www.ShopNyt.dk er nu Danmarks største webshop database. Mangler din webshop?
Du kan se alle de webshops som allerede er optaget ved at KLIKKE HER
For at komme i ShopNyt’s webshop database GRATIS skal du blot gøre sådan:
Skriv en tekst om din webshop
Send en email med teksten + din shops data til kr@ShopNyt.dk
Vedhæft et billede, gerne f.eks. 300x250 (IKKE banner på 468x60)
Så sørger jeg for at oprette din shop på ShopNyt. Har du ikke et passende billede kan jeg evt. sakse et fra din webshop.
Det er helt gratis, men får du lyst til at gøre noget til gengæld, så bliv facebook-fan: http://www.facebook.com/ShopNyt
Held og lykke med salget.
Mvh.
Kurt, ShopNyt
Hej alle.
Så er der endnu flere kategorier, og helt sikkert én som passer til din webshop. Der er også ændret på mange andre ting på ShopNyt, så tag et kig her: www.ShopNyt.dk
Tænker lidt,- der er en tæller for antal visninger af en webshops præsentation. Men der er ingen tracking af antallet af klik på til det enkelte site.
Ville det ikke være en god idé at få med. Hvis ikke for den besøgende, så for shoppen og for dig. Ellers arbejder du lidt i blnde, i forhold til værdien af at have en annonce. Det er jo ikke et spørgsmål om visninger, men konverteringer.
Noget andet. Hvordan er planerne for at tage penge for optagelse, af de shops som allerede er med? Bliver det til noget, eller forbliver det gratis?
Tænker lidt,- der er en tæller for antal visninger af en webshops præsentation. Men der er ingen tracking af antallet af klik på til det enkelte site.
Ville det ikke være en god idé at få med. Hvis ikke for den besøgende, så for shoppen og for dig. Ellers arbejder du lidt i blnde, i forhold til værdien af at have en annonce. Det er jo ikke et spørgsmål om visninger, men konverteringer.
Noget andet. Hvordan er planerne for at tage penge for optagelse, af de shops som allerede er med? Bliver det til noget, eller forbliver det gratis?
Hej Keld.
Tak for de pæne ord om ShopNyt.
En tæller for antal klik på links til shops er på trapperne, men jeg har endnu ikke fået den til at virke korrekt.
Vedr. betaling så er det foreløbig GRATIS indtil april måned, hvorefter jeg vurderer igen. De shops som ligger der lige nu vil blive kontaktet i god tid inden evt. betaling kommer på tale, så de har tid til at vurdere effekten af at ligge på ShopNyt.
Vi leverer en videoløsning til webshops, hvor deres produkter roterer medens de bliver filmet.
Hvordan kunne denne service passe ind på din side?
Udgangspunktet er, at webshoppens kunder vil føle sig mere sikre på, at produktet er rigtigt for dem når de ser produktet ordentligt fra alle vinkler og zoomet ind - end ved at se et billede.