|
Verdens bedste shopsystem!
Men jeg skal være den første til at mane i jorden, der findes IKKE nemme penge. Man kan godt tjene kassen på kort tid i Dubli Network, men så skal man også knokle måsen ud af bukserne, ligesom med alt andet arbejde. Der er blot flere muligheder i denne forretning end ved at være lønslave. Vil jeg tjene kassen og få en gentagen indkomst, kræver det benhårdt og fokuseret arbejde igennem længere tid, og her taler vi typisk 1-5 år alt afhængig af personen der arbejder med det. |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Og hvad sker der så når dubli.com går nden om og hjem, fordi de har en ulovlig aktie "struktur", og bagmændene havner i fængsel - eller får nogle "scapegoats" til at tage tiden for sig? Problemet for mig er, at jeg ikke finder det specielt gratificerende at skulle stå og sige "hvad sagde jeg" til folk der er gået neden om og hjem et par år fra nu. Jeg vil hellere gå ind og vurdere faldgruber etc. og gøre opmærksom på disse. |
Jeg er sikker på at supporten vil blive glade for en mail. |
Jeg vil nu påstå, at hvis det er sådan, at du - der HAR indskudt penge i foretagendet - ikke bliver urolig, eller er interesseret nok i hvad der ligger bag - efter de oplysninger jeg er kommet med om bagmændene, den noget specielle aktieudstedelse og alt andet der er blevet oplyst - hvis du ikke gider gøre det selv, så kan jeg ikke se hvorfor jeg skal spilde min tid for at undersøge sådan noget - du er jo så sikker i din sag, at intet kan ændre dit syn på det. Om jeg så fremviste et billede at bagmændende der stod med et stort skilt der stod "snydt igen" på, ville du jo være ligeglad. Folk der ikke vil hjælpes, fortjener ikke at blive det. |
Her er hvad Dimitri sælger på dubli.com - tror jeg vil købe det produkt for den 50''er det står til nu. Det er da alle pengene værd Dubli World Tour event - shoppræsentation Dubli World Tour eventet giver deltagerne en grundig gennemgang i det ny shopsystem og alle dets finesser. Kom og lær hvordan du opbygger din egen shop eller få den fornødne viden for at kunne give en professionel præsentation overfor kommende leverandører. Eventet er velegnet både for nye og gamle ambassadører samt gæster. Dette er hvad vi alle har ventet på længe.... Nu er der ikke længere nogen undskyldning for ikke at gå i gang med at opbygge din forretning. Eventet afholdes søndag den 4. marts fra 11.00-17.00 i Portalen i Greve Portalen 1 2670 Greve Adgang kun mod forudbetalt billet. Dette event afholdes af uafhængige ambassadører Thomas Lau og Henrik Arvedsen |
Dato: 16-02-2007 16:56:54 Forfatter: webman Her er hvad Dimitri sælger pÃ¥ dubli.com - tror jeg vil købe det produkt for den 50'er det stÃ¥r til nu. Det er da alle pengene værd Dubli World Tour event - shoppræsentation Dubli World Tour eventet giver deltagerne en grundig gennemgang i det ny shopsystem og alle dets finesser. Kom og lær hvordan du opbygger din egen shop eller fÃ¥ den fornødne viden for at kunne give en professionel præsentation overfor kommende leverandører. Eventet er velegnet bÃ¥de for nye og gamle ambassadører samt gæster. Dette er hvad vi alle har ventet pÃ¥ længe.... Nu er der ikke længere nogen undskyldning for ikke at gÃ¥ i gang med at opbygge din forretning. Eventet afholdes søndag den 4. marts fra 11.00-17.00 i Portalen i Greve Portalen 1 2670 Greve Adgang kun mod forudbetalt billet. Dette event afholdes af uafhængige ambassadører Thomas Lau og Henrik Arvedsen Gør jeg det? Jamen så glæder jeg mig til at modtage 220 x 50 kr. ![]() Dine efterretninger stinker LOL |
"Om jeg så fremviste et billede at bagmændende der stod med et stort skilt der stod "snydt igen" på, ville du jo være ligeglad." Det eneste i formår er at skabe stemningen til en tråd der kunne blive17 sider lang med ren mudderkastning. Nogle kan lide dubli andre kan ikke.. Længere er den vel ikke. Hvis nogle har lyst til at prøve lykken den vej så fred være med dem. Jeg synes det er intressant med disse tråde, fordi der rent faktisk var nogle ting der kunne blive afklaret med konceptet, men det virker til at være umuligt at føre en saglig debat så snart der nævnes ordet MLM... Og det er begge "siders" skyld. Skal vi ikke stoppe for nu :) |
For min skyld gerne, jeg tror dog ikke at angrebene på MLM stopper. |