Jeg kan se at emnet er hot, så nu får i lige min mening også ;) Kan i denne sammenhæng ikke lade være med at tænke på hvordan man ville have set på situationen, hvis ens egen mor havde valgt at prostituerer sig. Desværre er, især (enlige) mødre en af de tunge grupper i erhvervet, og fælles for disse piger/kvinder er at de ikke giver deres børn et valg. Jeg er sikker på at du som barn i Danmark heller ville undvære din playstationen samt de dyre mærkevare, og bare nøjes med at spille PS hos vennerne, og gå i 2nd-hand tøj, hvis du var vidne om at mor afregnede ved kasse 1, med diverse seksuelle ydelser til vildt fremmede mænd. Hvis man ellers sætter tæring efter næring, dør man altså ikke af sult i danmark, men det er klart at skal man være med på "moden" og altid have den nyeste guccitaske, PS3 til børnene ,den rigtige adresse, osv,. osv,. så skal der penge i kassen. Trist at matrielle goder bliver vægtet højere end selvrespekt og familie,.. fakta er at man ikke tilgodeser andet end egne behov, når man sælger sin egen krop, for at købe matrielle ting, om det så er til ungerne eller eget forbrug. (så længe man ikke er ved at dø af sult, som i U-landene) Så alt i alt er det skide synd for ungerne, også selvom møderene sikkert mener det bedste, og desværre ender det ofte med at "mor" må give afkald på ungernen pga. stofmisbrug efter noget tid i brancen. Så prøv at vær ærlig og kig i bagspejlet,..ville DU syntes det havde været et godt valg hvis din mor eller søster, havde solgt sig selv, inden du nåede dit voksenliv ? ..kunne især godt tænke mig at høre dit svar Dennis.. Der er også de udenlanske "import" prostituerede som i mange tilfældet er tvunget til at betjene et højt antal kunder dagligt, og til fyraften skumme skruppelløse alfonser så hovedeparten af pengene. Der findes mange grumme historier, og mon ikke af flere af disse piger hellere var blevet hjemme, for at sige det mildt. Det er da skræmende er at der stadig den dag i dag findes menneskehandel sted i europa, nu dog på en mere snu (læs, EU pro forma ægteskaber,dokumentfalsk osv) De prostituerede der misbrugerer hårde stoffer, er nok de mest udsatte i brancen, de må tage al skraldet, altså de kunder som de mere etablerede steder ikke vil have. De der opsøger narkoprostituerede er ofte folk med dårlig hygiejne, psykiske/mentale problemer, og generelt folk med ekstremt dårligt selvværd. Denne coktail af håbløshed ender desværre tit med bizzare former for seksuelle udnyttelse, hvor kunderne, udnytter den prostitueredes afhængighed til at få udlevet sine syge lyster. SÅ er der så resten tilbage,..og de kan for min skyld sælge både deres krop og deres sjæl, hvis det er det de har lyst til, så er der sikkert både råd til fladskærme og jacucci på den rigtige adresse,..bare husk lægge lidt i sparegrisen til terapi, så du kan købe noget hjælp hvis det viser sig at du alligevel ikke kunne gå alderdommen i møde uden deprissioner og diverse psykiske mén. ,..og det er skam ment som et godt råd. Tror absolut heller ikke på "den lykkelige luder" skrønen... |
De som ønsker at blive lidt klogere på dette emne kan med stort udbytte læse her:
http://www.weekendavisen.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070126/IDEER/101260141
De som ønsker at beholde deres fordomme om en stor gruppe af kvindelige iværksættere og de som mener, at ”kunderne, udnytter den prostitueredes afhængighed til at få udlevet sine syge lyster”, altså at sex er syge lyster, bør nok ikke klikke på linket.
mvh. Bo jensen
Butik Go’aften