Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den største SEO nyhed i 2010

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)
Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Keramikladen:

Troede egentligt det var lidt farligt at få en masse Link fra såkaldte linkfabrikker og at google kan finde på at straffe det.

Mvh. hilsen

Per

KeramikLaden

Buttede krus i keramik og stentøj.

Hej Per

Det er selvfølgelig altid bedre at få links fra relevante sites istedet for en række engelske sites (når man har en dansk hjemmeside/shop).

Når det så er sagt, så kan langt de fleste bruge vores service. Selv rangerer jeg ganske godt for de keywords jeg bruger på en række af mine vigtigste sites (både engelsk og danske sites) og her er denne type linkbuilding stadig en vigtig del i min linkbuilding strategi.

Vi er muligvis en link fabrik, men alle links bliver lavet i hånden og vi sælger kun pakker med enten 40 eller 100 links om måneden netop så de ser mere "organiske" ud.

Læs evt. mere på site (og så lige lidt linkjuice nu hvor du gjorde det samme :)): Linkbuilding.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 102
Skrevet kl. 14:25

Er der nogle anmeldelser af servicen? Effekten af denne service?

Kunne muligvis være interesseret :)

Har du en masse app-ideer, og har du brug for at komme videre? Send en privat besked til mig.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:25

Faz:

Er der nogle anmeldelser af servicen? Effekten af denne service?

Kunne muligvis være interesseret :)

Nu er det jo svært at bevise at een enkelt ting i en SEO strategi har rykket dig X pladser op i Google for keyword Y. Linkbuilding er også en langsigtet strategi, så jeg tror ikke at folk kan se resultatet endnu.

Når det så er sagt, så er linkbuilding jo linkbuilding, og om du selv gør det eller vi gør det for dig er jo same same (om end vi kun bygger på engelsksprogede sider).

Side 7 ud af 7 (63 indlæg)