Hej Korntved...
Jeg har set videoen og jeg synes nu den er meget god :-)
Mvh. Uffe |
Mark Jensen:Det er der da ikke, jeg vil mene at der er større risiko med mlm koncepter, fordi langt det meste er svindel!.
Vi kunne diskutere det til hudløshed, men jeg ser MLM som en gang svindel, hvor kun dem i toppen tjener penge!. Og indtil nu har jeg ikke set noget som har kunnet få mig til at ændre holdning eller mening om MLM!, jeg har stadigvæk ikke hørt om en mlm som er blivet millionær, som de jo ellers så flot lover i alle præsentationerne...
Mark - den eneste svindler i denne tråd, er indtil videre dig! Du kaster om dig med løgn - og udtaler dig negativt om et emne, som du ikke engang gider at sætte dig ordentligt ind i.
Her er der en Amino-bruger, der i høj grad kunne være relevant til netop et Network Marketing koncept. Han vil gerne starte op i fritiden - og det må gerne være en billig investering.
Dette bliver han så præsenteret for - og straks hopper du ind og kaster om dig med injurier.
Det er så lavt, arrogant og uværdigt, at det gør helt ondt.
Der er MASSER af NM-firmaer, der driver virksomhed på fuldstændig samme måde som alle andre virksomheder - og jeg tror jeg har sagt det her til dig før: i f.eks. det firma jeg repræsenterer, kan man starte en webshop med over 1000 varenumre for under kr. 1.000,- og man får oven i købet en supportafdeling med i købet, som kan supportere ens kunder, og man behøver IKKE at skaffe nye forhandlere for at få bonus.
Fortæl mig lige hvor svindlen ligger i det!?!?!?!?