Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ærligste danske MLM-program nogensinde!

Side 2 ud af 12 (112 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 11:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmi

Tak for dit indlæg, og de rosende ord. Hvis du har ideer til hvordan vi gør "det hele" mindre utydeligt, modtages disse med kyshånd.

Jeg må lige korrigere dig med hensyn til betalingen - det er ikke kr. 60 pr. måned - men kr. 60 een gang for alle (hvilket jeg mener vi tydeligt gør opmærksom på i de enkelte støttepuljer).

Når jeg skriver "Det værste der kan ske, er at du JÆVNLIGT bruger kr. 60 på at støtte dansk film" menes der i de forskellige støttepuljer - der bliver jo oprette en støttepulje for hvert filmprojekt - vil dertil lige gøre reklame for, at vi netop har indgået aftaler om to nye filmprojekter, der vil blive offentliggjort indenfor de næste par uger - følg med her og på twitter.

Hele ideen med MLM er netop, at du kan tjene penge på at støtte dansk filmproduktion - se det fra denne vinkel:

1. Hvor sjovt er det lige at støtte dansk film, med alle de støtteordninger der ellers findes?

2. Hvor sjovt er det lige at tjene penge på at støtte dansk film?

Rent faktisk blev vi advaret om at lægge en "Til Salg"-side, af eksperterne samstemmende - så vi vil tage det op til fornyet overvejelse - og sletter den nok.

Endnu engang tak for de rosende ord - har du ideer til mere gennemtænkt og professionelt - skal du endelig ikke holde dig tilbage.

Hilsen

Pierre

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 12:28 | Låst

Nu har jeg siddet og læst det hele igennem og syntes ikke jeg kan gennemskue helt hvad det er jeg virkelig kan tjene penge på. Jo jo jeg kan godt se de led og kan også se det er en engangs betaling på 60,-

Men når vi nu er så ærlige, bruger I så ikke bare støtten til midlet for at nå målet?? For som jeg ser det, så får filmstøtten under 50% af det jeg indbetaler og de 100.000 personer jeg så skaffer. Så er det jo en MEGET lille del, som går til støtten. Eller er jeg helt lost?

Hvis det var mit koncept, så ville jeg gøre siden MEGET mere overskuelig og ja få den væk med salg, for hvorfor sælge den hvis dette er SÅ genialt?

Jeg tror at I skal lave en rigtig god landingside, som folk kommer ind på som indholder nogle rigtig gode salgsargumenter for jeres koncept og det I kan. Så tror jeg, at hvis folk skal kunne tage dette seriøst, for I gør det jo meget klart at I vil hjælpe og vil gerne sende det signal, men når man så ser at under 50% reel går til det I slår op på, så bakker mange og især de rigtige dygtige folk ;-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 12:47 | Låst

Hej Jimmi

Tak for dit nye indlæg - for at du kan få det hele med, må du tilmelde dig en af vores støtteordninger - det er GRATIS og vil ALTID være det, medmindre du vælger at smide kr. 60 efter det - og så kan du til enhver tid slette din konto.

foreslår du tilmelder dig vores Talentpulje - http://talent.pengetilfilm.com

Jeg vil svare på resten af dit indlæg snart - og er absolut ikke enig i dine beregninger med de 50%, men mere om det snart - tjek lige medlemsrummet ud.

Hilsen

Pierre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 14:13 | Låst

Hej igen Jimmi

"Nu har jeg siddet og læst det hele igennem og syntes ikke jeg kan gennemskue helt hvad det er jeg virkelig kan tjene penge på. Jo jo jeg kan godt se de led og kan også se det er en engangs betaling på 60,-"

Det er netop leddene ned, du tjener dine penge på i vores program - "fortæl" dine forbindelser om programmet og få dem til at tilmelde sig gennem dit eget unikke link til støttepuljen.

"Men når vi nu er så ærlige, bruger I så ikke bare støtten til midlet for at nå målet??"

Både ja og nej - Målet er at skabe finansiering til et givent filmprojekt. Midlet er produktplacering OG filmstøtte - så filmen ikke opleves af publikum som et reklamebombardement.

"For som jeg ser det, så får filmstøtten under 50% af det jeg indbetaler og de 100.000 personer jeg så skaffer. Så er det jo en MEGET lille del, som går til støtten. Eller er jeg helt lost?"

For at give et retvisende billede af midlernes fordeling, starter vi bagfra: Momsen snupper kr. 12 svarende til 25% og SkjultReklame.dk tager 20% svarende til kr. 8 - men det skal jo ses i lyset af den markedsføringsindsats og administration SkjultReklame.dk har udgifter til - så vi syntes på ingen måde at 20% er ublu.

Nu skulle man så mene, at der er 55% tilbage til fordeling filmprojektet og provisionen imellem. Men det rette billede er kr. 25 til filmprojektet og kr. 15 sammenlagt til provision. Hvilket giver en procentsats på 62,5% til filmprojektet - da vi ikke kan medregne moms og administrationsgebyr.

"Hvis det var mit koncept, så ville jeg gøre siden MEGET mere overskuelig"

Nu ligger det sådan med vores koncept, at vi henvender os til filmproducenter, virksomheder og publikum - og ja, vi har gjort os mange overvejelser. Igen, har du ideer til bedre overskuelighed, er de mere end velkomne!

"og ja få den væk med salg, for hvorfor sælge den hvis dette er SÅ genialt?"

Har haft dén oppe at vende internt og det ER besluttet, at KSL Consult går andre veje for at sælge sig ud af projektet - "Til Salg"-siden er væk imorgen!

"Jeg tror at I skal lave en rigtig god landingside, som folk kommer ind på som indholder nogle rigtig gode salgsargumenter for jeres koncept og det I kan."

Det er netop hvad vi har forsøgt, med pengetilfilm.com-siderne - Igen, har du gode ideer - så hit med dem :o)

"Så tror jeg, at hvis folk skal kunne tage dette seriøst, for I gør det jo meget klart at I vil hjælpe og vil gerne sende det signal, men når man så ser at under 50% reel går til det I slår op på, så bakker mange og især de rigtige dygtige folk ;-)"

Det sidste vi ønsker, er selvfølgelig at "de rigtigt dygtige folk" bakker ud - mener du der er mere/andet vi kan gøre bedre - ja, behøver jeg at gentage...

Hilsen

Pierre

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har ik læst dit site eller konceptet igennem, så derfor ingen kommentar til det. Men der var en grund til, at jeg ik gad gå videre...

Skjultreklame + MLM = finder andet og bruge min tid på...

Prøv lige at tænke lidt over de signaler, som dit brugernavn sender... Det kan godt være, at det ik er dårligt ment, men det er bare et virkelig uheldigt valg...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 14:59 | Låst

Fashion-Seller:

Har ik læst dit site eller konceptet igennem, så derfor ingen kommentar til det. Men der var en grund til, at jeg ik gad gå videre...

Skjultreklame + MLM = finder andet og bruge min tid på...

Prøv lige at tænke lidt over de signaler, som dit brugernavn sender... Det kan godt være, at det ik er dårligt ment, men det er bare et virkelig uheldigt valg...

Uden at følgende skal virke personligt - jeg kender dig ikke og har ikke sat mig ind i, hvad du står for.

SkjultReklame.dk-navnet er et MEGET bevidst valg - MLM-strategien for vores filmstøtte, lige så bevidst.

Vi er, et eller andet sted, oppe mod Janteloven - og du blir' nok hvor du er! - at du ikke "gad" at gå videre siger jo alt...

Hilsen

Pierre

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:26 | Låst

SkjultReklame.dk:

Uden at følgende skal virke personligt - jeg kender dig ikke og har ikke sat mig ind i, hvad du står for.

SkjultReklame.dk-navnet er et MEGET bevidst valg - MLM-strategien for vores filmstøtte, lige så bevidst.

Vi er, et eller andet sted, oppe mod Janteloven - og du blir' nok hvor du er! - at du ikke "gad" at gå videre siger jo alt...

Du aner ik hvor jeg står, eller hva jeg mener...

Men den største forretnings fejl, som man kan lave i denne verden, det er ik at lytte til sine kunder... Så kan noget være et bevidst eller ubevidst valg eller what ever, men hva hjælper det, hvis du skyder forbi din målgruppe?

Synes det er imponerende så afvisende du er overfor alle indløg i denne debat. Men det må du om, det er dit projekt, og vi andre er bare potentielle kunder, som er skræmt væk, fordi vi misforstår budskabet, eller fatter nada af konceptet...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:34 | Låst

Tror du skal finde et andet domæne for jeg tror de fleste af hopper når de høre ordet SkjultReklame.dk ordet så gider ikke rigtigt læse resten for oveni er det i MLM og derved er det ekstra op ad bakke for dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 16:24 | Låst

Hej ... (Fashion-Seller)

Nej, jeg aner ikke hvor du står - men kan da læse mellem linierne hvad du mener... (og den vej rundt, måske også hvor du står).

Du har da helt ret i det med, at lytte til sine kunder...

SkjultReklame.dk ER et provokerende navn - hvilket skal holdes op mod den netop vedtaget medielov for 2011-2014.

MLM ER den eneste måde vi kan skabe filmstøtte, til film der ellers ikke bliver til noget. Medmindre de bruges som reklamesøjler.

Efter mere end 20 år som opfinder/iværksætter er jeg sq lidt træt af indlæg som dit forrige - måske overreagerede jeg - måske ikke!

Så svar mig lige på - hvordan skyder vi forbi vores målgruppe? Hvem er vores målgruppe?

Jeg tror på det bedste i folk, indtil det modsatte er bevist - og har da en ide om, at du svarer på vores indlæg for at hjælpe. At du mener jeg er afvisende i forhold til andre indlæg og dem der fatter "nada" af konceptet - kan jeg slet ikke forholde mig til - men det er måske fordi du ikke "gad" læse hele tråden.

Kom med noget konstruktivt, jeg kan forholde mig til...

Med venlig hilsen

Pierre Bennorth

NB. Hvorfor vil du ikke lægge navn til dine indlæg???

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Nov 10
Skrevet kl. 16:32 | Låst

Hej Mikael Christiansen

Næ Nej, vi skal ikke finde et andet domæne-navn, SkjultReklame.dk er netop den provokerende del af vores markedsføring - der på sigt rykker!

At det er op ad bakke lige nu, må vi leve med - og gør os vel også bare det mere stærkerer...

Tak for dit indlæg.

Hilsen

Pierre

Side 2 ud af 12 (112 indlæg)