Man tænker måske ikke over det i hverdagen, men DK og de mennesker der bor der har tilsyneladende så ondt i røven at selv andre lande bemærker det.
Ligegyldigt hvad du foretager dig, så bliver du overvåget som levede du i det gamle DDR. Enten er det myndighederne eller så er det din nabo der vil gøre livet surt for dig og det bliver værre for hver dag hvis ikke der bliver gjort noget.
Det er på tide med et opgør imod stikkeriet og et yderst ubehageligt overvågningssamfund.
Læste lige artiklen og det er godt nok en omgang ikke underbygget sludder.
Den primære fejl i artiklen er at man at folk kan angive hinanden, og så at de gør det. Og det er som bekendt to helt forskellige ting.
Hvis Danmark skal være en stikkerstat, så forudsatter det at der er en masse der bliver angivet. Og det melder artiklen ikke noget om, plus det er dumt at være imod razzia af biler med henblik på afgiftscheck. Det er jo ikke alderledes end en sprit-razzia, er det også et angreb imod den personlige frihed?
Det eneste man kan blive forarget over ved artiklen er den utroligt dårlige journalistik! udvist oprindeligt fra Tysk-side og derefter Tv2.
Læste lige artiklen og det er godt nok en omgang ikke underbygget sludder.
Den primære fejl i artiklen er at man at folk kan angive hinanden, og så at de gør det. Og det er som bekendt to helt forskellige ting.
Hvis Danmark skal være en stikkerstat, så forudsatter det at der er en masse der bliver angivet. Og det melder artiklen ikke noget om, plus det er dumt at være imod razzia af biler med henblik på afgiftscheck. Det er jo ikke alderledes end en sprit-razzia, er det også et angreb imod den personlige frihed?
Det eneste man kan blive forarget over ved artiklen er den utroligt dårlige journalistik! udvist oprindeligt fra Tysk-side og derefter Tv2.
Det er lige præcis den holdning der er skyld i den triste udvikling. - En ligegyldighed og autoritetstro holdning der er let at påvirke. Folk der er lette at skræmme er lette ofre for politikerne. Problemet er beskrevet rigtig godt her
Så du er løbet tør for argumenter og kan ikke sætte en finger på min argumentation, så defor kritiserer du min holdning.
Det må du da kunne gøre bedre!
Jeg kan kun sige det samme til dig.! du kan ikke kalde dine udtalelser for argumentation bare fordi du ikke vælger at tro på alle andre der ved hvad de taler om. Yderst tynd udmelding du er kommet med her.
Hvordan så du så gerne systemet strikket sammen Pjedsted :-)
Der er ingen der har interesse i at leve i et overvågningssamfund som vi er på vej ud i. Desværre tænker folk ikke over konsekvenserne og ikke engang erfaringer fra lande hvor man har levet i sådant et samfund vil de skræmte danskere høre på. Politikkerne lever af skræmte folk der ikke er i stand til at overskue konsekvenserne.
Næ, det kan du ikke for jeg har forholdt mig konkret til artiklen og dit indlæg. Jeg har et primært kritikpunkt, som du ikke har forholdt dig til!
Nemlig at der ikke er skyggen af belæg i artikel, for at hævde at Danmark er blevet en stikkerstat.
Nu er det så din opgave, at skrive hvad jeg har overset eller indrømme at du tog fejl ?
Nej du har jo ikke forholdt dig til artiklen og udsendelsen. Alt hvad der står i artiklen er sandt. - Det er jo almen viden at det sker. Problemet er bare folk ikke kan se konsekvenserne i udviklingen. Det er små skridt der langsomt bliver til noget meget ubehageligt.
Der er udelukkende belæg for at kalde DK en stikkerstat. Du vil bare ikke se det fordi du er skræmt er mit gæt.
Når for søren! Jeg troede ellers jeg påpegede at artiklen ikke indeholdt et eneste konkret bevis for at Danmark var blevet til en stikkerstat. Det vil jeg nu nok mene er at forhold sig til artiklen.
Hvis nu jeg var forkert på den! Så burde det være nemt for dig, at påpege det fakta som viser, at Danmark er blevet en stikkerstat.