Æv, jeg synes det er tragisk. For et par måneder siden flyttede til vesterbro, og Skelbækgade ligger lige rundt om hjørnet. De første gange jeg gik ned ad gaden undrede jeg mig over alle de kvinder der stod stille - det virkede surrealistisk indtil det så slog mig, at det er gade nr. 1 for prostituerede her i Kbh. Hver gang jeg skal ud og handle, i byen eller noget andet, skal jeg ned gennem den gade - og jeg skal hilse at sige, at hvis du mangler et skud sort socialrealisme, kan jeg "anbefale" en spadsertur; og husk så at se pigerne i øjnene og fortæl mig hvad du ser.. |
Dato: 29-01-2007 13:53:29 Forfatter: davidchristensen .Hver gang jeg skal ud og handle, i byen eller noget andet, skal jeg ned gennem den gade - og jeg skal hilse at sige, at hvis du mangler et skud sort socialrealisme, kan jeg ''anbefale'' en spadsertur; og husk så at se pigerne i øjnene og fortæl mig hvad du ser..Der kommer udtrykket "at se døden i øjnene", vist til sin ret...De tøser der står der har ingen fremtid at se fremtid og det er derfor også usmageligt at kalde sit bordel for et lysthus.Jeg tror sgu ikke der er mange af pigerne, der har LYST til at være der.