Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering i Google

Side 4 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Mht. min CMS-leverandør, ligger det sådan, at det er et open source system, og det giver unægteligt nogle udfordringer når man ikke selv har de store kode-egenskaber. Defor bliver der nok skiftet på et tidspunkt.


Hej Claus, Du skal bare sige til hvis Du vil have et godt alternativ

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. min CMS-leverandør, ligger det sådan, at det er et open source system, og det giver unægteligt nogle udfordringer når man ikke selv har de store kode-egenskaber. Defor bliver der nok skiftet på et tidspunkt.

Hej Claus,
 
Jeg vil gerne melde mig i samme båd. Jeg er på nuværende tidspunkt ved at være langt i udviklingen af mit kombinerede CMS- og shopsystem, og hvis du er interesseret i systemet og i at hjælpe mig med udviklingen er du velkommen til at skrive til mig på min e-mail mattias.skovhoej@interweb.dk. Den hjælp jeg har brug for, er dig der fortæller mig om de specifikke behov netop du har for i din webshop, med henblik på at kunne implementere komponenter svarende til disse i min shop-løsning.

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Århus
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
På http://googlerankings.com/ kan du finde din placering ud fra forskellige nøgleord på verdens tre største søgemaskiner (Yahoo, Google, MSN)
Fra Køge
Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 456
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg faldt lige over denne her side - som vist er et udemærket eksempel på hvordan der kæmpes om positioner på søgemaskinerne... http://www.dentists.com/ohio_dentists.php
 
Prøv at lægge mærke til stregerne mellem de enkelte tandlæger - prøv at markere stregen/linien og sig så copy/kopier - prøv at sige paste oppe i adresselinien...
 
Masser af søgeord sat med
FONT-SIZE: 1pt
 
Som de vil have sagt i Anders And: Tsk Tsk
Tilmeldt 17. Dec 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Googlerankings vil have en apikode... hvor finder man den når man allerede har en
googlekonto?
 
 
Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten,

Har du bare ekstremt gode øjne eller kan du ikke besøge et site uden, at du lige skal snuse i kildekoden...
 
Mvh
 
Claus Holm
 
Side 4 ud af 4 (36 indlæg)