Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift sygehus hvis du ikke vil behandles af muslimer

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Sameh Niazy:

Melina

Jeg er fuldstaendig enig i at de er rimeligt at en kvinde gerne vil undersoeges intimt af en kvinde. Men hvis det er akut og livstruende saa kan man ikke tage hensyn til polemiske dumrianer (DF'ere) som i deres trodsige infantile hystaderetorik bare vil genere muslimer.

Præcis. Jeg forstår slet ikke, at hvis man fx. har været involveret i en ulykke og skal opereres akut for at leve igen, at man så skal til at overveje om lægen nu er 'rigtig'. Det vigtigste må da være, at man kommer til at leve igen.

Hvis lægen så er 'forkert', så har man jo allerede dér gjort det klart, at lægens køn/race whatever er vigtigere end ens eget liv. Det er sgu da fucked up!

Bottom line: vil man opereres eller vil man ikke. Kan slet ikke forholde mig til at lægen kan påvirke den beslutning.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:15

Melina Jørgensen:

Præcis. Jeg forstår slet ikke, at hvis man fx. har været involveret i en ulykke og skal opereres akut for at leve igen, at man så skal til at overveje om lægen nu er 'rigtig'. Det vigtigste må da være, at man kommer til at leve igen.

Når alt kommer til alt, så tror jeg også at det er svært at finde nogen i verden der, hvis de ligger alene og bange på et operationsbord, der ikke ville tage imod en trøstende hånd uanset hvem den sad på.

De få man finder, om de så tilbeder, jesus, allah, buddha eller ham den lille mand på strøget der kun kan "Den røde tråd", så er det vist også godt det samme hvis de ikke når at blive opereret grundet ventetid på den rigtige læge.

/Tommy

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 22:22

Tommy

Jeg er helt enig! Tror det er et få tal, der vil hellere vil forbløde i venten på den 'rigtige' læge, end at blive hjulpet af en 'forkert'.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:36

Og morgendagens debat om FN´s beslutning om at "Afslag om sammenføring er ulovlig" og bryder international lov, kommer så igen til at give debat.

Bare vent og se.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45

Hmmm

interessant, jeg har læst til sygeplejerske, og der er mange ældre mennesker der er ligefrem bange for læger og sygeplejersker med tørklædet på.

Og hvis nu samfundet skal give trygge rammer til de gammle og acceptere læger og sygeplejersker med tøklædet på det danske sygehus, så er der ikke anden at gøre end oprette et sygehus hvor man ikke må bære tørklædet.

DF ideer er ikke altid dårlige de bliver fremlagt på en meget dårlig måde og meeeeget bombastisk.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

lokaldistribution:

Hmmm

interessant, jeg har læst til sygeplejerske, og der er mange ældre mennesker der er ligefrem bange for læger og sygeplejersker med tørklædet på.

Og hvis nu samfundet skal give trygge rammer til de gammle og acceptere læger og sygeplejersker med tøklædet på det danske sygehus, så er der ikke anden at gøre end oprette et sygehus hvor man ikke må bære tørklædet.

DF ideer er ikke altid dårlige de bliver fremlagt på en meget dårlig måde og meeeeget bombastisk.

Og hvem mon det lige er der har skabt den frygt?

Danskere har økonomisk haft gavn af vores fjerntliggende venner siden i hvertfald 1880 og der er knyttet ufatteligt mange venskaber både transatlantisk og fjernøsteligt. Det har ALDRIG ligget i danskernes natur at være bange for andre folkeslag eller religioner.

Jeg har rejst i mere end 30 forskellige lande og har "kun" været udsat for 3 ubehagelige episoder i mit hidtidige 34 årige rejseliv. Alle 3 var væbnede overfald heraf 1 New York, 1 Florida og det sidste i London.

Overalt i verden er jeg blevet mødt med respekt, fordi jeg udviser respekt. Dette uanset hudfarve, religion eller andre ting. Min opfattelse af verdens venlighed har ændret sig, men jeg har respekt for den har ændret sig, og jeg respekterer folks afsky over de holdninger der kommer fra Danmark og i særdeleshed fra DF.

Der hersker absolut INGEN tvivl om hvem der har skabt dette had. Det er DANSK FOLKEPARTI der har sønderbombet Danmarks anseelse tilbage til stenalderen. Det er DANSK FOLKEPARTI der med sine umenneskelige holdninger, vederstyggelige meningstilkendegivelser er med til at smadre Danmarks fremtid. Det er DANSK FOLKEPARTI der år efter år sørger for at sårene ikke heles og at flere og flere danskere skammer sig over at være danskere.

Dansk Folkeparti har kun gjort én eneste rigtig ting; Indførsel af ældrechecken - den ros skal de have.

Men der er så heller ikke mere at hente på den konto.

Dansk Folkeparti er i den grad skyld i Danmarks forfald - både økonomisk og menneskeligt. Menneskeligt kender alle grunden. Økonomisk fordi der ikke er nogle mennesker med viden udefra der vil komme hertil og hjælpe os med at løfte den kæmpe opgave det er at få dette velfærdssamfund på rette fod, hvorfor det er tvingende nødvendigt at udflytte virksomheder.

Jeg vil faktisk postulere, at hvis man ikke havde været så fremmedfjendsk, så kunne der være plads til 5 millioner flere mennesker i dette land, som kunne løfte opgaverne i virksomheder som lagde deres produktion i udkants Danmark. Jeg er med på at det ikke ville være muligt at brødføde dem via kontanthjælp, men det ville heller ikke være nødvendigt, da det kun koster en brøkdel at leve i udkants Danmark i forhold til Hovedstaden.

Glistrup var sjov og intelligent, hans had til Mohammedanerne til trods. Pia K er djævlen og roden til alt ondt i Dansk politik og den direkte årsag til Danmarks deroute.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:27

Lagersalg123 - JEN:

Der hersker absolut INGEN tvivl om hvem der har skabt dette had. Det er DANSK FOLKEPARTI der har sønderbombet Danmarks anseelse tilbage til stenalderen. Det er DANSK FOLKEPARTI der med sine umenneskelige holdninger, vederstyggelige meningstilkendegivelser er med til at smadre Danmarks fremtid. Det er DANSK FOLKEPARTI der år efter år sørger for at sårene ikke heles og at flere og flere danskere skammer sig over at være danskere.

Godmorgen Lager

Nu kan et parti alene ikke skabe en sådan stemning. Hvis der ikke er opbakning i et samfund, så vil der heller ikke kunne udvikles en sådan politik.

Og det gør jo kun at et sådan parti er et symptom på de problemer som, et samfund har. Og tager man andre lande, der er meget mere åben for invandre debatten, hvor den i Danmark generalt er præget af berøringsangst, og fordomme. Og det fra begge sider. Og når man ikke laver en åben debat, hvor man kan tale fagligt omkring det, så vil det udvikle sig til had. Og gøre at folk uforsvarligt kommer i kasser, hvor man kun kan være for eller imod, og ikke være et menneske, hvor man er bekymret.

Lagersalg123 - JEN:

Jeg vil faktisk postulere, at hvis man ikke havde været så fremmedfjendsk, så kunne der være plads til 5 millioner flere mennesker i dette land, som kunne løfte opgaverne i virksomheder som lagde deres produktion i udkants Danmark. Jeg er med på at det ikke ville være muligt at brødføde dem via kontanthjælp, men det ville heller ikke være nødvendigt, da det kun koster en brøkdel at leve i udkants Danmark i forhold til Hovedstaden.

Nu er problemet at flere og flere virksomheder, desværre lukker deres produktions faciliteter i DK, og det ikke fordi at de mangler kvalifiseret arbejdskraft, men udelukkende på grund af at det er blevet for dyrt at producere.

Ligeså så vælger mange virksomheder at ligge nogle afdelinger eller hele virksomheder tæt op af universiteterne, sådan at det  er nemmere at kunne tiltrække de folk derfra. Og evt også få de fordele der ved at have et samarbejde med de læreanstalter. Og det i sig selv giver nogle problemer.

Hvorfor at det typisk vil være virksomheder der ikke er så afhængig af en direkte viden, som der evt vil kunne opbære at være i udkants DK, som fx et firma som mit. Men problematikken, ligger i at jeg så skal invisterer uforholdsvis meget mere i marketing, samt at jeg hurtigt vil blive overset. Specielt når man tænker på at jeg tit er med i udviklingen(tryk af prototyper), der skal laves hurtigt og leveres dag til dag. Med meget hemlighedsholdse. Ligeså så vil jeg skulle sætte mit prisniveau endnu længere ned, da der skal afholdes mere til fragt frem og tilbage. Og tager man og trykker for iværksættere der lige skal have lavet 10 tryk til en 5 kr stykker, så vil der hurtigt komme en fragt pris på 2x 100 kr i fragt, og så er det ligepludselig ikke billigt mere.

Mange invandre søger netop sammen for at have folk omkring sig som man kan identificere sig med, og det gør danskere i udlandet jo også. Og det gør så også at der er lettere at der opstår myter. Ligeså, så er de kulturalle forskelle der jo stadig. Og en meget stor forskellighed i tilgang til tingene.

Ligeså, så er problemet reelt ikke at de danske virksomheder mangler kvalificeret arbejdskraft. Og har aldrig gjort det. Det de mangler er at der er et større udbud, sådan at de kan få en vare billigere. Men der er desværre blevet en tendens til at man konstant skal råbe højt om at vi mangler det og det, og i samme åndedræt stopper vi flere og flere i universiteterne, for at uddanne dem til arbejdsløshed.

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 08:00

lokaldistribution:

Hmmm

Hovedbeklædning har altid været et kendetegn på en sygeplejerske, det er ikke så mange år siden, at det var et krav at have hovedbeklædning på som sygeplejerske, så mon ikke de gamle i DK allerede er forvent med denne type?

Læger og syplejerske har hovedbeklædning på når de er på OP.

I Italien er det ikke usædvanlig at møde en sygeplejerske i blå heldragt, bare en oplysning til en evt. DF'er som ønskede lidt ferie sydpå.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:18

Idiotisk indlæg, som intet absolut intet har med amino.dk at gøre.

Burde ligge på en politisk hjemmeside som sf.dk

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 08:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas Sindberg:

Lagersalg123 - JEN:

Hvordan kan det være du frygter religionen? Den har da intet udestående med dig eller andre religioner.

Dertil har jeg over en 6 måneders periode boet på Filippinerne ned til øen Mindanao, som er stærkt muslimsk, hvor der hvert år bliver bortført og dræbt turister, af det Muslimske (undertrykte) mindretal. Jeg havde der ansvaret for unge vestlige, og måtte have væbnede vagter for at være nogenlunde sikker på at vi kunne beskytte os.

Så jo, jeg har oplevet Islam som havende et udestående med mig og min hvide hud.

Dont be Naive.

Nej Øen Mindanao er ikke stærkt muslimsk, det er kun folk som aldrig har været der, som får den Idé. Dog er der en stor gruppe muslimer i den sydvestlige del af Mindanao ( Zamboanga og ud mod øerne Jolo, samt ned mod Davao del sure).

At du har bevæbnet vagter med, om det så er på Negros, Bohol, Cebu, Manila skyldes jo ikke, at du vil beskytte dig mod muslimer vel. Chancen for at bliver overfaldet af en muslim er utrolig lille, så efter dit udsagn her, siger du faktisk at katolikker er farlige.

Er en Katolik farlig da????

I Filippinerne er der mere vold mellem politiske fraktioner end der er mellem muslimer mod katolikker.

Side 6 ud af 7 (63 indlæg)