Hej Aminoer. Jeg kunne godt tænke mig at høre, hvordan iværksættere som jer står op om morgenen. Hvordan imødekommer i en ny dag på ugen? Selv har jeg arbejdet på noget spændende i lang tid, og jeg hader at søvn er et behov kroppen ikke kan undvære. Så jeg arbejder til jeg går sent i seng, og står op tidligt om morgenen for at komme igang igen så hurtigt som muligt. Og årsagen til at jeg springer op af sengen, med et frisk smil hvér morgen, er ikke at jeg skal have styr på bogføring, administration, analysere Google AdWords for min webshop, opdatere ordrerne i mit Magento, lave noget linkbuilding eller andet SEO. Nej, jeg flår dynen af mig og springer op til arbejdet, fordi jeg arbejder på at lave noget nyt, jeg ikke kan vente med at få ud så andre folk kan få glæde af det. Men så er der jo også nogle der vælger at skippe natten helt, og i stedet sove til langt ud på formiddagen, før de daglige rutiner vækkes. Og nogle vælger at køre den helt sunde rytme, med f.eks. at vende sig til at gå i seng ved 11-12 tiden, og stå op et sted mellem det velkendte 6 og 8. Hvad gør du? Jeg ser frem til at læse nogle gode historier! |
Jeg går i seng ved en 23 tiden og står op ved en 7 tiden.
Når det så er sagt er der nogle faste ting jeg godt vil have rykket til om morgnen - men jeg har bare ikke kunne tage mig selv sammen til det endnu.
Det er eksempelvis at jeg godt vil løbe en tur minimum 5 gange om uden om morgnen, hvor nu er det engang imellem om eftermiddagen.
Jeg tror virkelig at noget frisk luft fra morgenstunden af kunne hjælpe koncentrationen en smule i løbet af dagen :)