Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis jeg skal være din bedste leverandør, hvad kræver du så af mig?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Glenn Kibsgaard:
Ja, du er inde på et interessant emne, for vil kunden komme tilbage for mere?

Kan kun svare for mit eget vedkommende.

Hvis du lavede et kanon salgsbrev, så ville jeg selv efterligne nr. 1 når nr. 2 skulle udsendes.

Men kunne du så lave tekster til mine produkter der var mere fængende, så ville jeg nok vende tilbage, men igen de tekster er jo ligeså holdbare som produktets levetid...

Så ved skisme ikke rigtigt om jeg ville vende tilbage efter køb af slagsbrev og e-mail markedsføring.. meget svært at svare på..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43

Jeg er helt enig.

Men hvorfor skal det være gratis, er der ingen anden form for betalt ordning der er acceptabelt for en iværksætter?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:55

Glenn Kibsgaard:
Men hvorfor skal det være gratis, er der ingen anden form for betalt ordning der er acceptabelt for en iværksætter?

Det er mig der vrøvler hehe - for hvis man kopierer det du laver gratis, så kommer du jo aldrig nogen vegne, nej så det 1. skal koste penge og helst det samme som 2 salgsbreve :)

Men når jeg nu tænker over det. Sidder med et kommende brev jeg startede på forleden, så røg strømmen og jeg mistede dokumentet, så startede ikke igen.

Anyway, idet jeg ikke har gjort det færdigt, så skyldes det jeg prioriterer anerledes, selvom jeg gerne ville sælge de varer der skal skrives ud til kunderne omkring, og det er ikke for småpenge. Jeg kiggede faktisk på din side forleden, men kan ikke huske hvorfor jeg ikke gik videre med tanken, men tror det er fordi jeg tænkte, at du ikke ved noget om de produkter jeg sælger, og den holdning står naturligvis for min egen regning.

Når jeg skal lave salgsbreve, så skal jeg være i humør til det, ligesom når jeg skal designe labels til mine produkter, og er jeg ikke i humør til det, så bliver det ikke lavet.

Måske man skulle tænke anerledes.. og se hvad der kunne komme ud af tingene, ved det ikke.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Kan sagtens forstå din situation og jeg kan sige, at salgsbreve skabelonerne (BtB), er klar her i slutningen af denne uge.

Det bliver interessant at høre, hvad f.eks. webshopsejere har af behov Big Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg skulle købe en skabelon til fx et salgsbrev til en kampagne - så ville jeg gerne være sikker på, at der ikke blev sendt 50 andre breve ud til mine kunder med nøjagtigt samme skabelon, bare forskellig afsender..

Måske du kunne give nogle gratis fif til at gøre salgsbrevet personligt? Fx ting som at skrive noget i hånden, eller tilføje et billede, vedlægge en gratis kuglepen eller hvad ved jeg.

Det ville også være et must at jeg kunne se et eksempel på et salgsbrev, så jeg ved, om det var godt skrevet..
Nej, det behøver faktisk ikke være et salgsbrev, bare et eller andet, hvor jeg kan se skrivestilen.. står der fx De og Deres og "i henhold til behagelig telefonsamtale" - eller står der noget mere "ungt" og originalt?

På din hjemmeside kan man downloade en pdf om salgsbreve - hvor er den ikke inde på hjemmesiden som en side? Så er den nemmere lige at skimme igennem og åbner hurtigere end en pdf, hvis man har langsom computer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47

Jakodan.dk:

Hvis jeg skulle købe en skabelon til fx et salgsbrev til en kampagne - så ville jeg gerne være sikker på, at der ikke blev sendt 50 andre breve ud til mine kunder med nøjagtigt samme skabelon, bare forskellig afsender..

Meget interessant info, som jeg ikke havde tænkt på. Så 1000 tak, den udfordring har jeg taget til mig med det samme.

Jeg har erfaret dog, at det er lige præsis det der sker i dag alligevel. De fleste salgsbreve og email henvendelser ligner hinanden... og har derfor de samme problemstillinger - manglende opbygning af tillid og kunderelationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:56

Pris og demo skabelon synes jeg der mangler på din hjemmeside

Prøve en gratis demo evt. på din hjemmesiden , jeg kender intet til dette produkt -

Kan ikke finde priserne på siden , er det gratis ? , kan dog se dankort betaling på siden men ingen priser , jeg kan jo ikke købe noget jeg ikke kender prisen på.

Hvor billigt er 30 % rabat når jeg ikke kan se prisen, ved ikke om det er billigt.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:02

Hej Mikael.

Tak fordi du også gad og give mig feedback, det er supert Big Smile

Og du har ret, priserne skal være mere synlige og det har jeg også taget med i "to do"- listen.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)