Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Karma Stafetten er hermed givet op.

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville gerne skrive, at det er et fantastisk initiativ, og at jeg kun kan støtte op om rosen til d'herrer. Men jeg vil nødig have skudt i skoen, at jeg fedter for karma, så jeg lader bare helt være med at skrive noget...

Smile

Hej med dig :-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:19

Michael Dyrebil:

Nu er det videnskabeligt bevist at gamle mænd er gnavne, men jeg har givet Wi 5 stjerner for at svare i denne tråd.

Jeg undrede mig faktisk over at Jimi Hove køber Logo hos trådstarter der så nominerer Jimi Hove til en karmapris, hvorefter Jimi Hove anbefaler trådstarters forretning.

Det er sådan set fint nok med mig, - men det er sgu lidt søgt og har ikke meget med karma at gøre efter min overbevisning. Så trådstarter kunne såmænd også have fået 1 stjerne af mig, hvis ikke det er fordi jeg kun giver 5 stjerner.

Michael

YesBeerYes JEPS og så fem af de rigtige stjerner.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 21:22

gweb:

DesignYOU:

Men kom nu ud af busken og fortæl hvad der er så slemt ved denne tråd!

Hej Allan

Før du begynder at hyle op om karma points igen vil jeg hoppe af al min kraft ud af busken og fortælle hvorfor jeg gav dig 1 stjerne (for det citerede indlæg). 

Du er plus medlem og kan se hvem der giver dig "få" stjerner. Det kommer som sådan ingen af os andre ved, og du får INTET ud af at udstille vedkommende i offentligt forum. Skriv ham en PM eller lad det sive. Du minder mig om visse (i denne tråd) unavngivne teenagere der også gang på gang tuder og hyler når de får en enkelt ubegrundet stjerne.

PS: Du fik 5 stjerner for det oprindelige indlæg, men jeg synes det er plat og barnligt at hyle offentligt om de stjerner.

Yes JEPS

Det er pudsigt at det netop er Allan fra Design You der hyler op.

Jeg undlader at give Allan stjerner, kan nøjes med en PM.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 21:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Super tråd og fuld opbakning til trådstarter, lad os få den kørt videre, der er masser der fortjener ros her på amino

Også kan jeg nævne at jeg i dag er en meget stolt far. Min 2 børn på 5 og 7 år, har ikke brug for at drille andre for at hæve sig selv.... de ved de er gode nok.

Sådan er det desværre ikke alle i denne tråd der har det, synd for dem.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:31

DesignYOU:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
[;)Big Smile]Som modydelse laver jeg malerarbejde for tilsvarende værdi.

Hej Ib

Jeg syntes det er dejligt at se dig på banen her i  denne trådWink

Hvem deler du så din karma ud til ? var den ment til Martin (123Regnskab.dk) eller har du en her på Anino du mener gør en god indstats og fortjener den ?

/allan

WinkAllan !

YesJeg synes det er et relevant emne du har taget op. Også en god ting hvis man herinde kunne lade forskellige uenigheder blive ved PM er. Så var det flere tråde der havde haft et bedre og mere velfortjent forløb.

Jeg selv deler ofte karma både i tråden - synligt for alle. Og i plussystemet. det er for det meste 5 stjerner. Ofte modtager jeg også selv 5 stjerner og sommetider nogle enkelte (1) stjerne. Men det ligger noget tilbage i sommers. Du kender selv mindst den ene.

Jeg er meget enig i, at man i et sådant forum skal forsøge og være positiv. Derfor synes jeg også de mere prof. - dem med flere point somme tider skulle lade "nybegynder" komme til - give dem lejlighed til at lære "systemet" at kende. Sommetider er der en tendens til at man "falder straks" over en ny, denne skal sættes på plads. Alle kan vel bidrage med et eller andet ?

De meget negative og provokerende hører til sjældhederne herinde, og bliver som regel "ekskluderet" . Jeg kan sommetidder godt føle med disse. F.eks. "nystartede" ,der er taget i røven af en eller anden platugle. Bitter.

WinkGod karma fremtid til alle.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jimi Hove:

Jeg vil gerne tilbyde 3 timers konsulent hjælp til Michael Warren Olsen. Her kan jeg fortælle om hvordan han kan komme helt ud over kanten med sine tanker og produkter.

Vildt fedt manner. Jeg har været helt handlingslammet den seneste tid.  Rigtig mange tak for gaven Jimi, glæder mig enormt meget til at få et par gode fif af en mand i din kaliber.

Jeg har ikke noget firma endnu, så jeg har været helt på bar bund med hvad jeg kan give væk i gave, har haft det dårligt over at modtage sådan en stor gave af Jimi, og så ikke kunne give noget igen af tilsvarende værdi. 

Jeg vil gerne give stafetten videre til Mikael Christiansen. Synes du giver mange gode råd til iværksættere i forbindelse med feedback på deres hjemmesider, du er også en god hjæper til SEO, og så holder jeg utroligt meget af din kampånd - har læst at du før er blevet snydt, og i stedet for at opgive, så kæmper du bare videre og endnu hårdere - det håber jeg at mange kan lærer noget af.

Jeg vil gerne hjælpe dig med en markedsføringsidé selvom jeg ikke har et firma, idéen er ret vild og kræver meget mod at udfører den, men det kan vi snakke om hvis du altså tør.

Har forresten også en ægte professor i danskskrivning i min vennekreds. Du er jo meget åben omkring det med at du er en smule ordblind, og det er jeg også selv - men jeg kan godt sørger for at han retter alle stavefejl, tegnsætninger, og underlige formuleringer.  

I dagens anledning må du få begge gaver af mig, betragt det som en slags happy hour.

Håber du kan bruge dem begge.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Christensen er et rigtigt godt valg ! Og ja din hjerne og et strip markedsføringskoncept, det kan kun blive helt crazy !! :-)

Jeg kontakter dig tirsdag i næste uge Michael

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 20:51

Jimi Hove:

Michael Christensen er et rigtigt godt valg ! Og ja din hjerne og et strip markedsføringskoncept, det kan kun blive helt crazy !! :-)

Jeg kontakter dig tirsdag i næste uge Michael

Okay. Det ser jeg frem til. Jimi.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)