Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt lysthus søger medarbejdere

Side 2 ud af 9 (81 indlæg)
Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Æv, jeg synes det er tragisk. For et par måneder siden flyttede til vesterbro, og Skelbækgade ligger lige rundt om hjørnet. De første gange jeg gik ned ad gaden undrede jeg mig over alle de kvinder der stod stille - det virkede surrealistisk indtil det så slog mig, at det er gade nr. 1 for prostituerede her i Kbh.

Hver gang jeg skal ud og handle, i byen eller noget andet, skal jeg ned gennem den gade - og jeg skal hilse at sige, at hvis du mangler et skud sort socialrealisme, kan jeg "anbefale" en spadsertur; og husk så at se pigerne i øjnene og fortæl mig hvad du ser..

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 13:57
Dato: 29-01-2007 13:53:29 Forfatter: davidchristensen .
Hver gang jeg skal ud og handle, i byen eller noget andet, skal jeg ned gennem den gade - og jeg skal hilse at sige, at hvis du mangler et skud sort socialrealisme, kan jeg ''anbefale'' en spadsertur; og husk så at se pigerne i øjnene og fortæl mig hvad du ser..

Der kommer udtrykket "at se døden i øjnene", vist til sin ret...

De tøser der står der har ingen fremtid at se fremtid og det er derfor også usmageligt at kalde sit bordel for et lysthus.

Jeg tror sgu ikke der er mange af pigerne, der har LYST til at være der. 

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:04
Jo PB, lysthuse er omfattet af straffeloven, det er kun pigen selv der må tjene penge på sin "service".

Kristine

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:10
Jeg synes faktisk, Dennis lige burde gøre rede for sin overordnede forretningsidé.

Hvis han har udviklet et lovligt koncept, er der vel ingen grund til at være snerpet og sammenligne med gadens svageste.

Hvis han derimod forestiller sig, at han skal score kassen på at uldeje et harem, så synes jeg han burde trække følehornene mm. til sig.

mvh Hans

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:13
Nu skal vi vel også være påpasselige med, at dømme Dennis med det samme, uden til bunds at kende hans motiver.

Det kunne jo være noget  " Swinger" agtigt.

MVH.

Med venlig hilsen

PB

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 14:17
Nu er der jo forskel på de stakler der står på gaden, og de ganske almindelige, sunde og fornuftige kvinder med i øvrigt velfungerende liv som arbejder på seriøse, veletablerede "steder" for at tjene gode penge. Sidstnævnte findes altså, og det er velsagtens dem der annonceres efter i dette indlæg.. der er ingen grund til at fare sådan op og straks tro det værste.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 14:42
Øv!

Nu bliver det altså sagt til de voksne!

Kan vi dog ikke få slettet det indlæg? Jeg bliver i dårligt humør over at se den slags markedsføring af ulykke på min Amino!

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1748
Skrevet kl. 14:51
"Hvis han har udviklet et lovligt koncept, er der vel ingen grund til at være snerpet og sammenligne med gadens svageste."

Man er ikke nødvendigvis svag bare fordi man er prostitueret - tværtigmod er der nogle ret bastante madammer i gadebilledet og de passer på hinanden. Jeg har snakket med flere af dem og det slående er, at de er nogle søde og følsomme piger - men der er hele tiden en fornemmelse af noget modløst og meget barskt omkring dem, og det er dét jeg synes er tragisk; og det er bestemt ikke for at være snerpet, men det er bare min mening.

Og så tror jeg iøvrigt ikke på, at der findes "lykkelige ludere" - det er kvinder med et smadret følelseliv.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:58
Dato: 29-01-2007 14:50:32 Forfatter: davidchristensen
Og så tror jeg iøvrigt ikke på, at der findes ''lykkelige ludere'' - det er kvinder med et smadret følelseliv.

.... hvilket nøjagtig er, hvad jeg mener med "gadens svageste".

mvh Hans

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 15:29
Dato: 29-01-2007 14:50:32 Forfatter: davidchristensen
Jeg har snakket med flere af dem og det slående er, at de er nogle søde og følsomme piger

... Nå, så du har "snakket"  med en del af dem...  Interessant - Ha ha  

Side 2 ud af 9 (81 indlæg)