Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om mit præsentationssite?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Så er jeg kommet i luften med præsentationssitet for Lav Din Cykel.dk. Meningen er at siden skal lokke brugerne til at tilmelde sig mit nyhedsbrev så de får besked så snart lancering nærmer sig.

Cykel reparation

Men hvad syntes i om det?

Bedste hilsner,

Morten

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:24

Hejsa, synes du har gemt tilmelding af dit nyhedsbrev lidt for langt væk, hvis det er dit hovedformål med denne side. Det skal være på forsiden, så man ser det med det samme. Savner også lidt billeder og så synes jeg at din facebook laver for meget "støj". Nøjes med et link til din facebook profil. Den stjæler for meget fokus som den er nu.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 19:28

x-tra:

Hejsa, synes du har gemt tilmelding af dit nyhedsbrev lidt for langt væk, hvis det er dit hovedformål med denne side. Det skal være på forsiden, så man ser det med det samme. Savner også lidt billeder og så synes jeg at din facebook laver for meget "støj". Nøjes med et link til din facebook profil. Den stjæler for meget fokus som den er nu.

Tak for feedback. Mit formål er egentligt først at introducere brugerne til hjemmesiden, hvorefter jeg beder dem om at tilmelde sig mit nyhedsbrev. Det er egentligt gjort for ikke at få brugerne til at tro at mit eneste formål er at lokke dem til at tilmelde sig.

Jeg har også tænkt over det med Facebook laver for meget støj, men jeg afventer lige og ser hvad andre har af kritik før det eventuelt bliver ændret...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:29

Et par billeder  synes jeg der mangler , jeg synes det bliver kedeligt uden billeder på en side

Hvor tilmelder man sig på siden dit nyheds brev ?.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:24

Mikael christiansen:

Et par billeder  synes jeg der mangler , jeg synes det bliver kedeligt uden billeder på en side

Hvor tilmelder man sig på siden dit nyheds brev ?.

Mit nyhedsbrev tilmelder man sig i den orange fane, præcis som det står på hver side. Jeg er af den opfattelse, at hvis man ikke læser teksten igennem, har det måske alligevel ikke interesse for den besøgende. Er jeg forkert på den her?

Ja, billeder kunne måske være en god ting, men på nuværende tidspunkt kan jeg ikke smide billeder på af min egen person af frygt for at miste mit nuværende job. Derfor står mit navn heller ingen steder på siden. Men hvilke billeder kunne eventuelt passe ind?

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 23:04
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Morten. 

Du får lige et par hurtige fra hoften - håber det er ok. 

Først og fremmest er der - alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt alt  - for meget tekst 

Du misser totalt pointen ved ikke at forenkle dit budskab - du vil jo gerne gøre det enkelt for brugeren at kunne se din pointe med sitet. 

Skriv det vigtigste i din overskrift og gør den større. Istedet for Velkommen - skriv istedet ex. "træt af at slæbe din cykel til mekaniker hver gang"

tilbyd en forløsning - "om kort tid åbner .... bla bla" - vil du have besked, så skriv din email her

Enkel tilmeldingsformular, med tydelig knap. 

-------------------------------------

Du mister simpelthen alt for mange i svinget - fordi du ikke formår at fortælle hvorfor de overhovedet skal give dig en chance. 

-Karsten

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 01:15

Jeg synes der er for meget der "støjer" - især Facebook.

Jeg har lavet et lille eksempel til inspiration om hvordan jeg kunne forestille mig at det blev mere enkelt og klart.

http://cykel.ddks.dk/

Det er kun til at du skal lade dig inspirere, - ikke andet. Jeg har brugt din tekst, men det sker der ikke noget ved da det kun er et stort billede.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 10:01

Jeg kan end ikke se dit site - da der kommer fejl på siden i mac/chrome!

Michael får til gengæld trykket på alle de rigtige knapper med sin opsætning - call to action og hele AIDA moletjavsen

Så drop dit template og hop på michaels vogn med minutdesign.dk hvis han laver denne template til din landingpage

dbh
Jakob 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Fra  VeloMania Skrevet kl. 17:57

Jeg har nu læst jeres gode råd og fifs, og valgt at forsøge mig med Minutdesign. Det er måske rigtigt nok at der er for meget tekst, så det skal der laves om på. Det skal være enkelt og nemt :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)