Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliatehjælp

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Først. Jeg aner ikke om det er det rigtige sted at starte posten, men så må I flytte den :)

Jeg har siddet og læst og læst og jeg bliver sgu bare mere og mere forvirret og det her affiliate, adsense, adwords facebook osv.

Jeg har brug for noget hjælp!

Jeg vil gerne igang i denne verden, da jeg ikke kan overleve på det jeg tjener nu.

Jeg er p.t. handikaphjælper for min kone og kommer til at være det i mange år. Vi har en datter og jeg står for ALT. Det eneste tidspunkt jeg ville kunne få et ekstrajob på er om natten og det magter jeg ikke, da jeg også skal klare datteren om morgenen.

SÅ!

Jeg søger noget hjælp til at få mig igang med affiliate marketing. Jeg har ingen penge at give dig nu, men er villig til at give dig 50% af ALT hvad der bliver tjent, det næste år, på det du nu hjlæper mig igang med.
Du får lov til at se regnskaberne for det hele, da jeg gerne vil have rene linjer! 

Jeg vil gerne lære hvordan jeg sætter adwords / facebook annoncer op.
Jeg vil gerne lære at opbygge et affiliate site.

Jeg kan godt selv smide en hjemmeside op, men har ingen idé til hvordan jeg kommer videre.

Jeg håber der en der vil sætte sig ned og, lære mig hvordan jeg kommer igang. Det skal IKKE ske ved at købe div. bøger, da jeg ikke har råd til det. Det skal ske via de domæner jeg har eller via Facebook/Adwords. 

Jeg håber at høre fra en, der er villig til at smide lidt/noget tid efter mig :)

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det bliver svært/umuligt uden kapital.

Hvis du kører AdWords som ny kunde, så har du kun en kredit hos Google på 2.000,- kr., hvilket betyder at du skal have nogle penge til løbende at betale Google med.

Hvis du har en affiliateside der konverter godt, så tjener du 2,- kr. hver gang du bruger 1,- kr. på AdWords, men...

Dine indtjeninger er bagudbetalt. Nogle annoncører har en kredit på løbende måned + 60 dage + de dage der går indtil affiliatenetværkets månedlige udbetalingsdato.

Vi har en millionomsætning for at lave 2 lønninger, hvilket kræver et stort cashflow og en masse bundne midler.

Du kan som ny affiliate ikke få samme cut, som en affiliate med stor omsætning, hvilket betyder at din konvertering ikke vil være så god.

Hertil kommer udgifter til en hjemmeside.

At køre kampagner direkte på Facebook eller AdWords er ikke bare noget man lige gør. Der er en chance for at ramme skævt med en kampagne der ikke konverterer og igen, så kræver det nogle skarpe priser på kampagnerne - hvilket man som ny affiliate ikke bare får.

Eneste mulighed er organisk trafik, men det kræver både SEO viden og hårdt arbejde. Vores side med gratis taletid passer næsten sig selv, men der ligger en masse linkbuilding forud for at vi bliver fundet organisk. Det er heller ikke noget man bliver rig af, jeg mener at siden genererer omkring 2.000,- kr. i måneden.

Beklager hvis jeg skød dine drømme ned, men jeg tror at et afløserjob som f.eks. natportier vil være bedre økonomisk i dit tilfælde.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Skrevet kl. 14:38

Nope :)

Du sagde at gratistaletide generer omkring 2000kr pr måned.

Den er jo halvvejs fra at ramme det jeg gerne skulle tjene :) Så der er jo mulighed :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:46

Hej Flemming.

Det jeg synes at kunne læse mellem linierne er et lille nødråb om at få noget ekstra indtjening. Du har sikkert læst om mange som har succes med det,  og det kan på den måde måske virke lidt nemmere end det egentlig er.

Jeg er så heldig at have noget teknisk erfaring, samt muligheden for at programmere de systemer jeg vil selv. Det gør at jeg ikke er bundet af standard systemer, eller begrænset ret meget i forhold til mine ideer. Der er sikkert en del som er uenige, men i mine øjne ville det være en fordel hvis du sætter dig i HTML, CSS og PHP. Du kan få begynder hæfter hos Libris fra nogle og 80 kr, der er massere af information på nettet (det meste engelsk), og så findes der også biblioteket. Der er masser af information om søgemaskineoptimering, som burde gøre dig i stand til at opsætte eller skabe en side som har let ved at indeksere og ranke.

Når du har din side på plads, kan du arbejde på at få den til at ranke bedre og skabe flere besøgende, og i sidste ende muligvis komme til at tjene nogle penge på den måde.

Hele den process kræver i mine øjne at du har en interesse i det du laver, ud over at du selvfølgelig gerne vil tjene nogle penge.

Vedrørende opsætning af facebook/adwords kampagner, så er det lidt som den gode købmand. Du køber noget annonceplads for x kr, og får y a kr for den.  Før det bliver en god forretning, skal følgende betingelse være opfyldt: x < y-(timer*timepris).  Jeg har aldrig fået overstående ligning til at gå op for mit vedkommende. 

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:53

Du kunne f.eks. lave en side som jeg har her:  Havegrynskugler , den er selvfølgelig ikke årstids neutral - men pt. er der rigtig mange besøgende. Fordelen er at siden passer sig selv, og ikke kræver vedligeholdelse i form af indhold. Opskrifterne bliver jo ikke dårligere år for år :-)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:53

Flemming Jensen:

Du sagde at gratistaletide generer omkring 2000kr pr måned.

Den er jo halvvejs fra at ramme det jeg gerne skulle tjene :) Så der er jo mulighed :)

Nu synes jeg du hører lidt hvad du vil, hvilket selvfølgelig er forståelligt nok :o)

For det første sætter du jo ikke bare siden op og laver lidt linkbuilding, og så har du 2.000 hver måned. Der skal sandsynligvis lægges en del arbejde i det.

For det andet er det ikke halvvejs fra at ramme dit mål. Hvis du skal bruge 4.000 om måneden, og skal dele 50 % med en partner, så er det kun 25 %. Og så er det selvfølgelig et spørgsmål om de 4.000 skal være udbetalt, eller det skal være før beskatningen.

Jeg vil heller ikke ødelægge nogen drømme, for det er bestemt en mulighed. Men jeg tror du skal være opmærksompå, at det kræver en hel del mere end bare at sætte siden op.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:01

Flemming Jensen:

Jeg har siddet og læst og læst og jeg bliver sgu bare mere og mere forvirret og det her affiliate, adsense, adwords facebook osv.

et godt råd herfra.

Du skal sætte dig ned og finde ud af hvilket område di vil kaste dig over! Hvis du prøver at kaste dig ud i 100 ting på en gang, kommer det til at koste dig istedet, og det er ikke det du har brug for. Internet er overflødighedshorn af oplysninger, men du er pisket til at sortere i dem 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming jeg skal da gerne hjælpe dig med SEO, facebook markedsføring osv.

det eneste jeg ikke kan gøre er at smide penge i projektet, og opsætte din side for dig, men skriv mig gerne en pb så skal jeg med glæde give dig et svar.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Skrevet kl. 20:17

IOOS Internet ApS:

Du kunne f.eks. lave en side som jeg har her:  Havegrynskugler , den er selvfølgelig ikke årstids neutral - men pt. er der rigtig mange besøgende. Fordelen er at siden passer sig selv, og ikke kræver vedligeholdelse i form af indhold. Opskrifterne bliver jo ikke dårligere år for år :-)

Hvordan fa.... får du den til at ranke højt på google?? Har du private artikler om nogle ting gemt dyt inde som ingen andre en søgemaskinerne ser??

Synes jeg har læst at en artikel skal fylde 300 ord osv osv eller er det mig der er forkert på den?

/Flemming

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:21

Jeg har hyret IOOS Internet ;-)

Nej der er intet google-snyd med i billedet. Det er sandsynligvis domænet og den lave konkurrence som gør at den bouncer lidt rundt på side 1. Planen var ikke at siden skulle blive klar til denne jul - men næste år.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)