Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verdens bedste shopsystem!

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 30-01-2007 21:38:22
Forfatter: Jesper Jørgensen
Men hvor mange potentielle kunder kommer du ud til? Hvad gør du for at markedsføre dit site? Kommer der automatisk statistikker, som hjælper dig til at se hvorfra dine hits kommer? Hvad koster din hosting?

1) Hele Internettet på nær Ghanesere der kun vil betale med Visakort og enkelte andre.

2) Placerer mig der hvor brugerne er - på Google

3) Ja statistikkerne kommer automatisk med dette. Jeg kan også se antal ordrer per søgestreng fra fx. Google, e.g. x antal ordrer fra brugere der søgte på ''herreure''.

4) Hvis vi ser bort fra PBS gebyrer, betaler jeg 49 kr per måned for webhotel. Det er det.

Modspørgsmål: Når en bruger fra USA er inde på min shop, vises priserne uden MOMS ligesom der faktureres uden moms. I Dublis hjælpefunktion kan jeg ikke finde tilsvarende funktion. Vil dette sige at alle uden for EU skal betale den høje pris inkl. moms eller hvorledes håndterer Dubli dette?

Du skriver at du ikke kan finde tilsvarende funktion hos DubLi, kan det mon være vi hele tiden har sagt at det nye shopsystem først kommer ud i slutningen af februar? ;)
DubLi kan sagtens følge med hvad angår statistik, funkunalitet osv.. Har du lyst til at lære mere om shoppen, er du velkommen til at komme til en præsentation.
Ja, du betaler 49 kr. per måned for et webhotel. Det er en forkert sammenligning, og det ved du.
Faktum er, at en shop så teknisk avanceret og med så mange funkunaliteter som DubLis nye shopsystem, vil koste mange mange tusinde € at købe, men her får du den til kun €49 om måneden. Hvis du er hurtig, og køber en shop inden udgangen af februar, får du shoppen til €49 for et år ;)
Men som sagt, du er velkommen til at komme med til en præsentation holdt af bla. en af vores udviklere...
Det kræver blot at du tager action omkring dit eget liv, og lader være med at være så negativ, at når du går ind i et mørkt rum, så bliver du fremkaldt :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:16
Rettelse:
"og køber en shop inden udgangen af februar, får du shoppen til €49 for et år", der skulle stå inden udganen af januar (altså i dag med), så man skal være meget hurtig :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 11:40
Dmitry:

Leveringsomkostninger
Du kan også vælge at indtaste leveringsomkostningerne, hvis du kender dem. Sælger du f.eks. kun varer til USA eller kun til EU, kender du måske prisen. Er salget til hele verden, kan en pris være svær at fastsætte. Du kan dog f.eks. skrive en kendt minimumspris og så i beskrivelsen skrive, at prisen kan blive højere. Når dine kunder køber eller byder på dine varer vil de blive oplyst om en evt. leveringsomkostning også.

Er denne tekst forkert, eller er det korrekt at man ikke kan opgive en forsendelsespris for USA og en anden for Australien?

Mht. til de 49 kr, var det et svar på et meget konkret spørgsmål fra Frederik på hvad jeg betaler for Hosting. Mit system er egetudviklet, kvaliteten på svaret afspejler spørgsmålets.

Hvad med om i bare kaldte Dubli for "verdens bedste shopportal" istedet for "verdens bedste shopSYSTEM". Så ville jeg ikke gide argumentere mod det fordi shopportaler ikke har min store interesse. Jeg kan sagtens forestille mig at Dubli kan samle nogle tråde op som QXL og Ebay ikke har løst. Det ændrer blot ikke ved at en portalløsning ikke er svaret på alles bønner.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:46
Dato: 31-01-2007 11:40:00
Dmitry:

Leveringsomkostninger
Du kan også vælge at indtaste leveringsomkostningerne, hvis du kender dem. Sælger du f.eks. kun varer til USA eller kun til EU, kender du måske prisen. Er salget til hele verden, kan en pris være svær at fastsætte. Du kan dog f.eks. skrive en kendt minimumspris og så i beskrivelsen skrive, at prisen kan blive højere. Når dine kunder køber eller byder på dine varer vil de blive oplyst om en evt. leveringsomkostning også.

Er denne tekst forkert, eller er det korrekt at man ikke kan opgive en forsendelsespris for USA og en anden for Australien?

Mht. til de 49 kr, var det et svar på et meget konkret spørgsmål fra Frederik på hvad jeg betaler for Hosting. Mit system er egetudviklet, kvaliteten på svaret afspejler spørgsmålets.

Hvad med om i bare kaldte Dubli for ''verdens bedste shopportal'' istedet for ''verdens bedste shopSYSTEM''. Så ville jeg ikke gide argumentere mod det fordi shopportaler ikke har min store interesse. Jeg kan sagtens forestille mig at Dubli kan samle nogle tråde op som QXL og Ebay ikke har løst. Det ændrer blot ikke ved at en portalløsning ikke er svaret på alles bønner.

Som sagt hvis du vil vide mere om Dublis shopsystem som er VERDENS BEDSTE shopsystem, skal du være velkommen til at komme med til en præsentation :)
En shopløsning hos Dubli kan skabe mersalg hos alle, mens den hos nogle kan være den eneste løsning. Det kræver blot at man er åben om muligheden, ellers bliver man sat af ;)
Men kontakt mig hvis du vil have en uddybende præsentation af shoppen (gælder alle). Ønsker du ikke dette, behøver vi ikke debattere mere, da vi aldrig bliver einge... Du kan ikke lide Dubli og MLM, og fred være med det :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 11:46
Det kræver blot at du tager action omkring dit eget liv, og lader være med at være så negativ, at når du går ind i et mørkt rum, så bliver du fremkaldt :)

...kommer fra en der har økonomiske interesser i positiv omtale af Dubli. Det vil jeg lige lade stå i et øjeblik. Hvis jeg har behov for Life-Coaching skal jeg nok sige til, ellers betakker jeg mig indtil videre for slige råd. Ved at promovere dette som "Verdens bedste shopsystem" har i ved gud gjort jer selv til skydeskive for kritiske vurderinger.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:51
Dato: 31-01-2007 11:46:20

...kommer fra en der har økonomiske interesser i positiv omtale af Dubli. Det vil jeg lige lade stå i et øjeblik. Hvis jeg har behov for Life-Coaching skal jeg nok sige til, ellers betakker jeg mig indtil videre for slige råd. Ved at promovere dette som ''Verdens bedste shopsystem'' har i ved gud gjort jer selv til skydeskive for kritiske vurderinger.

Du kan tage action omkring dit eget liv på mange måder, du kan også gøre det via Dubli Networks, eller du kan blive kunde via mit link... Du kan også blive kunde uden om mit link www.dubli.com, gør du det tjener jeg intet (og jeg har ingen aktier) ;)
Tilbyder du life-coaching? Det er jeg bestemt åben for. Du skal være velkommen til at smide mig et tilbud...
Vi gør os til skydeskive for alle de negative mennesker i denne verden, alle de misundelige som ikke tør tage chancen og alle dem som ikke har andet at lave end at pege fingre ;)

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Skrevet kl. 11:52
Så du kan altså ikke afkræfte at ovennævnte tekst om transportomkostninger er forkert.

Jeg bruger Internettet til at søge min information og har ikke behov for at betale for at få lov at høre om et system. Jeg kan ud fra hjemmesiden se at Dubli ikke har løst de udfordringer jeg har ved Internationalt salg, og derfor vælger jeg at bruge min tid på andre ting der bringer mig tættere på mine mål. Det kan meget vel være det løser udfordringerne for andre, så prøv at sælge til dem i stedet.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 11:59
Dato: 31-01-2007 11:52:06

Så du kan altså ikke afkræfte at ovennævnte tekst om transportomkostninger er forkert.

Jeg bruger Internettet til at søge min information og har ikke behov for at betale for at få lov at høre om et system. Jeg kan ud fra hjemmesiden se at Dubli ikke har løst de udfordringer jeg har ved Internationalt salg, og derfor vælger jeg at bruge min tid på andre ting der bringer mig tættere på mine mål. Det kan meget vel være det løser udfordringerne for andre, så prøv at sælge til dem i stedet.

Jeg har tilbudt dig at få hele historien, og ikke brudstykker, er du ikke int. i det, er det your loss :)
Hvad får dig til at tro at du skal betale for at få en præsentation af Dublis shopsystem? Kan du sende mig et link til hvor jeg har skrevet det?

Du ved ikke om Dubli har løst dine problemer, før du har hørt om løsningen ;) Og løsningen er der ikke fortalt om endnu ;))

Dertil kommer at jeg på intet tidspunkt har forsøgt at sælge dig noget (desuden vælger jeg kun positive mennesker at samarbejde med, så det kan ikke blive dig ;)). Men send mig et link hvor jeg har prøvet at sælge dig en dublishop... Jeg har tilbudt information, og det er noget andet.

Du skriver at jeg skal gå ud og sælge til nogle andre, det har jeg lige gjort: endnu en af eBays powersellers har indvilliget i at købe en Dublishop. Og det mens vi har siddet her :)
Han er træt af eBays store gebyrer.

Tilmeldt 15. Jun 05
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 18:17
Dimitri: Jeg ved ikke, om der ligger ironi i dine svar. Du påstår stadig hårdnakket, at Dubli er verdens bedste, og det er nogle af verdens bedste programmører, der har udviklet shoppen. Det kan godt være, at du personligt mener, at det er verdens bedste, men det er helt og aldeles en subjektiv holdning, der er meget svært at bruge i en salgssituation. Du bliver nød til at specificere, hvorfor den er verdens bedste, og hvem shoppen henvender sig til. Det er nok ikke verdens bedste, hvis du spørger Amazon, Ebay, QXL, IT-butikken, Midt-data, Telmore osv., fordi de har nogle bestemte ønsker, som Dubli ikke kan opfylde. Noget så simpel som adgang til kildekoden tilbyde Dubli ikke, og det er altså et vigtigt kriterie for mange. En andet aspekt som sikkerhed, og hvem der har adgang til data, er et andet punkt, hvor Dubli også falder i. Hvad mht. SEO er det den shop, der på forhånd er bedst optimeret, og hvad med mulighed indefor SEO på sigt i forhold til en anden shop, hvor du har styr på adressen - altså at den ikke hedder Dubli.com/butik/osv.. Derfor bliver du nød til at opstille nogle kriterie indenfor, hvor du mener, at Dubli er den bedste, fordi det er altså ikke den universel bedste shop. Din argumentering bærer langt hen ad vejen præg af en gang MLM salgsgas, og hvorfor kan du ikke argumentere her på Amino i stedet for til et eller andet møde?
På hvilke parametre er Dubli større end QXL? Det er ikke på vareudbuddet, og jeg giver ikke en skid for butikker, som ikke har uploadet deres vare, fordi langt de fleste sikkert er oprettet med videresalg af webshopløsninger for øje. Eller oprettet af Dubli af komestiske årsager.  

De kartoteker med 200 mio. potentielle kunder, hvad er det for nogle kartoteker? Er det spamlister, eller er det tidligere forbrugeren, som har handlet igennem Dubli? Du bliver nød til at være mere specifik...

Dubli vil aldrig kunne kategoriseres, som den universiel bedste shopløsning, fordi der er mange forskellige kriterie, som skal opfyldes. Mange af dem kan Dubli af simple grunde ikke opfylde, og derfor kan du altså ikke på nogen måde sige, at det bare er verdens bedste, men det tror jeg, så men godt folk kan gennemskue - især dem som allerede har shops..

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Skrevet kl. 19:08
"hvorfor kan du ikke argumentere her på Amino i stedet for til et eller andet møde?"

Fordi jeg ikke gider spilde min tid på negative mennesker der kun skriver i denne tråd, for at få mig ned med nakken, og ikke for at få en fornuftig dialog igang. Jeg vil hellere bruge tiden på fornuftige og positive mennesker der kan bibringe mit liv kvalitet :)

Hvis du oprigtigt er int. i at blive oplyst, så er du/I/alle velkommen til at komme med til DubLi World Tour, hvor shopsystemet bliver gennemgået, verdens bedste shopsystem. Men jo længere tid I venter, jo længere bliver rejsen... Jeg mener at næste præsentation/gennemgang holdes i Sverige. Og til de af jer der tror det koster noget, det koster ikke en rød øre, udover en sodavand eller en kop kaffe til at slukke tørsten.

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)