Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

håndværker hjælp kun 99/timen

Side 14 ud af 17 (164 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Men held og lykke med formidlingen eller hvad det nu er du forsøger dig med.???  

Nå nu er konceptet lavet om ?? Nu er det ikke længere billige håndværkere det drejer sig om ?

IB - formår du ikke at holde en sober tone !  No.   Lina har lagt en tråd ind hvad hun kan tilbyde. Den feed-back der kommer i dine kommentar, syntes jeg påvirker negativt som omdømme på både dig og dit firma.  Jeg er sikker på , at du med oprejst pande har mod på konkurrence og kan gøre det godt uden at skulle fremtræde arrogant eller negativt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:06 | Låst

hej

jeg prøver faktisk ikke på noget, ud over at skaffe mig selv en hel masse bekendskaber, hjælpe en hel masse folk, jeg havde håndværker der kunne ville arbejde billigt i vinteren, nu er der kommet en del arbejde, så de arbejder ikke så billigt mere, men jeg tror hvis det er igen en død periode så skal de nok arbejde for 99kr igen.

Og Ib er du klar over hvor mange bekendskaber vores håndværker har lavet ved at arbejde en eller 2 måneder til kun 125kr inklusive moms?

De fleste af dem har nu arbejde for resten af forår og sommer! en af mine malere har lavet en aftale med en virksomhed , en kontrakt på 6 måneder hvor han skal arbejde for 299kr/timen, dog de første januar og feb måned til kun 125i timen.

Og Ib ved at være negativ på forummet kan du ikke forvente at skaffe kunder til dig selv, vær positiv, vær glad på andres vegne så er jeg sikker at kunder skla nok komme også til dig:)

Lina lokaldistribution 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 16:50 | Låst

Kanon  Lina    Det  er  jo  godt det går  fremad

men  var  det  ikke  muligt  at  få  nogle  af de håndværkere  til at stå frem  og  selvfølgelig  endnu  bedre  nogle  af  bygherrene  som  er  blevet  hjulpet  til  en  billig  pris

det  ville  jo  hjælpe til at distancere  dem  fra  de uheldige tilfælde  med  de  håndværkere  nævnt på  side 13  i  tråden  var det  vist

Omvendt  vil  de  kun  være  derude i   intetheden  -  så  får  man  sine  tanker   om  det  måske  er  reelt  arbejde   der  laves  her

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 18:18 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:

Kan du ikke henvise undertaget til en tømrer på vestsjælland eller midtsjælland så.

Til 99,- i timen, kunne jeg sikkert finde lidt arbejde til ham, men mindre han levere noget arbejdet som dette her...

Rigtigt dårligt udført håndværk som faktisk er lavet til 130,- i timen ( oplyst af den uheldige byggeherre ) , som udfra hvad der er leveret er rigtigt dyrt, det koster jo nu kunden 5-6 gange så meget for at rette op på det allerede udførte arbejde, og nej håndværkerene til de 130,- i timen, havde ikke engang en produkt/ansvar forsikring, så der er heller ikke noget at hente den vej, og byggeherrens entreprise forsikring vil åbenbart heller ikke dække dette, da de mener det er sjusk som skal udbedres af den pågældende håndværker, men de har flere gange forsøgt sig med at få udbedret noget af det, uden større held som det kan ses på billederne.

Så engang imellem kan den billigste tømrermester eller murer for den sags skyld, godt gå hen og blive det absolut dyreste valg.

Nu findes der jo meget ringe udført arbejde fra håndværkere. Vi selv har fået huset bygget af et af de højst renommerede typehusfirmaer i Danmark og til "høje" priser.

De har lavet et fantastisk arbejde undtagen med gipsentreprisen som er noget af det mest inkompetente makværk, og tagrykken som blev utæt fordi man havde brugt en forkert limtype.

Fordi der er håndværkere der har udført noget makværk er det ikke rimeligt at påstå at hverken du eller Lina's håndværkere ville have lavet et stykke arbejde som dette. Det er simpelthen uforskammet og uprofessionelt at insinuere at denne håndværkers sjusk har noget som helst med denne tråd at gøre.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47 | Låst

hej

en ledig håndværk en murer og en tømrer der kna arbejde fra næste uge? nogle har nogle ønsker?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:19 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Michael Pausgaard:

Men held og lykke med formidlingen eller hvad det nu er du forsøger dig med.???  

Nå nu er konceptet lavet om ?? Nu er det ikke længere billige håndværkere det drejer sig om ?

IB - formår du ikke at holde en sober tone !  No.   Lina har lagt en tråd ind hvad hun kan tilbyde. Den feed-back der kommer i dine kommentar, syntes jeg påvirker negativt som omdømme på både dig og dit firma.  Jeg er sikker på , at du med oprejst pande har mod på konkurrence og kan gøre det godt uden at skulle fremtræde arrogant eller negativt.

NoNoNoMichael Pausgaard !!!

Nu optræder jeg hverken arrogant bedre viden eller noget andet.

WinkMen jeg kunne anbefale dig at læse hele tråden og forstå denne. Så ville du med stor sandsynlighed finde ud af, at tråd starter ikke selv ved hvad hun vil - den ene dag tilbydes det ene produkt, næste gang noget helt andet. Og medens jeg skriver nærværende med stor sandsynlighed har hun ”tilbud” på noget helt femte.

WinkHun er masser af gange blevet opfordret til at fremkomme med dokumentation i form af referencer m.m.

YesJa du kan roligt regne med jeg imødeser konkurrence med oprejst pande.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

http://www.raad-mal.dk/referencer

http://www.raad-mal.dk/gratis-malertilbud

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:35 | Låst

lokaldistribution.dk:

hej

jeg prøver faktisk ikke på noget, ud over at skaffe mig selv en hel masse bekendskaber, hjælpe en hel masse folk, jeg havde håndværker der kunne ville arbejde billigt i vinteren, nu er der kommet en del arbejde, så de arbejder ikke så billigt mere, men jeg tror hvis det er igen en død periode så skal de nok arbejde for 99kr igen.

Og Ib er du klar over hvor mange bekendskaber vores håndværker har lavet ved at arbejde en eller 2 måneder til kun 125kr inklusive moms?

De fleste af dem har nu arbejde for resten af forår og sommer! en af mine malere har lavet en aftale med en virksomhed , en kontrakt på 6 måneder hvor han skal arbejde for 299kr/timen, dog de første januar og feb måned til kun 125i timen.

Og Ib ved at være negativ på forummet kan du ikke forvente at skaffe kunder til dig selv, vær positiv, vær glad på andres vegne så er jeg sikker at kunder skla nok komme også til dig:)

Lina lokaldistribution 

YesBig SmileJa det glæder mig da at ”dine” håndværkere har fået skabt jeg nogle kontakter.

WinkOg det glæder mig da også at I må op på en timeløn som er den samme, som vi andre holder – 299 kr. plus moms.

• WinkSå hvor er de billige håndværkere blevet af ?

Ja selvfølgelig ”sladrer nettet”.

Om jeg har noget at lave ?  ja - som meddelt tidligere - masser.

Derfor er jeg hellere ikke ansøger eller på anden måde ”bejler” til dit ”koncept”  

WinkMen jeg skal endnu engang opfordre dig i lighed med, hvad andre efterspørger noget dokumentation, så vi andre har muligheder for kunne vurdere seriøsiteten

YesDet er da positive krav og stille til dig som tråd startet ???

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

http://www.raad-mal.dk/referencer

http://www.raad-mal.dk/gratis-malertilbud

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:17 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej

desværre kan jeg ikke skrive vores kunder her på siden, du skriver vel heller ikke dine kunder her på siden, billige håndværker der er stadigvæk, dog der er ved at komme forår og mange har travlt derfor er der ikke så mange billige tilbage de alle har fået jobs!hurra

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:46 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kære Lina !

Du har mange problemer/udfordringer med dit projekt. Hvornår er det blevet umuligt og opgive referencer m.m. på f.eks overståede projekter. ?????

Eller sende samme dokumentation i fortrolighed.

Eller hvad med dette eksempel ??? http://www.raad-mal.dk/boligforeninger

Referencer er vel ikke det samme som kommende kunder. Med overståede opgaver hvad skulle der være af hemmeligheder i dette  ??  

Ib Abildgaard

Råd & Mal

http://www.raad-mal.dk/private

P.S. Er det sådan at man kan komme på en mailingliste, når du har andre gode tilbud ????

På et tidspunkt synes jeg faktisk dine tilbud i forbindelse med omdeling af flyers lød godt, vel og mærke under forudsætning af de kommer rundt til målgruppen.

Men de her sidste tiltag lyder for ”fantastiske” til at være sandt

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 22:31 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu optræder jeg hverken arrogant bedre viden eller noget andet

Det er der heller ingen der siger - men tonen er aggresiv  - Derfor.

Side 14 ud af 17 (164 indlæg)