Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks Liberale Parti...

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:
Det er i mine øjne lidt et problem, at indvandre-problematikken har mindst ligeså meget mind-share hos den almindelig befolkning, som den økonomiske situation!

Det kaldes demokrati. Og det ER et stort emne for en stor del af befolkningen. Surt - men sandt.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:20

Thomas Rosenstand:

Nikolaj Bomann:
Men til jer som er blevet partiløse, prøv at giv De radikale 2 min. og læs deres partiprogram, I vil muligvis finde det meget interessant :-)

Uden at være for fræk: Det eneste interessante ved De Radikale, jeg kan finde, er en dyb undren over, at de stadig er over spærregrænsen. Sorry :-)

Kan du uddybe lidt? De Radikale er et interessant midterparti, der mener at vi ikke bør øge skatterne som det meste af venstrefløjen vil, samtidig med at de går ind for en retfærdig (i følge mine øjne) integrationspolitik.

De vil have mindre beskatning på arbejdskraft, og mere på forurening og usunde ting.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 22:23

Thomas Rosenstand:

Problemet er nok ikke så sort/hvidt desværre. Det viser sig jo, at problemerne mellem de nye beboere i et samfund og det gamle er de samme overalt i Europa - uanset hvor åbent eller ej det enkelte samfund har været tidligere. Frankrig f.eks - der er det gået helt galt. Og i England går det skidt også.

Der ER dybe kulturelle forskelle og fejl på begge sider af den kløft - uanset om det er fedt at indse det eller ej. Og intolerancen er i høj grad på begge sider - ligesom racismen er det.

Jeg har ikke løsningen - på ingen måde.

Meget enig. At have to meget forskellige kulturer tæt op af hinanden giver ofte problemer.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:23

Jeg er for gammel til at hoppe på den - stemmeret i snart 30 år har lært mig, hvad De Radikale er og står for. Og der er langt fra det valgprogram til realpolitik på Christiansborg, når det gælder det parti. Det er omtrent så meget, jeg har tid til at uddybe det her og nu.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:31

Lundsby:

Hvis man vil forstå DF, så tror jeg meget af strategien går på at kernevælgerne og Pia selv, ikke er her længere når lortet for alvor rammer ventilatoren! Det tager alligevel noget tid, at fucke et ellers velfungerende land up!

og jeg under mig over alle, der har travlt med give DF skylden for alt, Danmark er et forkælet land der har levet i overforbrugets tegn, nu betaler vi for prisen.

( og nej, jeg er konservativ, jeg støtter ikke DF)

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 22:40

Det der bekymrer mig mest, er at jeg faktisk ikke kan se alternativet rent politisk til løsningen af de opgaver som vi kommer til at skulle løse de næste 2-3 år, hvad enten vi vil det eller ej.

Der er opstået en form for "politik" på Christiansborg, hvor spin, aviser og meningsmålinger er pejlemærkerne, - ikke de politiske visioner. Jeg skammer mig over at sige det, men man savner jo næsten en Mogens Glistrup, en Erhard Jakobsen eller en Uffe Ellemann i en opdateret udgave. De kunne skille vandene, istedet for det plumrede vand vi har i dag.

Det er faktisk det dårligst tænkelige tidspunkt dette valg skal være på, for jeg tror på ingen måde at situationen ændres politisk, det er blot bogstavskombinationen der ændres, og mon ikke sporene fra den dårlige taburetlim hos LA skræmmer så meget at de sætter sig til bords som pseudo-DF´ere i en S-SF regering.

Michael

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 22:44

Michael Dyrebil:

Der er opstået en form for "politik" på Christiansborg, hvor spin, aviser og meningsmålinger er pejlemærkerne, - ikke de politiske visioner. Jeg skammer mig over at sige det, men man savner jo næsten en Mogens Glistrup, en Erhard Jakobsen eller en Uffe Ellemann i en opdateret udgave.

Og så trænger vi til at vælgerne tager ansvaret og ikke blot stemmer som de plejer, eller efter hvem der nu lover mest velfærd, det kunne være forfriskende, hvis en større del af befolkningen så ud over deres egen næse

Tilmeldt 19. Apr 06
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:46

Henrik Nielsen:

og jeg under mig over alle, der har travlt med give DF skylden for alt, Danmark er et forkælet land der har levet i overforbrugets tegn, nu betaler vi for prisen.

( og nej, jeg er konservativ, jeg støtter ikke DF)

Det er faktisk sandt, Henrik. Det er lige så åndsforladt som at give alle indvandrere skylden for alt. Og lige forkert. Jeg tror, der er gået lidt pop i det faktisk.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:56

Nuppet fra BT.dk

Hvad synes du om, at Danmark nu har de strammeste regler for familiesammenføring i Europa?
72% - Det er der brug for
28% - Det er umenneskeligt
19804 stemmer

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 22:59

Thomas Rosenstand:

Jeg er for gammel til at hoppe på den - stemmeret i snart 30 år har lært mig, hvad De Radikale er og står for. Og der er langt fra det valgprogram til realpolitik på Christiansborg, når det gælder det parti. Det er omtrent så meget, jeg har tid til at uddybe det her og nu.

Mener du da at Venstre leverer realpolitik? Synes det er forkert ikke at give hver parti en chance om man så er enig med den eller ej, men det er blot min holdning :-)

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)