Planen er at det skal være gratis at stå i webshop databasen indtil Magasinet ShopNyt kommer på gaden. Det sker i starten af det nye år.
Når magasinet bliver udsendt (planlagt til 6 gange årligt) vil besøgstallet stige voldsomt, og jeg vil vurdere om det skal koste lidt at stå i databasen.
Forvirringen skyldes altså udelukkende at jeg ikke vil love at det bliver ved med at være gratis.
Foreløbig er det dog sikkert at gratis-perioden mindst varer indtil februar 2011, så det er jo bare med at udnytte det.
Ha' en fortsat god dag, og held og lykke med julesalget.
Er det ikke misvisende at skrive at i er Danmarks største webshop database? Jeg er da ret sikker på at blandt andet TrustPilot overgår jer i mængden af webshops :-)
www.ShopNyt.dk er nu Danmarks største webshop database. Mangler din webshop?
Synes det er ærgeligt du skriver Danmarks største webshop database når det ikke er rigtigt. Hvis det var rigtigt, så ville hjemmesiden også have mere end en PageRank 0. Det giver minimum værdi, hvis ikke ingen, at have links derfra (SEO mæssigt). Det er langt fra sikkert at der når at komme en acceptabel PR (3-4) inden april 2011 hvor det ikke er gratis længere..