Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

håndværker hjælp kun 99/timen

Side 13 ud af 17 (164 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

så langtrukken  den tråd her  er; så  må  der jo  være  nogen  som  får  lavet  arbejde gennem Lina / Lokaldistributionens  og hendes  uegennyttige  gratis formidling af  henvendelser....

Det kunne  jo  kvalificere  hendes  trådstart  om  der  var  nogen  af  dem som har  nydt  gavn  af  den  kr. 99,-  timepris;  der  måske  ville  stå  frem  og  sige  YES  det  var  et smaddergodt  stykke arbejde  vi fik lavet  af   xx  eller  YY.  For  håndværkerne  kunne  det jo  være  starten  på  yderligere  henvendelser, hvis  de er  interesserede  i mere  arbejde.  Det kunne  selvfølgelig  også  være  interessant  at høre  hvor  billigt  de pågældende  var  sluppet  med  materialebetalingen......

Der ville  også  komme  lidt  mere  troværdighed  over  det....   eller  er det  bare  mig  som  er  helt  forkert  på   den.   (OG  til  LINA   Lad  nu  være  med  at  opfatte  det  negativt....  jeg  efterlyser   jo  blot  af  eet  eller  flere  forekommende  tilfælde,  som  kan  belyse  at  der  er  et andet marked   end  de  normale  håndværkertimesatser)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:45 | Låst

Har du nogle VVS-installatører?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49 | Låst

hej

nej desværre .....kun murer tømrer

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 10:16 | Låst

Kan du ikke henvise undertaget til en tømrer på vestsjælland eller midtsjælland så.

Til 99,- i timen, kunne jeg sikkert finde lidt arbejde til ham, men mindre han levere noget arbejdet som dette her...

Rigtigt dårligt udført håndværk som faktisk er lavet til 130,- i timen ( oplyst af den uheldige byggeherre ) , som udfra hvad der er leveret er rigtigt dyrt, det koster jo nu kunden 5-6 gange så meget for at rette op på det allerede udførte arbejde, og nej håndværkerene til de 130,- i timen, havde ikke engang en produkt/ansvar forsikring, så der er heller ikke noget at hente den vej, og byggeherrens entreprise forsikring vil åbenbart heller ikke dække dette, da de mener det er sjusk som skal udbedres af den pågældende håndværker, men de har flere gange forsøgt sig med at få udbedret noget af det, uden større held som det kan ses på billederne.

Så engang imellem kan den billigste tømrermester eller murer for den sags skyld, godt gå hen og blive det absolut dyreste valg.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:14 | Låst

Koludabyg:

Kan du ikke henvise undertaget til en tømrer på vestsjælland eller midtsjælland så.

Til 99,- i timen, kunne jeg sikkert finde lidt arbejde til ham, men mindre han levere noget arbejdet som dette her...

Rigtigt dårligt udført håndværk som faktisk er lavet til 130,- i timen ( oplyst af den uheldige byggeherre ) , som udfra hvad der er leveret er rigtigt dyrt, det koster jo nu kunden 5-6 gange så meget for at rette op på det allerede udførte arbejde, og nej håndværkerene til de 130,- i timen, havde ikke engang en produkt/ansvar forsikring, så der er heller ikke noget at hente den vej, og byggeherrens entreprise forsikring vil åbenbart heller ikke dække dette, da de mener det er sjusk som skal udbedres af den pågældende håndværker, men de har flere gange forsøgt sig med at få udbedret noget af det, uden større held som det kan ses på billederne.

Så engang imellem kan den billigste tømrermester eller murer for den sags skyld, godt gå hen og blive det absolut dyreste valg.

WinkHvis trådstarter (Lokaldistribution) er seriøs griber du nu chancen for at få samarbejde med en kvalitetshåndværker indenfor både tømrer og murer m.m.

Og det er hellere ikke nogen undskyldning hvis I skal bruge andre håndværksgrupper. http://www.koludabyg.dk kan skaffe dem alle, også VVS og El m.m.

Måske også malere, bare ikke dem fra Råd & Mal, de er optaget frem til mindst april måned 2011.

Råd & Mal har lige fået en ”stor ordre” hos Næstved Kommune http://www.bnaagaarden.dk/aagarden07/index.html

Så nu skal der virkelig findes argumenter, for ikke at komme frem af "busken". Nu er trådstarter masser af gange blevet opfordret her til.

Og der var tidligere end i tråden der havde problemer i det Skånske i Sverige. Denne blev også henvist til Koludabyg. Også disse løser Sjællandske gode håndværkere bare sig til, klarer vi det ikke selv, kender vi nogle som kan.

Inden længe forventer bl.a. Råd & mal igen at værre aktør indenfor et håndværkerteam. Målsætninger er omkring 60 deltagerne håndværksfirmaer.

Samtidig med at vi kører lidt også i denne http://laagelak.dk/wordpress/?page_id=2

Jo danske håndværkere sover ikke de er også innovative m.m. men løse opgaver til 99 kr. i timen gør vi ikke. Vi holder til realistiske projekter

Vi skal ikke være vækststopperne, så bare kom frem af jeres skjul, og vil I ikke træde offentlig frem, så send en personlig mail eller ring. Vi er ikke anonyme, og kan findes hele døgnet, også i www.cvr.dk

WinkSå ser hvad I får for en dansk håndværker lønning.

Venlig hilsen

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

www.raad-mal.dk/referencer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12 | Låst

hej

jeg samarbejder ikke med nogle vi er ikke en håndværker virkosmhed, vi kan skaffe masse af jobs til jer håndværker, jeg mangler faktisk håndværker nu så mange jobs jeg få tilbudt.

lina

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:40 | Låst

Hej Lina !

Nå nu er konceptet lavet om ?? Nu er det ikke længere billige håndværkere det drejer sig om ?

Nu opdager du måske i lighed med andre kunder/bygherrer at der igen er begyndt ventetid hos os håndværkere - efterspørgselen er simpelthen steget, derude også danske håndværkere.

Rene Koludas eksempel ovenover er der også flere der har været ude for. De finder nu ud af at det med det billiger og det at spare kan være den dyreste løsning.

WinkMen held og lykke med formidlingen eller hvad det nu er du forsøger dig med.???  

YesBeerYesJeg syes da også det ville være rart at vi kunne få stavnsbåndet og slaveriet ophævet. 

Begrundet i bl.a. at håndværker hjælp til 99 kr i timen ikke er gangbart.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

www.raad-mal.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 16:53 | Låst

lokaldistribution.dk:
vi kan skaffe masse af jobs til jer håndværker, jeg mangler faktisk håndværker nu så mange jobs jeg få tilbudt

Okay, det er så ikke arbejde til håndværkere du søger længere, men håndværkere til at udføre arbejde til de 99,- i timen + moms.....

Hmm, gad vide hvor nemt det er, tror det er lidt sværer den anden vej, nemlig at få en til at arbejde til 99,- i timen... men held og lykke med søgen.

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 17:13 | Låst

For mig er det som du bare vil have opmærksomhed, for nu er det en uge siden jeg skrev til dig omkring hvor i Nordjylland jeg manglede folk, men har intet hørt.

Men du fører dig stadig frem på emnet her inde, må sige du virker yders useriøs på mig.

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 12:22 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

lokaldistribution.dk:

hej

jeg samarbejder ikke med nogle vi er ikke en håndværker virkosmhed, vi kan skaffe masse af jobs til jer håndværker, jeg mangler faktisk håndværker nu så mange jobs jeg få tilbudt.

lina

Det er godt at du har fået nogle opgaver igennem til glæde for de kunder og de håndværkere der har fået noget ud af det.

Det er klart at 99kr/t næppe vil være den pris som de fleste håndværkere vil være glade for at arbejde for, men det er et godt initativ, som åbenbart virker meget provokerende på håndværkere der føler at de frie markedskræfter er urimelige.

Disse angreb på dig viser jo at den kultur med snyd og sort arbejde lever i bedste velgående - fordi det fortjener håndværkerne jo. Forhåbentligt varer det længe før vi får regeringer der er dumme nok til at stimulere byggeriet på bekostning af resten af samfundet.

Side 13 ud af 17 (164 indlæg)