Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste shopsystem!

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Grip Technologies ApS Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ikke helt med på hvordan man kan postulere at man bliver markedsført overfor 200 mil brugere (eller hvor mange det nu var).

Hvorfra kommer dette tal?

Har i da haft det antal søgninger fra forskellige personer på sitet indtil videre?

Hvis en person ikke kender sitet, og besøger det, kan man ikke påstå at denne person er en muligt kunde.

Jo, det kan man selvfølgelig - efter samme argumentation som at et nyfødt barn er en "mulig kunde" til en ratepension.

Forresten, jeg mener at have hørt noget om et "aktie" program i dubli - noget med at man kunne købe aktier til 1000EUR pr aktie - kender du noget til det?

Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Grip Technologies ApS Skrevet kl. 12:41
Fandt selv lidt info om aktieudstedelsen:

Det er handelsportalen Dubli der udbydes i aktier. Der er tale om en (i
første omgang) lukket aktie der kun kan hverves af ambassadører i Trading
Values og de handles under amerikansk lovgivning (Dellaware USA hvor firmaet
er registreret).

Der udstedes 10.000.000 aktier til kurs 1.00 euro. Heraf udbydes kun 5%
eller 500.000 til salg til danske ambassadører i Trading Values nu og de
resterende 95% tilbageholdes af selskabet - på sigt forventes det at op til
49% af aktierne kommer i handlen efterhånden som det internationale marked
åbnes.
Handlen med aktier skal ske i forbindelse med den årlige generalforsamling
hvor også det årlige regnskab fremlægges - og kursen er baseret på
handelsportalens succes, ikke på hvor mange der ønsker at købe eller sælge
aktier...

Der var stort set ingen kommentarer til hvordan man var kommet fra til
portalens værdi på 10 mill euro og ligeledes foreligger der ikke et
prospekt. Det hele er i øvrigt udarbejdet af et eksternt konsulentfirma
(mener det hedder OEB).

Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Grip Technologies ApS Skrevet kl. 12:47
Læs evt. resten af debatten vedrørende aktierne her:

Synes det giver et noget broget billede af seriøsiteten bag de 11 danske stiftere, der har oprettet firmaet i usa.

Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Grip Technologies ApS Skrevet kl. 13:04
Synes også det er en yderst relevant debat vedr. dubli, bagmændende, og firmaets struktur på

http://tinyurl.com/yqapzo

Forresten, hvad hedder det selskab som dimitri har der er noteret på nasdaq?

Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 13:17
Dato: 15-02-2007 13:04:24 Forfatter: TaBaal

Forresten, hvad hedder det selskab som dimitri har der er noteret på nasdaq?

:-) Teksten under profilnavnet, er en betegnelse men får efter hvor mange indlæg man har skrevet på amino.dk

/Charly

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:48
Det hedder, "Gør plads for vinderen"

Hvis du er int. i mine forretninger, så er du velkommen til at spørge direkte :) Det er altid hyggeligt at sludre

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 15. Feb 07
Fra  Grip Technologies ApS Skrevet kl. 15:58
Jeg synes da mine spørgsmål står ret klart i tråden?

Kan da godt re-poste dem:

"

Jeg er ikke helt med på hvordan man kan postulere at man bliver markedsført overfor 200 mil brugere (eller hvor mange det nu var).

Hvorfra kommer dette tal?

Har i da haft det antal søgninger fra forskellige personer på sitet indtil videre?

"

Ydermere - kender du noget til aktieudstedelsen bag dubli?

Ved du hvem de ansvarlige bag dubli er - Og kan du kommentere på hvor mange firmaer der er blevet lukket kort tid efter disse personer er trådt ud af ledelsen?

Jeg vil også anbefale dig at læse de links jeg har postet - hvis du er en seriøs person, der interesserer sig for det produkt han sælger, bør du læse de links, og tage stilling til dem.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 16:07
"Jeg synes da mine spørgsmål står ret klart i tråden?"
- Jeg mente med hensyn til din interesse for "firmaet på Nasdaq" :)

"Hvis du er en seriøs person"
- Er det din måde at lokke på?

Jeg ville mægtig gerne påbegynde en debat med dig, men jeg kan allerede nu forud se at den bliver rigtig rigtig lang, og det har jeg simpelthen ikke tid til, jeg har alt alt for travlt med at tjene penge :)
Derfor vil jeg opfordre dig til at smide alle dine spg. i en mail til Supporten hos Dubli Network, de kan og vil sikkert gerne svare på din spg..
Deres mail er: support@dublinetwork.com

Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 00:32
Hold da op hvor er dupli.com kejserens nye klæder, varm luft, gammel vin på nye flasker - man kunne blive ved. Har gået alle trådene igennem, så lad os se på facts.

1) Delaware selskab bag MLM, skattefri stat i US, hvor lyssky forretningsmænd trives

2) Teknologi proklameret som "verdens bedste" - hvorfor? Jeg læser ingen argumentation andet end powersellers fra ebay konverterer

3) Launch med hvad... 120.000 produkter, hvor 90 % af dem ligger i 2 kategorier i Tyskland

4) Vi kommer ud til 200 millioner brugere - fuldstændig udokumenteret postulat, jeg citerer, "det er tal fra vores databaser", ja tak - jeg har også dgs.dk - der er vel et par millioner husstande osv. Dem kan jeg da også sige, jeg henvender mig til med min "shop"

5) Pyramidespilslignende rekruteringer med busture til kroer (jeg har en ven, der blev tilbudt det). Hmmmm

Lad dog brugerne bestemme, om dubli.com er noget - Ellers må Thorborg ind over med Spamfighter og fjerne alle tråde her på amino.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 00:44
Dato: 16-02-2007 00:32:10
Forfatter: webman
Hold da op hvor er dupli.com kejserens nye klæder, varm luft, gammel vin på nye flasker - man kunne blive ved. Har gået alle trådene igennem, så lad os se på facts.

1) Delaware selskab bag MLM, skattefri stat i US, hvor lyssky forretningsmænd trives

2) Teknologi proklameret som ''verdens bedste'' - hvorfor? Jeg læser ingen argumentation andet end powersellers fra ebay konverterer

3) Launch med hvad... 120.000 produkter, hvor 90 % af dem ligger i 2 kategorier i Tyskland

4) Vi kommer ud til 200 millioner brugere - fuldstændig udokumenteret postulat, jeg citerer, ''det er tal fra vores databaser'', ja tak - jeg har også dgs.dk - der er vel et par millioner husstande osv. Dem kan jeg da også sige, jeg henvender mig til med min ''shop''

5) Pyramidespilslignende rekruteringer med busture til kroer (jeg har en ven, der blev tilbudt det). Hmmmm

Lad dog brugerne bestemme, om dubli.com er noget - Ellers må Thorborg ind over med Spamfighter og fjerne alle tråde her på amino.

Hvis du gad læse de forskellige tråde om emnet, ville du finde svare på de forskellige ting du skriver, men det er selvfølgelig lettere at være en whiner ;)

Side 4 ud af 6 (53 indlæg)