Jeg ville have kigget på din overskrift, og så have brugt ordet ÆRLIGT i den rette form... Men det her er jo som mange andre MLM selskaber. Man skaber en hype, og snik snakker, men forsøger at undlade de vigtige informationer... Og spørger folk ind til dem, så er de nogle jantelovs fjolser ligesom mig... Im out! |
SkjultReklame.dk:Som jeg umiddelbart læser dit indlæg, mener du at jeg ikke er ærlig, fordi jeg prøver at skabe finansiering til mine egne projekter - eller hvad?
Nej det mener jeg absolut ik!!!
Du har ik før idag nævnt, at det er dine film, som pengene reelt skal finansiere! Du skriver STØT DANSK FILM. Men det hele handler om egen finansiering... Og så er dansk film vel lige gyldigt, og bare snik snak.
Samtidig skriver du, at det er DET ÆRLIGSTE MLM PROGRAM, men undlader alligevel at nævne din inhabilitet.
Men jeg forstår bedre og bedre, hvorfor du blev agressiv overfor mine indlæg, når jeg spurgte dybere ind til det hele. Men fair nok, sådan er det altid, så MLM as usual...
Men dit projekt/firma og dine valg... Jeg forsøgte at være konstruktiv, men fik jantelovskortet...
Bliv gratis medlem