Når mennesker ikke kan opnå en bid af den lykke eller karma, andre har, sker det, at de prøver at tage en bid af den heldige i stedet ;-) Frit fra hukommelsen efter et eller andet ret kendt citat.
Stærkt initiativ, Allan!
Når det så er sagt, så vil jeg blot komme med 1 indlæg i denne tråd, og den er så skrevet til dig og ikke Allan.
Jeg er ikke jaloux på nogen der har meget karma, da jeg ikke tager karma så højtidigt, og det er ret simpelt hvorfor jeg ikke gør det.. Det er netop fordi at folk giver dårlig karma uden grund, men det er nu ikke det jeg foretager mig.
Jeg synes idéen her netop er opgivet for at få god karma - et billigt scoretrick om man vil - og heraf kommer min dårlige karma, da jeg ikke bryder mig om "attention-whores" - for at sige det groft.
Jeg giver sjældent karma ud, men jeg gør det dog når jeg føler der er grund til det, og jeg føler at han forsøger at score et par billige karmapoints - kan jeg være ligeglad? Ja.. Men som sagt er Karma ikke afgørende for hvor meget godt indhold man giver til forummet, da jeg har set op mod flere geniale indlæg fra Allan som jeg snildt kunne give 5 stjerner for.
Jeg kan ikke forstå den "frustration" der kommer over at få 1 stjerne - og slet ikke provokationerne af selvsamme.
Nu vil jeg ikke kommentere denne sag mere i denne tråd, da jeg ikke mener den skal ødelægges, men til mit forsvar - så spurgte trådstarter jo selv.
Men lur mig ikke om jeg får en del dårlige karmapoints for dette indlæg - men jeg lægger nu ikke søvnløs om natten pga. det.