har, så ved man sikkert allerede alt hvad sådan et program har, og men for de personer (læs mig :=) ) som ikke har sat sig ind i det, så er jeg lidt i tvivl om hvad e-moms gør.

Kan jeg indtaste mine udgifter, indtægter, bogføre eller er det kun moms den kan udregne?

VH Andreas Linde.  

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 00:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

e-moms er et fuldbyrdet regnskabsprogram, som vi hele tiden udvikler på. Alle nye tiltag og opdateringer tilføjes gratis til brugernes konti.

Så ja, du kan indtaste det hele :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)