Systemet hedder DubLi: Prøv lige at tjekke verdens bedste shopsystem: DubLi er en GLOBAL handelsportal, som slår alt hvad du hidtil har set, -fordi det indeholder det hele i en portal. Portalen er allerede i gang og shopsystemet lanceres i slutningen af februar, -så det er den perfekte mulighed at gå ud og fortælle alle du kender om muligheden nu! Udover Network Marketing muligheden indeholder systemt bl.a. følgende fordele:
I virkeligheden skal du ikke ud og sælge noget men blot oplyse folk om hvor de får noget billigere end de får det andre steder og hvor deres produkter bliver eksponeret til flest mulige potentielle kunder. Det gælder både køb og salg af varer samt oprettelse af eget shopsystem. Vil du vide mere, er du velkommen til at kontakte undertegnede på +45 51 26 21 26 eller gå direkte til sagen på www.dublinetwork.com/2737 Frederik |
Verdens bedste shopsystem!
Kan du ikke lade være med at spamme Amino ? Du har oprettet adskillige identiske indlæg med Dubli - hold den til MLM kategorien, eller "Jeg har et godt tilbud til dig" mvh Carsten |
Hej Frederik Ikke at jeg er uddannet inden for psykologi, men efter at have betragtet reaktionerne på dine indlæg tillader jeg mig alligevel at viderebringe mine betragtninger: Vi skriver 2007, dot-com bølgen er død og troen på at der vil komme nye systemer der med et snuptag "revolutionerer" den måde vi bruger Internettet kan ligge på et meget lille sted. Når nogen derfor lancerer et hidtil ukendt hop system i vendinger som: "verdens bedste shopsystem" og "som slår alt hvad du hidtil har set", risikerer du nemt at blive vurderet som voldsomt useriøst og at folk lukker af for din efterfølgende argumentation. Og dette uanset om systemet så faktisk senere skulle vise sig at være "verdens bedste". Overvej derfor kraftigt hvad det er du vil opnå når du anvender disse formuleringer. Tag et grundigt kig på www.copha-watches.dk herunder. Ville jeg kunne oprette en eksakt kopi af denne shop hvis jeg overførte den til Dubli, med eget domænenavn? Hvis ikke, kan mit shopsystem altså noget Dubli ikke kan, og så kan mit system vel med samme ret påkalde sig at være "verdens bedste". Dette undlader jeg fordi påstanden i sig selv er dybt useriøs. |
Havde NM muligheden været udeladt, kunne den ryge ind i "Jeg har et godt tilbud til dig!". Ser vi på DubLi som shopløsning er det en af verdens bedste shopsløninger, som sagtens kan ligge under e-handel kategorien, hvis løsningen er beskrevet af en der ikke forsøger at tjene på det. Jesper Jørgensen - "Tag et grundigt kig på www.copha-watches.dk herunder. Ville jeg kunne oprette en eksakt kopi af denne shop hvis jeg overførte den til Dubli, med eget domænenavn? Hvis ikke, kan mit shopsystem altså noget Dubli ikke kan, og så kan mit system vel med samme ret påkalde sig at være "verdens bedste". Dette undlader jeg fordi påstanden i sig selv er dybt useriøs. " - Du kan købe et domænenavn og linke det til din DubLishop. Har du automatisk adgang til 200.000.000 kunder når du åbner en shopløsning med sit eget domænenavn? Nej. Har du programmører der sidder klar til at rette alle de fejl der er ved din shop? Og hvis ja, har de så en svartid på kun 6 minutter? Koster din shop kun €49 for en måned, og kan den ligeså meget som den DubLi shop der kommer ud den 24. februar? Jeg kunne fortsætte, og gør det gerne, så vi kan sammenligne/måle :) |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Når der siges man har adgang til 200.000.000 potentielle kunder, hvordan skal dette så forståes? Hvis jeg vil sælge Barnevogne, er det vel ikke alle 200.000.000 der er potentielle købere? og jeg går heller ikke ud fra en person i Argentina orker at bestille en barnevogn helt fra Danmark. Hvis det er sådan de 200.000.000 skal forståes, vil jeg vove at påstå at alle der søger på google er potentielle kunder hvis man ligger på den første side, og det er jo også en sandhed med modifikationer. Hvilke funktioner er det der gør at Dubli bliver kaldt VERDENS bedste shopsystem, og noget man ALDRIG har set før, og lignende sætninger, som i mine øjne er med til at oversælge konceptet og få mange skeptiske/seriøse folk til lige at tænke sig om en ekstra gang. Normalt når noget lyder for godt til at være sandt, er det det også. |
Dato: 30-01-2007 14:44:12 Forfatter: Martin Tygsen Nu hvor vi har en tråd kun om emnet så har jeg da et par ekstra spørgsmål til dem der er inde i dubli systemet. Når der siges man har adgang til 200.000.000 potentielle kunder, hvordan skal dette så forståes? Hvis jeg vil sælge Barnevogne, er det vel ikke alle 200.000.000 der er potentielle købere? og jeg går heller ikke ud fra en person i Argentina orker at bestille en barnevogn helt fra Danmark. Hvis det er sådan de 200.000.000 skal forståes, vil jeg vove at påstå at alle der søger på google er potentielle kunder hvis man ligger på den første side, og det er jo også en sandhed med modifikationer. Hvilke funktioner er det der gør at Dubli bliver kaldt VERDENS bedste shopsystem, og noget man ALDRIG har set før, og lignende sætninger, som i mine øjne er med til at oversælge konceptet og få mange skeptiske/seriøse folk til lige at tænke sig om en ekstra gang. Normalt når noget lyder for godt til at være sandt, er det det også. Hvis du sælger barnevogne, er det alle kunderne der er potientielle kunder (det er menneskeligt at få børn) ;) Om en kunde i Argentina vil købe en barnevogn, afhænger af din pris og af kvaliteten på barnevognen, så det skal jeg ikke kunne sige. Jeg forstår hvad du mener, når jeg siger at der er 200.000.000 millioner potientielle kunder, er der 200.000.000 millioner personer det er muligt at markedsføre sig overfor på DubLi. Hvis man ligger på den første side af Google, ja. Men det kræver at man faktisk ligger på første side af Google, og det er ikke alle der gør det. På DubLi kan du udover at sælge på auktioner eller på markedspladsen, også vælge at købe en shop, og sælge igennem den. Du kan krydssælge med andre sælgere derinde (du sælger sokker, og en anden sælger, sælger sko. En kunde køber skoene, og får nu et link til din shop om billige sokker. Det skaber et salg hos dig, du måske ikke ville have fået). DubLi er desuden den første globale handelsportal. Hvad bygger jeg det på? eBay ligger i mange lande, med en portal i hvert af de lande, de har ikke én portal med mange sprog, som kan tilfredsstille de fleste brugere. Det har DubLi. Dubli ligger på Dubli.com, og når du lander på forsiden kan du vælge dit sprog (flere kommer til løbende), du kan vælge om du kun vil se varer på Dansk, Tysk, Spansk osv., det betyder at du ikke ser varer på Fransk, nu du ikke kan Fransk :) På eBay er du som Dansker tvunget til at læse enten Engelsk eller Tysk. På DubLi vælger du bare Dansk. Der er ingen listing fees på Dubli, hvilket betyder at det ikke koster noget at sætte en vare til salg (medmindre at du køber ekstra features, i form af større billeder osv.), du betaler kun et gebyr hvis du får solgt din vare, det betyder at du ikke skal af med penge før du har tjent penge. På eBay, QXL osv. koster det et gebyr at sætte varen til salg, hvilket kan blive dyrt, hvis du ikke sælger din vare. Derfor har flere powersellers fra eBay åbnet en shop hos Dubli.com. Vi har endda fået 8 udviklere fra ebay.de :) At skulle forklare alt om shopsystemet og dets tekniske muligheder i et indlæg, ville være umuligt, så vil jeg hellere invitere dig til en præsentation med en af vores udviklere, hvor du så kan se og høre ham fortælle. Men du skal være velkommen til at spørge. |
Hej Martin Tygesen & Jesper Jørgensen Flot webside du har med ure Jesper Tygesen! Jeg er ikke i tvivl om, at det er nogle fantastiske produkter du har at sælge. Bliver helt misundelig ![]() Til Jer begge: Ellers har Dimitri så udemærket svaret på Jeres spørgsmål. Jeg kunne ikke ha´ gjort det bedre. Mvh. Frederik |
Derudover forstår jeg virkelig ikke man går ind og, efter min mening ødelægger et godt koncept, ved at markedsføre sig via affliatekonti. Jeg har endnu ikke i mine mange dage på internettet set markedsføring via brugere får affliatekonti har virket optimalt. Det eneste der sker er at en helt masse, en smule naive, folk går ud og tæppebomber internettet med ligegyldige indlæg over alt hvor de bare læser ordet shop eller butik. Fuldstændig ukritisk overfor om det passer ind nogle steder. Det er ikke rettet mod dig som person, fordi du virker til at have lidt mere mellem ørene, og forstår godt at dette ikke vil give spor. Men der findes bare mange af den slags brugere. Vi så det jo tydeligt med det der skatte projekt, som jeg nu har glemt navnet på.. det varede 2 uger, hvor håbeløse naive brugere tæppebombede amino med ligegyldige indlæg, og så gik luften af ballonen. Men okay det er naturligvis min mening, og det er da helt sikkert en god måde at få spredt navnet på hvis man er ligeglad med hvilken udstråling det giver. Men på mig virker det ikke. Jeg vil fremover være meget kritisk overfor at handle på en dubli shop, fordi jeg har fået nok af tæppebombende idioter, og hvis det er de selvsamme folk der vil sælge mig ting, så har jeg en formodning om de er så dumme de ikke engang kan finde ud af at sende en vare ;) Nå men nok brok fra min side. Det kom måske lidt hårdt ud, men sådan er det når man har fået for meget. |
Du har helt ret, det er potientielle kunder, det er jo ikke sikkert at alle kommer og køber en barnevogn hos dig. Men der større sandsynlighed for det, end hvis du "blot" har en hjemmeside uden at gøre reklame. "Derudover forstår jeg virkelig ikke man går ind og, efter min mening ødelægger et godt koncept, ved at markedsføre sig via affliatekonti." - Uden affiliate var tupperware aldrig kommet så langt som de er idag ;) Eller for den sags skyld Nordisk Films biografer, hver gang jeg ser en film jeg kan lide, fortæller jeg om den til måske 3-5 personer, ud af dem er der måske 2 der går ind og ser den. Det er fantastisk reklame for Nordisk Film (og for filmen), men jeg får ikke løn for det. Nu har jeg muligeheden for at fortælle om "filmen" og få en mønt for det. Det er godt både for virksomheden, vedkommende jeg sponsorer og Dimitri. Med hensyn til at folk tæppebomber diverse fora, vil de hurtigt opdage at det ikke virker, nogle bliver ved og andre fortsætter. Jeg kan dog kun tale for mit Team nu, Team Elite, som en del af undervisningen og træningen, lærer vi folk at de IKKE må spamme, de skal overholde markedsføringsloven, de skal vise respekt overfor de andre NM firmaer og deres medmennesker. Spam, er altså ikke noget vi er glade for, men man må gerne være glad for et produkt og fortælle om det vidt og bredt på diverse fora. Her skal man så selvfølgelig overholde disses regler. Du forveksler (sikkert med vilje ;)) de meget meget få ambassadører der engang imellem lægger et indlæg forkert i et forum (jeg har endnu ikke oplevet direkte spam af DubLi folk), med sælgerne af varer... Mange af sælgerne er alm. iværksættere som os, at du ikke vil støtte dem, er selvfølgelig din ret. Skatteprojektet hed(der) Skjulte Skatte, og må IKKE sammenlignes med os. Henrik Bruhn er en forbryder! Det er fint med din kritik, nogle kan lide NM, vi andre tjener bare masser på det imens ;) |
Det var nu ikke med vilje jeg forvekslede noget, jeg har bare ikke sat mig helt ind i dublis system, og antog derfor at man skulle have en shop for også at kunne være affliate hos dem. Jeg sagde ikke jeg ikke ville støtte iværksættere, jeg sagde bare jeg ville være mere kritisk hvis jeg kom ind på en dubli shop fordi jeg er blevet bombet med oversælgende spamindlæg i diverse fora, det er jo ikke kun på amino dubliaffliates holder til :) Men hvis jeg ikke har sagt det så tror jeg da på at dubli nemt kan blive en succes og jeg kan også godt se nogle af de ideer der er i systemet, men jeg holder stadig på det oversælges og derved tiltrækker de forkerte mennesker. Men hver mand har jo sin holdning, og de folk der går i krig med det skal da have al held og lykke. |