Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slut med google bombing

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg læste på newz.dk at google har gjort det sværer at lave google bombing.
F.eks. den med miserable failure, liar osv.

Hvad betyder det for de seo tips der er blevet givet her på forummet ?
F.eks. den med at få linket til sin hjemmeside med bestemte søgeord.

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 15:38
Dato: 28-01-2007 15:29:36
Forfatter:OriginalTaste
Jeg læste på newz.dk at google har gjort det sværer at lave google bombing.
Hvad betyder det for de seo tips der er blevet givet her på forummet ?
F.eks. den med at få linket til sin hjemmeside med bestemte søgeord.

Ikke noget for du har typisk også de ord og fraser på din hjemmeside du ønsker at forbedre placeringen af.

Google bombing er hvis ordene ikke fremgår af den side du linker til. Dette er også tilfældet med de eksempler du kommer med.

Mvh,
Rasmus
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 15:41
Det understreger blot hvor lidt man skal lytte til News.dk :)
Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:12
Dato: 28-01-2007 15:40:36
Forfatter: Mikkel deMib
Det understreger blot hvor lidt man skal lytte til News.dk :)

I mine øjne er det snarere dig, man ikke skal lytte til. Forstå mig ret, men hvis du har en holdning, så vil det gavne de fleste, at du rent faktisk argumenterede for det, i stedet for at bare at skrive et formålsløst indlæg, der kun betyder, at nogle mennesker får en ekstra e-mail i deres indbakke, fordi der er "nyt" i tråden.

Om man skal tro på newz.dk vil jeg også lade være op til den enkelte, men som med mange andre brugerdrevne sider, så har du også en mulighed for at påvirke det. Endvidere skal man bemærke, at nyheden er markeret med WNZ, hvilket er weekendnyheder, hvor der slækkes lidt på krav for at skabe aktivitet, ligesom newz.dk i øvrigt bare viderebringer link til andet materiale - ikke endegyldige svar på noget plan.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 16:41
> I mine øjne er det snarere dig, man ikke skal lytte til.

Jamen det kan du da så bare gøre, istedet for at spilde pladsen her :)

Pointen er, at der skrives så meget vrøvl på Newz.dk at det er ret formålsløst at tilbagevise alt det fuldemandssnak de skriver.
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 17:08
Nu skrives newz jo af frivillige så man må jo forvente et par unøjagtigheder.
Men de linker som regel til den originale artikel hvis man vil læse mere.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 17:12
Mikkel->

Du har sikkert ret i at der skrives en masse vrøvl på newz.dk. Det gør der også i EkstraBladet, Comon.dk, BetaNews, infoworld og ComputerWorld. Faktum er faktisk at ethvert medie, blog eller betalt presse, indeholder både skidt og kanel. Derfor har du fuldstændig ret i, at det skal tages med et gran salt - ligesom alt andet her i livet.

Jeg vil give Acro ret i at folk skal tage stilling selv, men må nok give dig ret i (hvad jeg formoder at du forsøger at viderebringe) at hans indlæg om at dit indlæg ikke hører hjemme her måske lige er en kende for nærtagende.

Anyway - google bombing.. Læs nyheden. Tag stilling. Følg links. Lær.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 17:17
--> Troels Thomsen/Acro:
Du burde måske lige fortælle at du er en del af newz.dk, så du har din ryg fri...

Tilmeldt 14. Apr 06
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 17:42
Dato: 28-01-2007 16:40:42
Forfatter: Mikkel deMib
Jamen det kan du da så bare gøre, istedet for at spilde pladsen her :)

Pointen er, at der skrives så meget vrøvl på Newz.dk at det er ret formålsløst at tilbagevise alt det fuldemandssnak de skriver.

Mit argument var nu ikke, at du skulle argumentere imod newz.dk. Det er irrelevant i forhold til trådens oprindelige emne. Det lærerige ville bestå i, hvis du begrundede, hvorfor det ikke er slut med ''google bombing''. Det ville også indirekte understrege din holdning til både artikel og formidler - på en langt mere saglig måde. Nu er der jo ingen tvivl om, at du faktisk har argumenter vedrørende det, så det var bare dem, jeg var nysgerrig efter at høre (og så er jeg i øvrigt træt af støj i både det ene og andet forum, hvor man faktisk ikke får noget konstruktivt udbytte, selvom potentialet er der, hvilket også var motivation til indlægget).

Dato: 28-01-2007 17:16:40
Forfatter: Brian Nielsen
--> Troels Thomsen/Acro:
Du burde måske lige fortælle at du er en del af newz.dk, så du har din ryg fri...

Det kunne jeg selvfølgelig godt, men da jeg kun udtaler mig på vegne af mig selv, så ser jeg det ikke for at være nødvendigt (særligt ikke, når jeg på ingen måde er økonomisk involveret i newz.dk). Nu kan jeg selvfølgelig sagtens sige noget uden at mene det, men selvom jeg f.eks. ikke bryder mig om digg, så ville mit argument være præcis det samme, hvis man kritiserer dem for at viderebringe ting, der (måske) ikke er rigtigt. Formålet med newz.dk er at linke til nyheder, og så kan folk danne sig deres eget billede. Mit forhold til newz.dk er forresten også opgivet i to af de links i min signatur, så jeg prøver på ingen måde at skjule relationen.

... og som jeg skrev til Mikkel herover, så er det interessante netop, hvis vi får at vide, hvorfor BetaNews'' artikel om ''google bombing'' er usand. Ikke at hverken newz.dk eller andre viderebringer noget, der ikke er rigtigt.
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 20:47
HVIS det skulle passe så ville store dele af fundamentet Google ranker på v ære ændret i weekenden - utroligt at vi andre ikke opdagede det

Og Acro tag lige en slapper - Mikkels kommentar var da meget sød i forhold til hvor skarpt han ellers kan skrive - og kommentaren sagde da iøvrigt også det hele i forhold til det spørgsmål der blev stillet.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)