Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 2 ud af 33 (326 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Det er suveræn humor at langballe lige kommer en gang for tidligt med sit klap ift de andre..lagde jeg mærke til. Der er heller ikke meget musik i den mand, hvis du forstår hvad jeg mener..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:53 | Låst

Det er god dansk humor , når det siges , jo bliver sat lidt på spids , med husk video skal selvfølgelige tages med humor og vis  det er meget klamt den video , ja så har man ikke oplevet livet .

hvem har ikke oplevet livet se en blive kørt eller arbejde på en gård med gylle tank eller når køge kommune blandet drikke vand samme med spilde vand , ja der er mange ting der er meget mere klamme i livet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Det er god dansk humor , når det siges , jo bliver sat lidt på spids , med husk video skal selvfølgelige tages med humor og vis  det er meget klamt den video , ja så har man ikke oplevet livet .

hvem har ikke oplevet livet se en blive kørt eller arbejde på en gård med gylle tank eller når køge kommune blandet drikke vand samme med spilde vand , ja der er mange ting der er meget mere klamme i livet

Michael, du misforstår "klamt" i den her forbindelse. Klamme mener jeg DF er her, fordi de på en meget billig måde prøver at score stemmer på deres forkvaklede syn på danskheden: rødgrød med fløde, nyhavn, storken, andfamilen på vej over motorvejen, juletræet, flæskestegen , frikadellen...... ( ja det hele var ikke med i videoen, i know) . Men i min optik er det at slå plat/score stemmer på det oppiskede fremmedhad, der er her i landet.. Alt hvad er er eksotisk og fremmed skal ud af landet-stort set. Så kan vi dyrke en falsk danskhed i stedet for.. HURRA FOR DET

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:50 | Låst

flemming.dk:

Mikael christiansen:

Michael, du misforstår "klamt" i den her forbindelse. Klamme mener jeg DF er her, fordi de på en meget billig måde prøver at score stemmer på deres forkvaklede syn på danskheden: rødgrød med fløde, nyhavn, storken, andfamilen på vej over motorvejen, juletræet, flæskestegen , frikadellen...... ( ja det hele var ikke med i videoen, i know) . Men i min optik er det at slå plat/score stemmer på det oppiskede fremmedhad, der er her i landet.. Alt hvad er er eksotisk og fremmed skal ud af landet-stort set. Så kan vi dyrke en falsk danskhed i stedet for.. HURRA FOR DET

Det fik jeg ikke ud ad video , jeg så alle de flotte steder i Danmark , med det er jo Danmark .

Hvordan du lige får det til udlænding skal ud af landet synes jeg virker meget udenlandske fjendske, jeg synes der skal være plads til udlænding i Danmark og jeg synes da ikke nyhavn er klamt og andre flotte steder i Danmark

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:52 | Låst
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 3 person

Minder lidt om firserne, goer det ikke? Vi er roede og hvide!

Jeg er glad for at jeg tager hjem til Kina snart. 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:56 | Låst

Mikael christiansen:
Det fik jeg ikke ud ad video , jeg så alle de flotte steder i Danmark , med det er jo Danmark .

Hej Michael

Når DF laver en video der i den grad omhandler det man for 50 år siden betegnede som "danskhed" så er det kun med et formål, at tilkendegive den mening at Danmark er for etniske danskere.

Du må endelig ikke tro at DF laver en video af den slags for at forherlige de danske landskaber og andre synboler nogle knytter sammen med danskhed, det er ene og alene for at sende et politisk budskab.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:58 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

@Michael

Det er DFs dyrkelse af danskheden ( som i virkeligheden er en falsk danskhed opfundet af DF selv) jeg synes er klamt. Teksten i deres video her taler vel også for sig selv?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:10 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:

Hej Michael

Når DF laver en video der i den grad omhandler det man for 50 år siden betegnede som "danskhed" så er det kun med et formål, at tilkendegive den mening at Danmark er for etniske danskere.

Du må endelig ikke tro at DF laver en video af den slags for at forherlige de danske landskaber og andre synboler nogle knytter sammen med danskhed, det er ene og alene for at sende et politisk budskab.

Vi sender alle budskaber i dag med det er modtager der tolker , sådan her åbne videoer , for her kigger i også lidt i deres politik , for uden det havde i tænkt , der var en video af de flotte danske steder i Danmark ,

Jeg ved ikke meget om deres politik jeg har ikke fjernsyn og holder ikke avis , så kender ikke meget til dem og går ikke det vilde op i politik, derved er det deres politik du drager ind her  og ikke videoen

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:15 | Låst

Ja det er ik de skarpe hjerner, som de satser på i det parti...

Men komisk det er det sku!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:25 | Låst

Fashion-Seller:

Ja det er ik de skarpe hjerner, som de satser på i det parti...

Men komisk det er det sku!

hvad står df for , jeg ser kun en video omkring danmark

Side 2 ud af 33 (326 indlæg)