Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis jeg skal være din bedste leverandør, hvad kræver du så af mig?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Glenn

Hvis du skal sælge mig dit koncept, bliver du nødt til at fortælle mere om dine produkter. Jeg kunne forestille mig du gav nogle gratis skabeloner ud, måske fik lavet nogle videoer om hvad man kan bruge skabelonerne til - alt i alt fik kommunikeret dine produkter rigtig ud.

Din forside fanger fint nok, men der skal næsten være et sted hvor man kan læse mere i dybden med dine produkter. Er det salgsbreve der med i pakken? Er det opfølgnings mail efter salg? Hvad går vækstplanen ud på? Hvad med mere synlige priser på produkter? Der er ikke meget info om det ovenstående. Jeg tænker at en liste med de forskellige skabeloner faktisk kunne gøre tricket.

Derudover tror jeg du skal arbejde utroligt meget med branding, men den del har vi snakket om mange gange, og er jeg sikker på du har godt styr på. Før du kan sælge mig dine skabeloner, vil jeg som køber have informationer om hvad det præcis er jeg køber, samt en pris man kan tage til vurdering. De to parametre syntes jeg du skal arbejde med til at starte med.

Derudover vil jeg også få smidt nogle referencer på hjemmesiden. Jeg ved du har snakket med mange forskellige iværksætter, hjulpet dem på kryds og tværs, få da lavet nogle gode udtalelser herfra - det støtter troværdigheden omkring dit produkt. Men det nok også noget du allerede har tænkt over.

Noget her på falderebet er en nyhedsmail boks, hvor du fx giver 5 gratis skabeloner hvis man opretter sig som modtager. Her kommer du så med salgstips til hvordan man kan sælge mere mv. Dermed får du booket en del potentielle kunder op på din mailliste.

Jeg håber det kunne sætte nogle tanker i gang Glenn, jeg følger dig på sidelinien som altid Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11

Jeg kan acceptere at hvis prisen er lidt svær at finde, så jeg har til opgave at tydeliger den.

Vedr. fuld returret, så er den meget interessant, se fra en kundes synspunkt. Er det det der skal til i sidste ende så du også vil købe ?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:37
Glenn Kibsgaard:

Som enhver anden virksomheds ejer, så er jeg også interesseret i at afdække min målgruppes behov og krav.

Og dette kan jo kun gøres, hvis jeg lytter og lære af dig.

Jeg har lige sat op salgsskabeloner.dk der tilbyder speciel konstrueret salgs og kommunikations værktøjer for iværksættere.

For at kunne tilbyde disse unikke værktøjer til iværksætter priser, bruges skabelonsformer, der er konstrueret og designet efter de psykologiske kommunikationsprincipper indenfor salg/service og markedsføring. Tjek evt. hjemmesiden.

Hvis jeg skal være din foretrukne leverandør/samarbejdspartner:

• Hvilket krav vil du stille til min service, efter du har købt produktet?

• Og skulle du være skepsis overfor indholdet af mine produkter, men er interesseret, hvordan vil jeg kunne fjerne den?

Jeg er åben for ærlighed og ser frem til dine svar. På forhånd tak, fordi du vil dele din viden med mig.

Mvh Glenn.

Jeg har ikke kigget så meget på din hjemmeside, men det første jeg lige får øje på er "skabelonen" i toppen. Det står: Til (kundens navn) - det virker ikke særlig prof, og allerede her mister du mig som kunde.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

Interessant Rene, 1000 tak for din info.

Den kommer med i den følgende udvikling af hjemmesiden.

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 13:48

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Glenn Kibsgaard:

Som enhver anden virksomheds ejer, så er jeg også interesseret i at afdække min målgruppes behov og krav.

Jeg har lige sat op salgsskabeloner.dk der tilbyder speciel konstrueret salgs og kommunikations værktøjer for iværksættere.

For at kunne tilbyde disse unikke værktøjer til iværksætter priser, bruges skabelonsformer, der er konstrueret og designet efter de psykologiske kommunikationsprincipper indenfor salg/service og markedsføring. Tjek evt. hjemmesiden.

• Og skulle du være skepsis overfor indholdet af mine produkter, men er interesseret, hvordan vil jeg kunne fjerne den?

Jeg er åben for ærlighed og ser frem til dine svar. På forhånd tak, fordi du vil dele din viden med mig.

Mvh Glenn.

Jeg har ikke kigget så meget på din hjemmeside, men det første jeg lige får øje på er "skabelonen" i toppen. Det står: Til (kundens navn) - det virker ikke særlig prof, og allerede her mister du mig som kunde.

Hej Michael

Det er vel fordi det netop er skabeloner han sælger og da derfor ikke skal stå et specifikt navn?

Hvordan skulle det ellers gøres, hvis du mener det ikke er særlig professionelt at skrive "kundens navn"?

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:32
DC Trading:

Glenn Kibsgaard:

Mvh Glenn.

Hej Michael

Det er vel fordi det netop er skabeloner han sælger og da derfor ikke skal stå et specifikt navn?

Hvordan skulle det ellers gøres, hvis du mener det ikke er særlig professionelt at skrive "kundens navn"?

Til DC Trading. Jeg er med på at man skal udskifte "kundes navn" så det passer ind i teksten. Jeg synes bare at det virke lidt som et Til / Fra kort agtigt. Jeg har det bare sådan at hvis man kender navnet på den person man sender brevet til, så skriver man: Hej eller kærer eller noget i den stil, men ikke Til, det syntes jeg lyder fjollet.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:43

Jeg har det bare sådan at hvis man kender navnet på den person man sender brevet til, så skriver man: Hej eller kærer eller noget i den stil, men ikke Til, det syntes jeg lyder fjollet.

Jeg skriver altid "Kære". Jeg kan dog ikke se hvorfor du synes HEJ lyder mere professionelt end TIL i et salgsbrev.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:53

Emnet "Til" er jo heldigvis lige til at ændre efter ens egne præferencer.

Tak for indsparket Big Smile

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:59

Glenn Kibsgaard:
Hvilket krav vil du stille til min service, efter du har købt produktet?

At din ydelse giver mersalg målt i forhold til tidligere udsendelser.

Glenn Kibsgaard:
Og skulle du være skepsis overfor indholdet af mine produkter, men er interesseret, hvordan vil jeg kunne fjerne den?

Tilbyde 1. salgsbrev gratis -

men spørgsmålet er om du har tilbagevendende kunder eller om man synes det første var så godt at man ikke har brug for dig til det næste.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:21

Lagersalg123 - JEN:

At din ydelse giver mersalg målt i forhold til tidligere udsendelser.

Tilbyde 1. salgsbrev gratis -

men spørgsmålet er om du har tilbagevendende kunder eller om man synes det første var så godt at man ikke har brug for dig til det næste.

Ja, du er inde på et interessant emne, for vil kunden komme tilbage for mere?

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)