Jeg er på jagt efter de dygtigste i Danmark til at søgeoptimere, men "hvem" det er ved jeg ikke. At spørgsmålet er svært at svare på da "bedste" er lidt ukonkret gør det jo hellere ikke nemmere. Mit spørgsmål er hvordan I ville lede. Hvis jeg søger på Google.dk efter "søgeoptimering" så kommer der naturligvis nogle emner frem, men er det de bedste (eller bare et godt bud)? Lad mig endelig høre alle jeres input. Tak. |
Hvem er danmarks bedste søreoptimeringsfirma?
Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum
|
Henrik Jonsson
Salg og Marketing konsulent
- Udvid til Norge 4.8 Mil potentielle kunder
Vi viser vejen.
contact@hjtranslation.com
|
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
|
Fordi i min bog er det ikke altid dem der råber højest, der er de bedste. Min erfaring er, at mange af dem der partout vil tilbyde dig søgemaskineoptimering så snart du bare tænker på at åbne din browser også er dem med en standardiseret løsning som måske i 50% af tilfældene vil løse dit behov. Derimod er Mikkel og Marcel (efter mit kendskab) mere interesseret i at levere en god løsning til dig som kunde (som vi også selv er) og tænker ikke så meget i kasser og standard-produkter. I sidste ende kan det være det som afgør succes eller fiasko. Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte mig med en PM eller en mail på kma(a)moskjaer.dk. |
Jeg forstår din pointe Kurt, men kan nok alligevel ikke lade være med at have en ide om at det er vigtigt for et SEO firma at være på side ét. Dermed (som du selv nævner) ikke sagt at man (hvis man er på side et) er den bedste, men man har i hvert fald bevist sit værd udi sin branches kunst. Det må endelig ikke opfattes som kritik af dem der ikke er på side et, men for mig virker det bare logisk. Omkring concept-i.dk hvad kender folk så til dem? |
Omvendt vil jeg da også mene at dem på side 1 i så svær en branche, må have fat i nogle af de rigtige ting. De kan da i hvert fald skabe resultater. |
www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.
Uden at rode mig ud i den helt store black-hat, grey-hat og white-hat diskussion omkring SEO, så skal man blot have for øje at visse SEO-teknikker er mere risikable end andre. Uden at kende Concept-i, så bør du ihvertfald sikre dig at du bliver orienteret om eventuelle risici med de fremgangsmåder der bliver benyttet og at det i sidste ende er dig som kunde der træffer beslutningen på baggrund af en risikovurdering. |