Når man nu har købt varer at et AMINO medlem, og opdaget at han ikke er seriøs eller holder sit ord.... HVOR LANGT MÅ/SKAL MAN SÅ GÅ, for at advarer andre AMINO medlemmer mod at handle med denne person?
Kort fortalt, så har vi købt varer der var sat til salg her på AMINO. Vi modtog billeder og gav et bud. AMINO medlemmet, endda en ekspertblogger, accepterede buddet. Vi betalte straks og modtog varerne lidt efter. Varerne levede ikke helt op til "annoncen" og billederne, men det var jo købt som et "katten i sækken" køb. Der var alarmer, på en del af varerne og vi kontaktede sælger for at hører hvordan vi kunne få disse af. Efter ca. 14 dage og gentagne mail, kommer der svar og han vil få sendt en "dims" til at fjerne alarmerne med. Nu over en måned efter og MANGE forsøg på at komme i kontakt med sælger har vi stadig ikke set nogen "dims" eller svar på vores mails. AMINO-ekspertbloggeren, der gerne vil bryste sig af at vide alt om salg o.lign. er, fra mit synspunkt, en af de værste sælgere der findes - EN "UDE AF ØJE, UDE AF SIND"-person. En person der glemmer alt om det hele, så snart pengene er på kontoen og varerne ikke er på hans lager mere. En handel må bero på tillid og ærlighed, fra begge sider.
Mit spørgsmål er ganske simpelt.. Skal man advarer andre om denne person eller er det at gå for langt?
|
Hej Rikke hva med at starte en gratis blog og give ham en sviner der?
kunne også godt tænke mig at vide hvem det er, så sender du mig ikke lige en pb med hans navn?