Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den største SEO nyhed i 2010

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kommer årets SEO nyhed endelig...

Professionel Håndbygget Linkbuilding
Til Fuldkommen Urealistiske Priser!

Er linkbuilding en del af din link strategi? Så skulle du overveje at outsource det og få mere tid til at fokusere på din forretning

Du ved det godt. Det er vigtigt med links til dit site/shop for at komme højere op i Google, men det tager tid at lave linkbuilding og det er for at sige det ærligt, også pænt kedeligt. Du kan helt sikkert bruge din tid bedre, mend et er noget der bare skal gøres.

Jeg hedder Rasmus og kører selv en række websites der har behov for solid linkbuilding, derfor har jeg et team der sidder og laver denne slags for mig. Men da de lige nu i en begrænset periode har tid til at tage ekstra kunder ind, tænkte jeg at det var noget for Aminos medlemmer

Teamet der laver linkbuildingen er outsourcet, noget jeg har en del erfaring i. Det betyder at du kan få den absolut laveste pris for en professionel service mens du stadig handler med en dansk virksomhed.

Derfor har jeg nu lavet en ny service der for et lavt månedligt beløb giver dig kvalitets backlinks måned efter måned (linkbuilding er en langsigtet strategi)

Vi kører pt lukket beta test, men.....

Servicen åbner mandag d. 13. december

Når vi starter har vi kun kapacitet til 20 kunder, så det gælder om at være hurtig!

Servicen vil blive lanceret i denne tråd mandag d. 13. I mellem tiden er i velkomne til at komme med spørgsmål til servicen.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hvor på nettet vil linkene være at finde når de nu er lavet?

det er en god salgs tale du har lavet :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest super god salgstale, det er dejligt at se et så gennemtænkt indlæg fremfor de der to linier hvor folk vil sælge det hele til det halve. 

Vi arbejder selv med SEO og mit umiddelbare indtryk af det du beskæftiger dig med, er at det er et rigtigt godt koncept da har gang.

Jeg ved godt prisen vil afhænge af flere ting, men har du nogen ide om hvad prisrammen ca er?.

Du må i hvert fald have have held og lykke med projektet.

/Thomas Frost

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er "Fuldkommen Urealistiske Priser"?

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder fint, Rasmus. Men det ville være fedt hvis du kunne fortælle lidt mere om hvad det er for typer af links dit team kan lave - hvilke typer af sites de kan lave links på, om de kan læse og skrive dansk osv.

Det er mest for at kunne vurdere, hvor i et godt linkbuilding mix det passer ind

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Indlægget som I kan se er tiltænkt som en teaser, men jeg har fået en del private beskeder ang. flere detaljer og jer der har kommenteret i tråden har også efterspurgt dette, så her kommer der lidt:

Hvilken type links vil blive bygget?

Alle links bliver oprettet på domæner med PR4-9 og alle links bliver efterfølgende pinget med Ping-O-Matic. Alle links er selvfølgelig do-follow.

Hvor mange links køber man?

Det kommer til at være en abonnement ordning hvor man køber enten 40 eller 100 links om måneden

Hvor mange links får man så?

Man får faktisk lidt flere da man på de 40 sites opretter op til 5 forskellige links (med hvert sit keyword+url). Enkelte sites vi bygger på understøtter dog kun eet link, men på langt de fleste kan vi sætte op til 5 links (hvilket vil sige at man i en 40 links pakke faktisk får ca 200 links fra 40 domæner).

Hvilken type sites bygger I på?

Det drejer sig primært om community sites hvor vi anvender profil området til at bygge links. Det betyder at vi står for at oprette profil og alt det bøvl. I den rapport du modtager bagefter er der brugernavn og password til alle sites hvis der selv er noget du ønsker at ændre

Kan du give et eksempel på et site i bygger på?

Ja det kan jeg. 

Her er det linkbuilding in action til min egen four hour work week blog:

http://bigthink.com/jaredjones

Hvad er "urealistiske priser" :)?

40 links per måned (altså 40 domæner med helt op til 200 links ialt) med efterfølgende rapport, alt oprettet i hånden hvor du har fuld indflydelse på keywords og url'er, kommer til at koste 299,-. Hvis man betaler for et kvartal af gangen vil prisen være 747 (man sparer altså 50 bobs om måneden).

100 link planen bliver selvfølgelig billigere per link!

(og til jer der har skrevet en privat besked, hvis dette indlæg ikke besvarer jeres spørgsmål så skriv venligst igen)

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

og lige en mere...

Hvad hvis jeg er klar til at bestille nu, kan jeg skrive mig op nu eller hvad?

Nej desværre, det eneste der er at gøre er at holde øje med denne tråd (jeg skal selvfølgelig nok opdaterere den inden den 13 så du får en mail hvis du abonnerer på svar fra tråden).

Den 13. skriver jeg linket til sitet her i tråden og så er det ellers bare at komme ind og bestille.

Hvordan kommer det til at foregå med betaling?

Vi kommer desværre kun til at supportere PayPal til at begynde med (man behøver ikke oprette en paypal konto, men man skal altså have et visa, mastercard eller lign. for at kunne betale).

Jamen hvad med dankort?

Nej desværre. Vi kører oven på et standard billing modul til wordpress som kun understøtter Paypal, og vi har ikke tænkt at investere store summer i integration til en dansk betalingsgateway. Det kan være at det kommer senere, men ikke noget der er på tegnebrættet endnu!

Og så må i alle sammen have en god weekend.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mener du kvalitets links for jeg tvivler der findes vildt mange veltalene dansker i udlandet for en der ikke kan danske kan da ikke skrive unikke tekst links til en danske side .

Synes da der findes flere i Danmark der er gode til at skrive danske tekster , ind der  i udlandet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor læser du at det er udlændinge der laver links?

Mikael christiansen:

Mener du kvalitets links for jeg tvivler der findes vildt mange veltalene dansker i udlandet for en der ikke kan danske kan da ikke skrive unikke tekst links til en danske side .

Synes da der findes flere i Danmark der er gode til at skrive danske tekster , ind der  i udlandet

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er engelsktalende personer der laver linkbuildingen. 

Du er som kunde selv ansvarlig for at skrive den tekst du gerne vil have (og de keywords du gerne vil have). Alt dette kan lægges ind via vores kontrol panel.

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)