Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Penge pr. visit på nettet?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du mener at dem med poker affliates er de sider med mange visits dagligt, og derved større chancer for klik og større chancer for penge? Via 2øre per click og tjene ca. 500k.

Ved godt det bare er "ET" eksempel ud af mange, men så mange affliates kan du heller ik have til stede jo :DD

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:31

Nu var poker lige en af de ting som giver meget. Men ingen tjener på visninger 500k fra poker affliates :)   men de giver også fra leads. Som så mange andre ting også.

Poker var bare lige en af de ting jeg ved giver meget, da jeg selv har benyttet mig af dem.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 19:09

joppiano:

Ja har du ret i.

Men tror ikk du kan tjene SÅ meget på affliates.

Han snakkede mange tusinde kr / måned :o Et site fortalte han om 500.000 (aprox)

Hmm...

Det kan du sagtens - hvis du er dygtig nok. Da jeg selv arbejdede mere med den slags var jeg oppe på 2-300.000 kr. pr. måned og det var med nogle få timers arbejde om måneden. Flere af mine gode venner i bl.a. USA tjente op til 10 gange det beløb!

Men det kræver som sagt en hel masse viden - og skal du tjene rigtig meget skal du også være villig til at løbe nogle store risici.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:23

Mange hjemmesider sælger deres bannerpladser, hvor de bliver afregnet pr. visning.

Lad os sige de har et topbanner til CPM 400

2 bannere i højre side a CPM 200

1 banner midt på siden til CPM 100

og 1 banner i bunden til CPM 100

Hvis de får solgt alle pladser, så tjener de 1,- kr. pr. sidevisning. Lad os sige at hver bruger genererer 5 visninger i gennemsnit, det giver 5,- kr. pr. besøgende.

10.000 daglige besøgende = 50.000,- kr.

x30 = 1.500.000,- pr. måned.

500.000 til løn, 500.000 til markedsføring og 500.000 i overskud.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Skrevet kl. 19:38

Okay, og når du skriver CPM - hva betyder det?

Så det vil måske sige at de sidder "han" talte om har intet fået fra staten/forening, men ren og sker affliates ? Eller andet ord "salg af bannerplads"

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:56

CPM = Cost Per Mille

eller oversat - prisen for 1.000 visninger.

CPM 200 = 20 øre pr. bannervisning

Tallene i mit eksempel er meget høje, men der findes hjemmesider (også danske), som får solgt deres bannerpladser til de priser.

Og nej, jeg håber og tror ikke at der er private hjemmesider, som modtager statsstøtte.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:01

Enig med DeMib. Det lyder lidt som om mange af dem der taler om poker affiliate ikke helt er inde i branchen. Er man dygtig til sin markedsføring og sit SEO, kan man gå hen at tjene millioner om måneden på poker affiliate.

Men som skrevet i den anden tråd trådstarter oprettede, så er det jo desværre ikke noget vi som danskere har nemt ved at starte, da det stadig er ulovligt at drive i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Skrevet kl. 20:04

Okay.

Jeg tænker heller ikke private, men firmaer selvfølgelig.

-

Okay, lyder jo helt ekstremt. At det er muligt at tjene millioner inden for den slags af affliate. :o

Fra Århus
Tilmeldt 8. Oct 06
Indlæg ialt: 238
Fra  microparts NAP - Nordic AutoParts ApS Skrevet kl. 13:08

Hej Mikkel,

Er det stadig muligt, at tjene pæne summer på den slags via nettet eller er markedet for stort og uigennemskueligt i dag? Hvad er grunden til, at du ikke længere arbejder med det, når du har kunne opretholde 200-300tkr månedlig med få timers arbejde, da det gik bedst? Jeg ved du er kompetent, så derfor jeg spørger netop dig.

Det skal siges, at jeg intet ved omkring affliates markedsføring og den slags. Men hvis man har lidt gemt på kistebunden og gerne vil ofre lidt penge på at får opbygget et seriøst indtjenings-sitet med alt hvad dette indebærer, hvem skal man have fat i? Personligt synes jeg området er spændende og vil derfor gerne gøre mig nogle erfagringer på "hobbybasis" med dette.

Håber du kan give lidt feedback.

v.h.

John 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JSLarsen:

Er det stadig muligt, at tjene pæne summer på den slags via nettet eller er markedet for stort og uigennemskueligt i dag? Hvad er grunden til, at du ikke længere arbejder med det, når du har kunne opretholde 200-300tkr månedlig med få timers arbejde, da det gik bedst? Jeg ved du er kompetent, så derfor jeg spørger netop dig.

1) Ja, det er bestemt stadig muligt. Mulighederne er på mange måder større i dag end for bare 4-5 år siden.

2) Det er en ekstrem ustabil indtjening du får, med mindre du satser meget bredt. De 2-300k jeg lavede var på et single-trådet system og det kunne jeg ikke basere en forretning på. Skulle jeg have fortsat den vej skule jeg have udbygget med mange flere uafhængige kanaler.

Hvis du har lyst til at kaste dig ud i det så er det bare at gå igang. Lav nogle sites, generer noget trafik og optimer dine kampagner :)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)