Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i anbefale en Chevrolet Cruze???

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Morten.

Det er vigtigt at holde tingene adskilt. For det første kan man ikke sammenligne biler som Audi,Bmw og Mercedes med biler som Kia, Hyundai og Suzuki. Det er biler der ligger  i hver sin pris og kvalitets skala.

Dernæst har jeg det indtryk, at de fleste bilmærker har utilfredse kunder. Meninger og holdninger om biler er lige så forskellig som så meget andet, og ikke 2 biler er ens ej heller de som kører dem.

Udviklingen for de billige biler går utrolig stærkt, hvilket betyder at der er kæmpe forskel på tidligere og ny udgave af samme model. Her er Chevrolet Aveo et godt eksempel.

At du ikke længere kan finde Suzuki Liana hos forhandleren, tyder meget på at modellen er udgået og en ny er på vej. Dvs. at din oplevelse med Suzuki sagtens kan være vel begrundet, men på baggrund af teknologi og kvalitet der er forældet i forhold til d.d.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:33

Hej trådstarter,

Kan ikke lige umiddelbart læse mig frem til det, men er du selvstændig?? Hvis ja, så har ford forsikring/if altså nogle ret fede forsikringspriser.. Jeg købte en Ford Focus 1,6 TDI, i maj, til under 300.000 kr. sprit ny, og betaler kun 4-5.000 kr i forsikring, jeg er 20 år :-)

Hvis du vil have et tilbud på noget af det, kan jeg sagtens formidle en kontakt til der hvor jeg købte min bil i KBH :)

Tilmeldt 4. Oct 09
Indlæg ialt: 222
Skrevet kl. 02:45

Jannik Hansen:

Hej trådstarter,

Kan ikke lige umiddelbart læse mig frem til det, men er du selvstændig?? Hvis ja, så har ford forsikring/if altså nogle ret fede forsikringspriser.. Jeg købte en Ford Focus 1,6 TDI, i maj, til under 300.000 kr. sprit ny, og betaler kun 4-5.000 kr i forsikring, jeg er 20 år :-)

Hvis du vil have et tilbud på noget af det, kan jeg sagtens formidle en kontakt til der hvor jeg købte min bil i KBH :)

Hej Jannik

Jeg er selvstændig men vil ikke lige pt. tage en bil ind over firmaet, men regner med at gøre det om ca. 1,5 års tid - når rengskabet kan klare det. Men vil det sige der er kæmpe forskel på privat og virksomhed som forsikringstager?

Mvh.

Sebastian Laursen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:12

Hej igen,

Du må ikke hænge mig op på de sidste øre, men mener det var godt 23-24.000 kr (post nr. 2800, alder 20 år) , som privat og så omkring 5.000 kr. som erhverv.

Blev ret så chorkeret på alle biler jeg spurgte om - hvis du kører meget vil jeg anbefale dig at du kigger på det tyske - eller japanske. Men selv toyota, den mindste lille bil mener jeg kostede 12-14.000 kr i forsikring, fik også et tilbud på den. Forsikring er en kedelig sag, hvis man er under 25.

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 22:34

Hej Jannik

Det er også derfor jeg vælger en Chevrolet Cruze Diesel 2.0, 4d, 6g, 163 hk  - kun 3.975 i forsikring pr. år

Var ude i søndag og prøve en med 1.8 - 125 hk som var benzin, så der er en kæmpe forskel - men det kunne godt trække der ud af selv om det var en diesel.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Kan høre at jeg ikke kan tale dig væk fra den bil ;) Mænd der er forelsket i biler er ustyrlige ;) god fornøjelse :)
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:43
Hvis jeg var dig ville jeg lige finde ud af om det kan betale sig, med en service aftale ?? :)
Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 23:13

Det vil sige det ikke er en fordel at have en serviceaftale - det troede jeg nemlig - den dækker bare ikke bremser, kæde i motoren, men den byrde vel ikke knække, men menner de kan tilbyde en serviceaftale til omkirng 10.000 kr. - 100.000 km.

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 16:34

E.W.D Distribution:

Hej Jannik

Det er også derfor jeg vælger en Chevrolet Cruze Diesel 2.0, 4d, 6g, 163 hk  - kun 3.975 i forsikring pr. år

Var ude i søndag og prøve en med 1.8 - 125 hk som var benzin, så der er en kæmpe forskel - men det kunne godt trække der ud af selv om det var en diesel.

Det er da diesel som trækker bedst... Diesel har mere moment til hvis du skal trække f.eks. en campingvogn eller en trailer. Hestekræfterne gør bare at du kan køre hurtigere, hvor momentet gør at du kan accelerere. Smile

Tilmeldt 4. Oct 09
Skrevet kl. 16:45

Morten Nielsen - Kidznews.dk:

Det er da diesel som trækker bedst... Diesel har mere moment til hvis du skal trække f.eks. en campingvogn eller en trailer. Hestekræfterne gør bare at du kan køre hurtigere, hvor momentet gør at du kan accelerere. Smile

Det er også derfor jeg har valgt diesel, langt på literen, har et godt moment, og så er den billigere at fylde op ;-)

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)