Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karma Stafetten er hermed givet op.

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

BruunMedia:
Hvornår er det logo aktuelt

Hvornår det bliver uploadet ?

Jeg har forresten også skrevet rosende indlæg om alle andre der har hjulpet mig herinde. Jeg ved det godt.. I MUST be the devil :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 16:51

BruunMedia:
:D Hvornår er det logo aktuelt :D?

Det er udviklet og klar til at blive sendt til Jimi i aften ....

Hvornår Jimi vil bruge det er op til ham ;)

/allan

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 16:55

Siden den skal op på er kun halvfærdig, så for at yde logoet respekt vil jeg ikke vise den frem her endnu.

Men som tidligere sagt er det en side jeg lige er begyndt at arbejde lidt videre på, og derfor netop stod og skulle et bruge et logo, så om en uge eller 2. Så skal jeg nok skamrose Allan igen.

Og Kim fra KTJ Media som har hjulpet mig med SEO , får nok også ros. Og en masse andre der har været gode ved mig får OGSÅ ros.

Jeg skal nok advare jer på forhånd, så i ikke kommer til at læse om det. Men det er på eget ansvar hvis i gør

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 16:59

Jimi Hove:
Og Kim fra KTJ Media som har hjulpet mig med SEO , får nok også ros. Og en masse andre der har været gode ved mig får OGSÅ ros.

Prøver du lige at rose en for at score karma point som DesignYOU? shame..... shame on u..

Jeg ser frem til at se logoet :D

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:05

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
[;)Big Smile]Som modydelse laver jeg malerarbejde for tilsvarende værdi.

Hej Ib

Jeg syntes det er dejligt at se dig på banen her i  denne trådWink

Hvem deler du så din karma ud til ? var den ment til Martin (123Regnskab.dk) eller har du en her på Anino du mener gør en god indstats og fortjener den ?

/allan

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:08

BruunMedia:
Prøver du lige at rose en for at score karma point

Skal jeg være HUDLØST ærlig så : JA

Hvis folk vidste hvor meget man kan opnå ved at være flink og rar, så ville de ændre på nogle ting.

Jeg har lige fået et gratis logo, en masse god omtale og Kim fra KTJ Media giver mig også lidt ekstra med i prisen. Og hvad gør jeg så ? Jeg giver ham noget ekstra med i prisen. Jeg anbefalede ham til en ven jeg der skal have løst SEO opgaver for mange mange tusinde i et firma der omsætter for mange millioner om året. Så vi får sgu allesammen noget ud af det. Folk burde næsten prøve det, det hedder vist netværk, og er vidst også noget man kan bruge Amino til

Jeg har også allerede anbefalet Allan til nogle andre businessvenner jeg har . Ikke fordi han er rar og sød, men fordi han leverer varen. Det sagde jeg også til Allan i min første mail til ham : " Tak for tilbuddet, men jeg er altså MEGET kræsen med hvad jeg vil have på mine sider, så det ikke sikkert jeg vil bruge dit logo " Men Allan nailede den sgu i  første hug

Og nej Bruun det var ikke en opsang til dig ;-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 17:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

gweb:

Før du begynder at hyle op om karma points igen vil jeg hoppe af al min kraft ud af busken og fortælle hvorfor jeg gav dig 1 stjerne (for det citerede indlæg). 

Du er plus medlem og kan se hvem der giver dig "få" stjerner. Det kommer som sådan ingen af os andre ved, og du får INTET ud af at udstille vedkommende i offentligt forum. Skriv ham en PM eller lad det sive. Du minder mig om visse (i denne tråd) unavngivne teenagere der også gang på gang tuder og hyler når de får en enkelt ubegrundet stjerne.

PS: Du fik 5 stjerner for det oprindelige indlæg, men jeg synes det er plat og barnligt at hyle offentligt om de stjerner.

Hej Gweb

Det er taget til efterretning og jeg kan godt se det du skriver giver mening ;)

/allan

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 17:31

Hej Allan

Sindsyg fed idé... og fedt at den senere kom videre til "Warren". Han har sku fortjent det Big Smile

Jeg vil selv gerne have givet et foredrag...

Nå...men jeg synes ikke idéen er begravet endnu. Jeg er sikker på, at den bliver genoplivet en anden gang.

Tak for dit initiativ Big Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

StarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStarStar

Selvbetjening!

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 18:27

DesignYOU:

Det er taget til efterretning og jeg kan godt se det du skriver giver mening ;)

Respekt. Jeg synes stadig at karma stafetten er en fremragende ide. Måske skulle ham der har stafetten starte en ny tråd og føre den videre. Den her tråd er blevet ødelagt af alt muligt andet.

Det var jeg selv en del af, beklager.

Side 4 ud af 5 (48 indlæg)