Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i anbefale en Chevrolet Cruze???

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 625
Fra  NKH.dk Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Nielsen - Kidznews.dk:

Bastian:

Jeg har lige underskrevet slutseddel på en Cruze 1.8 LT - og jeg har IKKE fortrudt. Big Smile

Hvis du lige har underskrevet slutsedlen, så har du vel heller ikke haft så lang tid til at fortryde endnu? Wink

Nej men jeg har været forelsket i bilen siden sommer - og nu skal jeg bare have den :D

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu sagde jeg vidst heller ikke Chevrolet'en specifikt ville tabe mere end andre biler, jeg mente bare at en spritny bil, ville tabe mere end en f.eks 3år gammel bil. Men det ved du vidst også godt.

Og jeg har som sagt ikke prøvet cruze'n og det lader da til du har valgt det der er det rette for dig. - Jeg ville blot tale for at vælge en lettere brugt bil i stedet for en hel ny, ved at bruge argumentere med værditab og kvallitet for pengene.

Men som jeg og andre vidst også har nævnt, er det så meget en smagssag at købe bil. Man kan ikke komme udefra og fortælle hvad der er den rigtige bil for dig.

Jeg håber du bliver glad for din bil og jeg håber da du er blevet endnu mere sikker på det er ligepræcis den bil du vil have. - Jeg manglede selv nogen der kunne fremstille førnævnte argumenter de første gange jeg købte bil, i hvert fald så jeg forstod dem.

Ha' en god aften og nyd din cruuuuzeee. ;)

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)