Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis, at du er aktiv aminobruger

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne tænke mig at "gøre et forslag".

Som det måske vil fremgå af min deltagelse, er jeg meget begejstret for amino.dk.
Jeg synes, det er vigtigt, at få udbredt kendskabet til amino.dk til så mange iværksæsttere som muligt, så vi kan få del i endnu fleres viden.

Derfor kunne jeg tænke mig at linke til amino.dk fra min hjemmeside. Desværre har amino.dk ikke noget logo, så jeg kunne tænke mig at etablere en konkurrence mellem alle os, der gør det udi det grafiske. Vi skulle skabe et "aktiv aminobruger-certifikat", som man kunne vinde retten til at placere på sin hjemmeside, når man har skrevet et vist antal gange på amino.dk.
Hvis Martin er med på ideen, skal jeg gerne indsamle forslagene og sætte en afstemning op.

Hvad siger du Martin?
Hvad siger I grafik-aminoer?

mvh Hans
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:09

Hej Hans

Det lyder som en sjov ide, du er mere end velkommen :-))

Dbh Martin

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9730
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 23:11

Som Martins søgemaskine-nørd har jeg et par kommentarer til det iøvrigt prisværdige initiativ, i forhold til søgemaskineoptimeringen af Amino

1. Jeg synes ALLE skal linke til Amino - ikke bare dem der har lavet et vist antal poster :) Jo flere jo bedre. At man så kan få en særlig "amino medalje" efter et vist antal poster er en anden sag.
  2. Det gavner Amino mest hvis der linkes med et almindeligt tekst-link, med en link-tekst der indeholder vigtige ord for websitet, f.eks. "Iværksætter Debat". Men, man kunne sagtens udforme medaljen ved hjælp af en kombination af grafik og CSS så den ser 100% grafisk ud - omend f.eks. linket er ren/almindelig tekst. På den måde kan man slå to fluer med et smæk - en pæn medalje og et effektivt link. Den sidste udfordring der er tilbage, hvis initiativet sættes i system, er så at undgå at alle linker med nøjagtigt den samme link-tekst. Det er "usundt" for linkpopulariteten hvis alt for mange lige pludselig linker med en helt identisk link-tekst, da det alt for tydeligt fremstår som en "unaturlig" linkudvikling. Men det kommer i sidste ende også an på hvordan loinkkampagnen seedes.
Tilmeldt 17. Aug 05
Indlæg ialt: 577
Skrevet kl. 06:51

Hej Hans

Hvad kan man vinde, måske en flaske leveret af en 125 kgs let buttet flyttemand fra Buchs Bare Rødnumsede Bonnies? Ups undskyld det skal ikke gentage sig oftere.

Med venlig hilsen

Lars C
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 08:27
Glimrende ide - så er amino på min side. Skidt med medaljen, bare der kommer flere sparringspartnere

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:06
Dato: 11/4/2005 8:27:10 AM Forfatter: Mikael Rieck Glimrende ide - så er amino på min side. Skidt med medaljen, bare der kommer flere sparringspartnere

Takker :-)
Fra Karup J
Tilmeldt 30. Apr 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 12:35

Med venlig hilsen
René Nielsen

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 12:41
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:44
  Den idé er sgu i orden - Jeg er frisk

Jeg har så en tillægsidé, men den gemmer jeg lige til at vi i fællesskab har fundet et godt "certifikat"....

/Jesper
www.MediaMouse.dk     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 17:41
Super initiativ, jeg har sendt konkurrence linket til min bror der er grafiker :)

Ellers linker jeg til det her board på mit forum, meeen jeg tror ikke det flytter så meget trafik lige nu *G*
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)