Jeg tror Dennis er blevet skræmt væk, men jo det er da lidt morsomt og på en måde også lidt trist - jeg håber sandelig at lysthus dækker over noget andet end vi tror :)
Ja gode ideer er der mange af, og jeg kom til at taenke paa, maaske jeg skal forsoege at fremskaffe oekonomisk stoette til et lysthus, hvor kun maend arbejder, og er med paa lidt af hvert, og desuden kan staa model til meget.
Hvor er det dejligt at se så mange ansvarlige mennesker herinde, som både har holdninger og mod til at sige fra
Jeg er fuldstændig enig "den lykkelige luder" eksistere ikke, kun den veltilfredse kunde...........Men om den så er lykkelig...... det jo så et helt andet spørgsmål
Og, nej, kunderne ser sgu ikke specielt lykkelige ud, når de sidder der holdt inde til siden i deres bil, med et undvigende blik og venter på den næste er ledig..
Personligt tror jeg så der findes lykkelige massagepiger, eller hvad i nu kalder dem. Dem som er ude i det pga. misbrug af en hver art er selvfølgelig enormt sørgeligt, og det er nok den eneste udvej de har/ser - Derfor de gør det.
Der er faktisk begyndt at dukke adskillige "lysthuse" op rundt omkring i verden, og ja, det er lovligt, da pigerne blot skal betale 50% af deres indtjening, for leje af lokale, og det er så under ordnede forhold, med vagter, receptionist osv - De piger der er de steder vil jeg betegne som lykkelige, eller de er ihvertfald ikke ude i det fordi de ikke kan andet.
Jeg har set en amerikansk dokumentar om 2 bordeller i Nevada, og der snakkede meget med pigerne, og de fleste af dem var rigtig glade for jobbet, da det var under ordnede forhold, og de kunne tjene mere end alle andre steder - Mange af dem hev en årsløn på over 200.000$ hjem, de fleste var endda gift og nogle havde børn.
Så jeg synes i skal se mere nuanceret på dem, og folkene bag
PS. Det er blot min egen mening, og nej har ikke besøgt stederne ;)
det er ikke lovligt når pigerne skal betale for "ordnede" forhold. Det er kun lovligt for pigen selv at tjene på sin ydelser.
Det er lovligt at prostituere sig selv og det er lovligt at købe det, men det er ikke lovligt for andre at tjene på det! Der står lidt nemt læseligt regler her: http://www.vfcudsatte.dk/page726.asp
Håber at Dennis enten har droppet ideen igen, eller snart dukker op og forklarer at vi alle har taget grueligt fejl....
Der er jo tale om husleje, og så vidt jeg ved er det ikke forbudt? Hvis man ikke må lade huslejen følge omsætningen, kan man fastsætte en fast pris - Vupti så er den regl omgået.
Du kan samligne det med et kontorhotel, der er stortset de samme ydelser.
Det er også strafbart at ”holde bordel." For at en massageklinik er et bordel, betyder det, at indehaveren får et direkte udbytte af de prostitueredes indtjening, og fx udlejer lokalerne til en uacceptabel høj pris samt organiserer vagter, ydelser etc. og fungerer som en ”arbejdsgiver.” .
Straffelovens § 228 "Den der 1) forleder nogen til at søge fortjeneste ved kønslig usædelighed med andre 2) for vindings skyld forleder nogen til kønslig usædelighed med andre eller afholder nogen, der driver erhverv ved kønslig usædelighed fra at opgive det, eller 3) holder bordel, straffes for rufferi med fængsel indtil 4 år.