Lina for ikke at gøre denne tråd længere end den egenligt burde have været, og fjerne en hver tvivl om dine/jeres tilbud. Burde du bla. tage de mulige kundes henvendelser seriøst, have nogle kunde referencer som Ib giver et eksempel på, og som der har været efterspørgsel efter og evt. en kontakt info på en af dine håndværker (selvfølgelig med tilladelse fra vedkommende). Det sidste kan jeg virkelig ikke se noget galt i, når du påstår at du formidler kontakter gratis. Har også lagt mærke til at du tit vælger ikke at svare på nogle konkrete spørgsmål og fuldstændig ignorer dem. For mig virker din tilbud virkelig useriøs, det virker også som om at du har taget munden for fuld og en opgave du evt. ikke kunne overskue alligevel? Dette er ikke et hetz mod dig, men for at hjælpe dig.
Dbh Kenan |
halløj Kennan Carbo
ganske som du så jeg et par gange ( 3 tror jeg efterhånden) efterlyst referencer på de her håndværkere som Lina formidler kontakten for - men ganske uden resultat.
Og som du har det da været med en positiv tilgang i håb om at se nogle "ansigter" eller et levende telefonnr. - men nej
Man kunne selvfølgelig også vælge en negativ tilgang til hele tråden og hvad mon den oprindelige dagsorden har været????
et anderledes set up......
Der har aldrig været nogen håndværlkere til hverken 99,- eller 125,- + moms fra foråret som Lina nævner i et indlæg. Meningen har alene været at holde en tråd igang for at "performe" Lina´s kontaktinformation om hendes distribution af adresseløse reklamer.
Se hvis det har været agendaen fra begyndelsen - så er det ganske snildt gået. Har ikke lige check på (herpå side 15) hvornår tråden starter men det vil jeg lige hoppe tilbage til side 1 og så vende tilbage med en korrektion. Back again. Den starter 14. dec. 2010 og har 142 indlæg.
Hvis nogen vil satse en hund på et væddemål om det er det første scenarie eller nr. 2 - så vil jeg gerne udfordre til et sådant. Jeg holder altså på nr. 2. Til Lina du må da gerne tage handsken op