Jeg er ikke typen der flår dynen af, mere den type som vælter ud af sengen, og tænker at nu dør jeg.
Fed sætning 
Min døgnrytme er meget ustabil. Nogle gange står den på tidligt i seng, og andre gange på arbejde til sent ud på natten. De fleste dage er den midnat eller nat inden jeg kommer i seng, og så op igen ved 7-8 tiden.
Af en eller anden grund, så vil min krop bare ikke sove. Det er næsten ligemeget hvordan jeg prøver. I hvert fald ikke hvis jeg har en god idé eller arbejder på et særligt projekt. Så kan jeg ofte gå i seng kl. 2-3 stykker og så vågne og springe ud af sengen igen kl. 5-7. Det bliver i de perioder kun til 3-5 timers søvn om natten.
Det kan være rigtig frustrerende, for i de perioder kan jeg mærke at kroppen har behov for mere søvn, men hjernen vil bare ikke stå stille, og give kroppen lov til hvile.
Når jeg ikke har så travlt med projekter, så kan jeg godt sove, men sjældent mere end 8-9 timer, selvom kroppen nok havde behov for mere.
Jeg har aldrig vækkeur sat til, med mindre der er møder eller andre aftaler, som skal overholdes. Vækkeur er for mig noget af det værste der findes.