Det vil sige at man selv skal skrive 40 tekster, og udvælge keywords. Det eneste i laver, er at oprette "brugere" på forums og smide teksterne ud til højre og venstre? Hvilke forums er der tale om, er det forums oprettet specielt til linkbuilding? Det kunne være rart med lidt mere information omkring hvordan det fungere. |
Mark MK:Det vil sige at man selv skal skrive 40 tekster, og udvælge keywords. Det eneste i laver, er at oprette "brugere" på forums og smide teksterne ud til højre og venstre?
Hvilke forums er der tale om, er det forums oprettet specielt til linkbuilding?
Det kunne være rart med lidt mere information omkring hvordan det fungere.
Du kan indtaste en "biografi tekst" omkring dig, men udfylder du ikke denne gør vi det. Det er den samme bio der bliver brugt på alle 40 sites, men du er velkommen til selv at ændre denne fra gang til gang gennem vores administrationsinterface (det samme med links).
Som du kan se på det site jeg linker til, er der en kort bio tekst og en række links.
At oprette brugere på 40 websites og indsætte links (og vi opretter ofte også en email først til brugeren) er en forholdsvis tidskrævende operation. Det står dig helt frit at gøre dette selv og spare pengene, men spørgsmålet er om du hellere vil bruge din tid på noget andet.
Servicen bør heller ikke være "det eneste" man gør ifm backlinks. Det er klart at de links vi kan lave ikke er på relevante sites for lige dig, men det er sites med høj PR og de giver generelt en rigtig god "fylde".
Angående mere info om hvilke sites vi opretter på, vil jeg opfordre dig til at kigge på mine tidligere indlæg.