Som enhver anden virksomheds ejer, så er jeg også interesseret i at afdække min målgruppes behov og krav.
Og dette kan jo kun gøres, hvis jeg lytter og lære af dig.
Jeg har lige sat op salgsskabeloner.dk der tilbyder speciel konstrueret salgs og kommunikations værktøjer for iværksættere.
For at kunne tilbyde disse unikke værktøjer til iværksætter priser, bruges skabelonsformer, der er konstrueret og designet efter de psykologiske kommunikationsprincipper indenfor salg/service og markedsføring. Tjek evt. hjemmesiden.
Hvis jeg skal være din foretrukne leverandør/samarbejdspartner:
Hvilket krav vil du stille til min service, efter du har købt produktet?
Og skulle du være skepsis overfor indholdet af mine produkter, men er interesseret, hvordan vil jeg kunne fjerne den?
Jeg er åben for ærlighed og ser frem til dine svar. På forhånd tak, fordi du vil dele din viden med mig.
Hvilket krav vil du stille til min service, efter du har købt produktet?
Jeg ville forvente en telefonisk service/hotline, hvis jeg er i tvivl om noget ifm. opsætning mm.
Og skulle du være skepsis overfor indholdet af mine produkter, men er interesseret, hvordan vil jeg kunne fjerne den?
Referencer, som ikke bare er et navn og nogle sætninger. Problemet med alm. referencer er, at enhver jo kan sætte dem på sin hjemmeside. Giv nogle produkter gratis mod at modtagerne vil være referencer, som man kan ringe til, hvis man er i tvivl.
Iøvrigt et spændende produkt, du har gang i dér. Held og lykke.
Har nu fundet en undermenu der hedder Produkter hvor priserne står. Det tog lidt tid at finde, hvis du modtager feedback så ville jeg sætte produkterne og priserne ind i hovedmenuen så det er noget af det første man lægger mærke til. :)
Og skulle du være skepsis overfor indholdet af mine produkter, men er interesseret, hvordan vil jeg kunne fjerne den?
Fuld tilfredshed eller pengene tilbage...? Problemet for en ny service er bare, at man ikke ved, hvad et tilfredsstillende resultat er. Derfor skal du vel signalere, at det her ved du alt om enten bare ved at lyde klog (hvilket du selvfølgelig er!) eller komme med noget statistik som viser hvad man kan forvente. Resultatet af en kampagne varierer jo efter om man sælger store, tunge maskiner eller slik til kantinen.
Vil være lidt dumt efter min mening da alle kan være utilfredse men samtidig beholde de produkter man har købt og dermed fået et produkt gratis?
Synes sådanne koncepter er lidt dumme nogen gange da folk ofte snyder med det.
Tja.. muligvis rigtigt. Der, hvor det er godt er, at Glenn har mulighed for at komme i dialog med køberen, da denne ellers nok ikke ville vende tilbage men bare være utilfreds. Den feedback, som man som sælger opnår gennem dialogen, er guld værd og kan rette op på utilfrdesstillende ting, som man ellers ikke bliver gjort opmærksom på. Det kan være en lille nem ting, som kan løses på få minutter over telefonen som kan vende stemningen.