Hej Glenn Hvis du skal sælge mig dit koncept, bliver du nødt til at fortælle mere om dine produkter. Jeg kunne forestille mig du gav nogle gratis skabeloner ud, måske fik lavet nogle videoer om hvad man kan bruge skabelonerne til - alt i alt fik kommunikeret dine produkter rigtig ud. Din forside fanger fint nok, men der skal næsten være et sted hvor man kan læse mere i dybden med dine produkter. Er det salgsbreve der med i pakken? Er det opfølgnings mail efter salg? Hvad går vækstplanen ud på? Hvad med mere synlige priser på produkter? Der er ikke meget info om det ovenstående. Jeg tænker at en liste med de forskellige skabeloner faktisk kunne gøre tricket. Derudover tror jeg du skal arbejde utroligt meget med branding, men den del har vi snakket om mange gange, og er jeg sikker på du har godt styr på. Før du kan sælge mig dine skabeloner, vil jeg som køber have informationer om hvad det præcis er jeg køber, samt en pris man kan tage til vurdering. De to parametre syntes jeg du skal arbejde med til at starte med. Derudover vil jeg også få smidt nogle referencer på hjemmesiden. Jeg ved du har snakket med mange forskellige iværksætter, hjulpet dem på kryds og tværs, få da lavet nogle gode udtalelser herfra - det støtter troværdigheden omkring dit produkt. Men det nok også noget du allerede har tænkt over. Noget her på falderebet er en nyhedsmail boks, hvor du fx giver 5 gratis skabeloner hvis man opretter sig som modtager. Her kommer du så med salgstips til hvordan man kan sælge mere mv. Dermed får du booket en del potentielle kunder op på din mailliste. Jeg håber det kunne sætte nogle tanker i gang Glenn, jeg følger dig på sidelinien som altid |
Jeg kan acceptere at hvis prisen er lidt svær at finde, så jeg har til opgave at tydeliger den.
Vedr. fuld returret, så er den meget interessant, se fra en kundes synspunkt. Er det det der skal til i sidste ende så du også vil købe ?