Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karma Stafetten er hermed givet op.

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 01:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

DesignYOU:

Hej wi

Har du lyst til at forklare hvad det er du ikke kan lide ved denne tråd siden du har delt 3 dårlige karma stjerne ud til mig i en tråd hvor jeg forsøger at skabe god karma?

Det er desværre personer som dig der er med til at skabe denne dårlige karma på Amino ....

Men kom nu ud af busken og fortæl hvad der er så slemt ved denne tråd!

/allan

Allan, det skal din gode tråd sgu ikke ødelægges af.
Husk at det altid gør ondt på folk der ikke har overskud til andre, når nogle viser storsind.
Det er synd for "Wi" og ham må vi hjælpe en anden dag.
Men lige nu skal du fokusere på dit mission og glemme dem der ikke kan overskue andres overskud.

Det er en god ide Allan, hold fast i den!

Dbh Martin

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 03:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DesignYOU:

Hej wi

Har du lyst til at forklare hvad det er du ikke kan lide ved denne tråd siden du har delt 3 dårlige karma stjerne ud til mig i en tråd hvor jeg forsøger at skabe god karma?

Det er desværre personer som dig der er med til at skabe denne dårlige karma på Amino ....

Men kom nu ud af busken og fortæl hvad der er så slemt ved denne tråd!

/allan

Når mennesker ikke kan opnå en bid af den lykke eller karma, andre har, sker det, at de prøver at tage en bid af den heldige i stedet ;-) Frit fra hukommelsen efter et eller andet ret kendt citat.

Stærkt initiativ, Allan!

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 06:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey

Jo tak, men Michael har altså også vundet noget. Og som jeg har skrevet til Allan i en mail, så siger det mere om ham end det gør om mig at han er så venlig mod mig, og har fundet på det her koncept. Altså det siger noget positivt :-)

Jeg vidste slet ikke at jeg provokerede nogen . Det er i hvert fald slet ikke mit mål, ikke engang selv om provokation kan være godt nogen gange. Jeg prøver mig med noget humor, som Fashion siger.. har altid gernet ville være standupper, men der er LANG vej :-)

Nå, men jeg håber Michael Richard læser det her, så kan han give staffeten videre, og JO Michael du har masser at tilbyde. En skæv vinkel på noget markedsføring, det kan du tilbyde en person

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 07:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Rigtig god tråd, og super god idé.

Jeg vil da også være med til at sprede god karma. Så jeg vil tilbyde at lave bogføring i 2010-regnskab for en Amino'er, som lover at give en tilsvarende gave videre til en anden Amino.

Der sættes dog følgende rammer for gaven:
- Amino'en skal drive firma i Danmark
- gaven indeholder bogføring af bilag for 2010
- gaven indeholder maksimalt 10 gratis timer
- Amino'en skal give en tilsvarende gave videre til en anden Amino (værdi 2.500,- kr.)
- gaven gives til den Amino, som først melder sig her i tråden

Hilsen Martin
123Regnskab.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:59

Martin E. Jensen:

Rigtig god tråd, og super god idé.

Jeg vil da også være med til at sprede god karma. Så jeg vil tilbyde at lave bogføring i 2010-regnskab for en Amino'er, som lover at give en tilsvarende gave videre til en anden Amino.

Der sættes dog følgende rammer for gaven:
- Amino'en skal drive firma i Danmark
- gaven indeholder bogføring af bilag for 2010
- gaven indeholder maksimalt 10 gratis timer
- Amino'en skal give en tilsvarende gave videre til en anden Amino (værdi 2.500,- kr.)
- gaven gives til den Amino, som først melder sig her i tråden

Hilsen Martin
123Regnskab.dk

YesDen er jeg med på Martin fra 123regnskab.

Jeg skal have bogført for 2010.

[;)Big Smile]Som modydelse laver jeg malerarbejde for tilsvarende værdi.

Venlig karma hilsen

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  Lysfelt ApS Skrevet kl. 08:18

Hej Ib,

Du var hurtigst på aftrækkeren. Du får en privat besked fra mig, så vi kan få afklaret det praktiske.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Alle

Tak for alle de positive tilkendegivelser på tråden...

Dejligt at se vi alle kan netværke på en positiv måde ;)

Til Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy

Det er sgu et cool navn, vi har alle noget vi kan byde ind med, jeg kan se du er god til at skrive artikler ;)

Håber andre vil følge op som jeg kan se allerede er sket.

/allan

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:32

Dejligt at vende blikket mod Amino, også se den dejlige iværksætterstemning! 5 stjener fra mig til dig Allan, tak for en god tråd!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:53
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Thomas Rosenstand:

Når mennesker ikke kan opnå en bid af den lykke eller karma, andre har, sker det, at de prøver at tage en bid af den heldige i stedet ;-) Frit fra hukommelsen efter et eller andet ret kendt citat.

Stærkt initiativ, Allan!

Når det så er sagt, så vil jeg blot komme med 1 indlæg i denne tråd, og den er så skrevet til dig og ikke Allan.

Jeg er ikke jaloux på nogen der har meget karma, da jeg ikke tager karma så højtidigt, og det er ret simpelt hvorfor jeg ikke gør det.. Det er netop fordi at folk giver dårlig karma uden grund, men det er nu ikke det jeg foretager mig.

Jeg synes idéen her netop er opgivet for at få god karma - et billigt scoretrick om man vil - og heraf kommer min dårlige karma, da jeg ikke bryder mig om "attention-whores" - for at sige det groft.

Jeg giver sjældent karma ud, men jeg gør det dog når jeg føler der er grund til det, og jeg føler at han forsøger at score et par billige karmapoints - kan jeg være ligeglad? Ja.. Men som sagt er Karma ikke afgørende for hvor meget godt indhold man giver til forummet, da jeg har set op mod flere geniale indlæg fra Allan som jeg snildt kunne give 5 stjerner for.

Jeg kan ikke forstå den "frustration" der kommer over at få 1 stjerne - og slet ikke provokationerne af selvsamme.

Nu vil jeg ikke kommentere denne sag mere i denne tråd, da jeg ikke mener den skal ødelægges, men til mit forsvar - så spurgte trådstarter jo selv.

Men lur mig ikke om jeg får en del dårlige karmapoints for dette indlæg - men jeg lægger nu ikke søvnløs om natten pga. det.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 14:59

Hej WI

Jeg er også ligeglad med de stjerner. Den karma, jeg omtaler, er den, der er uafhængig af stjernerne her på Amino. Og Allans initiativ er da sikkert også kommercielt tænkt, men det gør jo ikke effekten rettet mod andre mindre. Det er det, jeg mener. Og dte har INTET med Aminos karmasystem at gøre ;-)

Jeps - lad os lade tråden være det, den er tænkt som.

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)