Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor langt må man gå, for at advarer andre om en skidt person?

Side 1 ud af 8 (79 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man nu har købt varer at et AMINO medlem, og opdaget at han ikke er seriøs eller holder sit ord.... HVOR LANGT MÅ/SKAL MAN SÅ GÅ, for at advarer andre AMINO medlemmer mod at handle med denne person?

Kort fortalt, så har vi købt varer der var sat til salg her på AMINO. Vi modtog billeder og gav et bud.

AMINO medlemmet, endda en ekspertblogger, accepterede buddet. Vi betalte straks og modtog varerne lidt efter.

Varerne levede ikke helt op til "annoncen" og billederne, men det var jo købt som et "katten i sækken" køb.

Der var alarmer, på en del af varerne og vi kontaktede sælger for at hører hvordan vi kunne få disse af.

Efter ca. 14 dage og gentagne mail, kommer der svar og han vil få sendt en "dims" til at fjerne alarmerne med.

Nu over en måned efter og MANGE forsøg på at komme i kontakt med sælger har vi stadig ikke set nogen "dims" eller svar på vores mails.

AMINO-ekspertbloggeren, der gerne vil bryste sig af at vide alt om salg o.lign. er, fra mit synspunkt, en af de værste sælgere der findes - EN "UDE AF ØJE, UDE AF SIND"-person. En person der glemmer alt om det hele, så snart pengene er på kontoen og varerne ikke er på hans lager mere.

En handel må bero på tillid og ærlighed, fra begge sider.

Mit spørgsmål er ganske simpelt.. Skal man advarer andre om denne person eller er det at gå for langt?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:03
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 8 person

Hej Rikke hva med at starte en gratis blog og give ham en sviner der?

kunne også godt tænke mig at vide hvem det er, så sender du mig ikke lige en pb med hans navn?

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 19:06

Rikke Bækgaard:

Der var alarmer, på en del af varerne og vi kontaktede sælger for at hører hvordan vi kunne få disse af.

Mærkelige varer efter min opfattelse - kender dog ikke branchen

Fra Herning
Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 19:08

Det er jo netop det....

MÅ MAN DET!!!?

Sender en pb om lidt..

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 19:09

Hej Rikke

Den bedste måde er vel egentlig at skrive til Amino og høre dem hvordan du skal reagere på dette, Amino har vel en eller anden form for "ansvar" for EkspertBloggerne, idet de jo har et tillidshverv her på Amino efter min mening.

Nu tænker jeg i mit indlæg kun på hvad du kan/må/bør gøre her på Amino i forhold til det uheldige der er sket for dig.

Det er hvad jeg selv ville gøre.

Best regards

Fra Herning
Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 19:11

Der skulle vist ryddes op på deres lager, de havde åbenbart opkøbt varer fra et konkursbo.

Annoncen nævnte intet om at det var "brugte" varer - der var heller ikke nogle af de varer der blev vist billeder af..... et rigtig træls køb.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:13

Hej Rikke

Du kan ikke gøre noget på Amino. De har strikse regler omkring at hænge andre ud. (læses som man må ikke hænge andre ud).

/Kenneth

Fra Herning
Tilmeldt 19. Feb 10
Skrevet kl. 19:13

Hej Kim

Det var en super ide, det tror jeg at jeg vil gøre.

Tak.

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 19:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke,

Hvis de varer du fik vist på billederne ikke var tilstede i leverancen er der for mig at se tale om bedrageri.

Og når der oveni var alarmer på nogle af varerne kunne man let foranlediges til at tro at varerne er stjålne.

Hvis det er tilfældet ville jeg aflevere dem på nærmeste politistation med besked om at du I god tro købte dem på nettet.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:18

Alarmer på flere af varerne efter, du har købt dem? Først svar på mail efter 14 dage? Og fra en ekspertblogger her fra Amino? Det lyder da rædselsfuldt - og dybt pinligt!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 8 (79 indlæg)