Og så lige en artikel, der viser - omend lidt ensidigt - den anden side: Den er godt og sagligt skrevet, og den tager fat i en prostitueret som privatperson udenfor klinikken. Hvis I ønsker at fastholde billedet af luderen som entreprenant kvindelig iværksætter, bør I ikke udsætte jer selv for denne læsning. mvh Hans |
Dato: 30-01-2007 09:56:53 Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers KommunikationJeg synes stadig, vi mangler Dennis'' svar, men måske er han så meget tøsedreng, at han ikke kan tåle modstand. Hvis man ikke tør stå ved det, man laver, så synes jeg man burde lade være.DennisA havde faktisk to yderligere indlæg i tråden (i går), men de er blevet slettet igen ???Men når det så er sagt er det da fuldstændigt tåbeligt at annoncere efter ludere til et bodel på en iværksætterhjemmeside.og til Mikkel, hvis dit:"> gruppe af kvindelige iværksættere
Jeg må sige at jeg er overrasket over en så sygelig omskrivning af modbydelige overgreb på kvinder."
var henvendt til mig, så var mit indlæg nu ment som en latterliggørelse af DennisA og hans "lysthus-projekt", derfor henledte jeg også den 21-årige Viborgensers (=DennisA''s) opmærksomhed på ulovligheden af at drive bordel og tjene på andres seksuelle ydelser. En lovgivning som beklageligvis ikke håndhæves i udbredt grad i Danmark.