Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

håndværker hjælp kun 99/timen

Side 15 ud af 17 (164 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lina for ikke at gøre denne tråd længere end den egenligt burde have været, og fjerne en hver tvivl om dine/jeres tilbud. Burde du bla. tage de mulige kundes henvendelser seriøst, have nogle kunde referencer som Ib giver et eksempel på, og som der har været efterspørgsel efter og evt. en kontakt info på en af dine håndværker (selvfølgelig med tilladelse fra vedkommende).  Det sidste kan jeg virkelig ikke se noget galt i, når du påstår at du formidler kontakter gratis. Har også lagt mærke til at du tit vælger ikke at svare på nogle konkrete spørgsmål og fuldstændig ignorer dem. For mig virker din tilbud virkelig useriøs, det virker også som om at du har taget munden for fuld og en opgave du evt. ikke kunne overskue alligevel?

Dette er ikke et hetz mod dig, men for at hjælpe dig.

Dbh

Kenan

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 23:04 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

halløj Kennan Carbo

ganske som  du  så  jeg  et  par gange  ( 3 tror jeg efterhånden) efterlyst referencer på de her  håndværkere  som  Lina  formidler  kontakten for  -  men ganske uden  resultat.

Og som  du  har  det  da  været  med  en  positiv tilgang  i  håb  om  at  se  nogle  "ansigter"  eller  et levende  telefonnr.  -  men nej

Man  kunne  selvfølgelig  også vælge  en  negativ tilgang  til  hele tråden og  hvad mon  den  oprindelige  dagsorden  har  været????

et  anderledes set up......

Der har aldrig  været  nogen  håndværlkere til  hverken  99,-   eller  125,- + moms fra foråret    som Lina nævner i et  indlæg.  Meningen  har  alene  været  at  holde  en  tråd igang  for at  "performe"  Lina´s  kontaktinformation  om  hendes distribution af  adresseløse reklamer.

Se  hvis  det  har  været  agendaen  fra  begyndelsen  -  så  er  det  ganske  snildt  gået.      Har  ikke  lige  check  på (herpå side 15)  hvornår  tråden  starter  men  det  vil  jeg  lige  hoppe  tilbage til  side  1  og  så  vende  tilbage  med  en  korrektion.  Back again.  Den starter  14. dec. 2010   og  har  142  indlæg.

Hvis nogen vil satse en  hund  på  et  væddemål  om det  er  det  første scenarie  eller nr. 2 - så vil  jeg  gerne udfordre til  et  sådant.  Jeg  holder altså  på nr. 2.  Til Lina  du  må  da  gerne  tage handsken  op

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:15 | Låst
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Michael Pausgaard:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Nu optræder jeg hverken arrogant bedre viden eller noget andet

Det er der heller ingen der siger - men tonen er aggresiv  - Derfor.

NoJa du er Dommeren - derfor kan den også være  assertiv - girafsprog - nedenladende eller noget femte.

WinkEller har du andre bud, nu du er så "dygtig" til at dømme mig og min talemåde i et frit forum.

StarMed hvilken ret kan du dømme min adfærd og tone for at være aggreessiv ?

Du bestemmer måske også min ydringsfrihed ???

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:52 | Låst

hej

mine håndværker siger at dem der ønsker skkal skrive os en mail og ikke ringe for alt for mange ringe med useriøse opgaver....derfor......og nogle håndværker arbejder så de vil heller ikke forstyrres, og jeg tager jo allligevel telefon til lokaldistribution så det er da ikke svært for mig.

referencer.. ja men de fleste arbejder jo stadig på de opgaver de har fået fra mig, vi har et par referancer men det ville være mærkeligt at skrive dem her.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:55 | Låst

og ib godt set hehe ja rekalme for distribution er der noget om....... for en gangs skyld skriver du noget fornuftigt og igen placerer mit indlæg højest på listen af de mest besvarede indlæg i år og sidste år, tak ib, skriv bare videre......... skriv flere indlæg med dine dårlige gode kommentarer.

mange tak for alt reklame og placering af lokaldistribution på google virkelig højt!

Og ib, ved ta være negativ har du hjort en hel masse dårlig reklame for dig selv, tillykke !Godt klaret!;)

og husk ib bare skriv flere indlæg bare skriiivvv taaaak.......

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:00 | Låst

Lina   Du  kan  jo lade  min  100 kr. seddel  gå  videre  til  den  håndværker som  vil  stille  op her   som  illustration  på  at  der  skam  er kød og blod  bag  dit  netværk  Det er  jo  trods  alt  en   hel timeløn  lige  ned  i  lommen.  Og til og med skattefri  det er  penge  fra  et væddemål.  

Der  er ikke  noget   til  kunden  som  også  skal  være  med  for  at  vi  har  ´dokumentationen  på  plads

.....  men udfra  dit  sidste svar  har  jeg  ikke  den store  tiltro  til  at  du vil  acceptere  mit  væddemål.  HVis  det  viser  sig  at  være tilfældet   -  nødes  jeg  desværre  til  at  konkludere  at  det  desværre  nok  er  scenarie  2   jeg  skal  tro  mest  på

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:07 | Låst

hej

der tager du fejl, jeg har havde en del håndværker der kna arbejde for 99kr/TIMEN og det er ikke i lommen det er ikke sort(så vidt jeg ved) men nu står jeg ikke til ansvar for mine bekendte håndværker regninger, jeg er kun formidler, og reklame til lokaldistribution ja den er der.

men når nu jeg har dig her skal jeg omdele noget for din virksomhed?omdeling kan kun bringe dig kunder......;)

lokaldistribution.dk

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 08:02 | Låst

Mikkel Friis:

Hej

Nu er jeg selv 100% dansker :-), men nej ikke udlært maler, men igang med uddannelsen.

Jeg kan yde kundeservice, jeg kan male en væg med flotte beskæringer og blande farver.

Jeg arbejder da meget gerne for 99,- + moms eksl matrialer..

Jeg betaler selv benzin af dette og jo kan da sagtens lade sig gøre..

Det handler jo om at indstille sit liv og forbrug eftersin indtægt:-)

Ville være lykkelig hvis jeg kunne finde 40 timers arbejde hver uge til de penge, ville være mange penge for mig :-)

Mikkel

Hej Mikkel.

Vil du ikke sende dit tlf. nummer og oplysninger til mig?

Jeg vil meget gerne kontakte dig, når jeg får noget større malerarbejde ind.

Mvh

Michael Haahr
Malermester i midtjylland
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Herning
Tilmeldt 23. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 08:13 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ivaerksaet:

halløj Kennan Carbo

ganske som  du  så  jeg  et  par gange  ( 3 tror jeg efterhånden) efterlyst referencer på de her  håndværkere  som  Lina  formidler  kontakten for  -  men ganske uden  resultat.

Og som  du  har  det  da  været  med  en  positiv tilgang  i  håb  om  at  se  nogle  "ansigter"  eller  et levende  telefonnr.  -  men nej

Man  kunne  selvfølgelig  også vælge  en  negativ tilgang  til  hele tråden og  hvad mon  den  oprindelige  dagsorden  har  været????

et  anderledes set up......

Der har aldrig  været  nogen  håndværlkere til  hverken  99,-   eller  125,- + moms fra foråret    som Lina nævner i et  indlæg.  Meningen  har  alene  været  at  holde  en  tråd igang  for at  "performe"  Lina´s  kontaktinformation  om  hendes distribution af  adresseløse reklamer.

Se  hvis  det  har  været  agendaen  fra  begyndelsen  -  så  er  det  ganske  snildt  gået.      Har  ikke  lige  check  på (herpå side 15)  hvornår  tråden  starter  men  det  vil  jeg  lige  hoppe  tilbage til  side  1  og  så  vende  tilbage  med  en  korrektion.  Back again.  Den starter  14. dec. 2010   og  har  142  indlæg.

Hvis nogen vil satse en  hund  på  et  væddemål  om det  er  det  første scenarie  eller nr. 2 - så vil  jeg  gerne udfordre til  et  sådant.  Jeg  holder altså  på nr. 2.  Til Lina  du  må  da  gerne  tage handsken  op

Jeg går ud fra at du mener du holder på nr. 1. ? Wink

Jeg tror på det kan være muligt.

Så i tv igår, at der er asylansøgere der arbejder for 100kr. og en pizza om dagen. (10 timer dagligt) Så kan der også være håndværkere, der er desperate nok til 99kr. i timen.

Men jeg syntes det er synd. De kunne sagtens havde fået 150kr. eller 200kr. i timen.
Hvis der er arbejde til 99kr. i timen, så kunne de også havde fået 150kr. eller 200kr. og hvis der ingen arbejde er, jamen så hjælper det ikke at gå ned i 99kr. i timen, det tryller man vel ikke arbejde frem ved!?

Mvh

Michael Haahr
Malermester i midtjylland
Maler-maling.dk
Billig maling online

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 08:23 | Låst
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Der er et eller andet som siger mig, at hvis nu Lina (som, i øvrigt i forvejen, siger hun arbejder gratis), får tid til at lave en tilfredshedsundersøgelse, eller fundet referencer. Så skal Ib fra raad og mal nok finde noget andet som er galt. 3. grads krydsforhøre den stakkels maler om den kemiske sammensætning af malingen, tælle hårene på penslerne eller hvad der ellers kan være galt med arbejdet.

Alle historierne om hvorfor man kunne vælge at "sælge" sig selv for 99,- pr. time er jo prellet fuldstændig af. Det kan ikke være for at overleve som selvstændig over vinteren, et forsøg på at udvide kundegrundlaget, et forsøg på at komme med fastpriser, tjene på karruseller i steder for gynger, mediestunt etc.

Jimmy

Side 15 ud af 17 (164 indlæg)