Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt lysthus søger medarbejdere

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Og så lige en artikel, der viser - omend lidt ensidigt - den anden side:

Den er godt og sagligt skrevet, og den tager fat i en prostitueret som privatperson udenfor klinikken.

Hvis I ønsker at fastholde billedet af luderen som entreprenant kvindelig iværksætter, bør I ikke udsætte jer selv for denne læsning.

mvh Hans

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:27
Dato: 30-01-2007 09:56:53 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Jeg synes stadig, vi mangler Dennis'' svar, men måske er han så meget tøsedreng, at han ikke kan tåle modstand. Hvis man ikke tør stå ved det, man laver, så synes jeg man burde lade være.

DennisA havde faktisk to yderligere indlæg i tråden (i går), men de er blevet slettet igen ???

Men når det så er sagt er det da fuldstændigt tåbeligt at annoncere efter ludere til et bodel på en iværksætterhjemmeside.

og til Mikkel, hvis dit:

"> gruppe af kvindelige iværksættere
Jeg må sige at jeg er overrasket over en så sygelig omskrivning af modbydelige overgreb på kvinder."
var henvendt til mig, så var mit indlæg nu ment som en latterliggørelse af DennisA og hans "lysthus-projekt", derfor henledte jeg også den 21-årige Viborgensers
(=DennisA''s) opmærksomhed på ulovligheden af at drive bordel og tjene på andres seksuelle ydelser. En lovgivning som beklageligvis ikke håndhæves i udbredt grad i Danmark.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 10:32
Tak for det link Hans, det var noget af en omgang.

Jeg er nu også ret chokeret over at folk kan kalde prostituerede for iværksættere, de fleste iværksættere jeg kender gør det af lyst og ikke tvang som jo et tilfældet for største delen af prostituerede i Danmark. Man kan jo kun håbe på at denne debat er med til at oplyse en smule.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:35
Dato: 30-01-2007 10:27:09 Forfatter: STATEMENT
DennisA havde faktisk to yderligere indlæg i tråden (i går), men de er blevet slettet igen ???

OK- de er ikke i min mailbox, så de må jo have ligget tidligere end mit første svar.

Hvis det fremgår tydeligt, at han virkelig søger efter ludere, som han kan tjene penge på, mener jeg det har været korrekt at slette indlæggene.

mvh Hans

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:44
Hej Mikkel

Hvad har gjort dig så vred? Skal vi ikke nøjes med at læse det folk rent faktisk skriver? og dermed undgå at tillægge andre mennesker meninger som der ikke er hold i.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 10:45
Dato: 30-01-2007 10:34:47 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 30-01-2007 10:27:09 Forfatter: STATEMENT

OK- de er ikke i min mailbox, så de må jo have ligget tidligere end mit første svar.

Hvis det fremgår tydeligt, at han virkelig søger efter ludere, som han kan tjene penge på, mener jeg det har været korrekt at slette indlæggene.

mvh Hans

Det var ikke helt skåret ud i pap, men der var vist ingen tvivl om, hvad det handlede om.... Han svarede ikke benægtende på Brians spørgsmål om han virkeligt søgte ludere til et bordel...

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9736
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:10
Ellen, jeg reagere alene på det der skrives her, nemlig at nogle øjensynligt mener at prostitution er iværksætteri. Dertil må jeg jo så blot konstatere, at hvis det er det, så må det samme vel gælde for børn. Det er sundt med et godt fritidsjob, så hvis prostitution bare er iværksætteri, så synes jeg da vi skal opfordre flere 15-16 årrige drenge og piger til at gå ind i branchen - der er nelig stor efterspørgsel efter ungt kød. Et hul er et hul, og uanset om de skriger gør det godt. Eller hvad? Vil du anbefale din 15 årrige pige eller dreng at starter som iværksætter-ludder?

Nej du, jeg fordømmer prostitution af hele mit hjerte. Og at sammenligne det med iværksætteri er simpelt hen helt ude i hampen.

Det er muligt at man aldrig kan fjerne prostitution helt, men det gør ikke at man ikke skal kæmpe imod det. Vi kan nok heller aldrig stoppe alle spritbilister, men det synes jeg alligevel også vi skal bekæmpe. Og der er mange andre tilsvarende urimeligheder, som jeg ikke synes vi skal acceptere, bare fordi det er svært at gøre noget ved. Vi skal i hvert fald ikke ophøje det til iværksætteri, bare fordi det nu engang foregår.
Fra Kolding
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:45
Hej Mikkel

Ok, tak for din forklaring, og enig, jeg er også stor modstander af prostitution, det her handler om mennesker, som meget meget ofte bliver udnyttet på det kraftigste. Derfor hører et sådant indlæg som Dennis kom med, slet ikke hjemme på et seriøst og ordentligt forum som Amino. Vi skulle jo nødig have iværksætter-alfonser til at annoncere for medarbejdere til deres "virksomheder" herinde.

Men hvad jeg slet slet ikke kan forstå er, at det er tilladt at købe sex, slet ikke når vi ved, hvilke forhold mange af de prostituerede lever under, slavelignende forhold, at man så accepterer sexkøb fra samfundets side er mig uforståeligt, da man ved tilladelse af sexkøb indirekte er med til at holde menneskehandel, vold og andet tilstede i denne branche. Det ser man stort på, eller rettere lukker øjnene for det. Dertil kommer så, at samfundet ikke vil acceptere prostitution som et erhverv med ordnede forhold, men man accepterer at det eksisterer uden kontrol, rettigheder og ansvar, man har bare skrevet ting ned i en lov, hvad man ikke må, købe sex af mindreårige, tjene på andres prostitution osv osv. kriminalitet der ikke er en chance for at komme til bunds i, så længe prostitutionskøb er tilladt og /eller så længe der overhovedet ikke er ligestilling mellem prostitution og andre brancher.

Der er heller ikke fokus nok på sexkunderne, efterspørgslen er jo problemet.

Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk

Tilmeldt 29. Jan 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:00
Jeg kan forstå at mit indlæg har vagt lidt røre, og i må forstå at jeg sådan set bare vil hjælpe pigerne med at have et "kontor" hvorfra de kan arbejde.
Hvis det bliver en succes kan vi jo åbne det som Franchise eller MLM.
Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:05
Dato: 30-01-2007 12:00:03 Forfatter: DennisA Jeg kan forstå at mit indlæg har vagt lidt røre, og i må forstå at jeg sådan set bare vil hjælpe pigerne med at have et ''kontor'' hvorfra de kan arbejde.

Altså - du har en ejendom, som du vil leje ud til almindelig markedspris?

mvh Hans

Side 6 ud af 9 (81 indlæg)